AnonymBruker Skrevet 6. juni 2015 #1 Skrevet 6. juni 2015 Jeg går på ungdomsskolen og jeg har en liten "crush" på en lærer jeg har. Jeg har vært inne på noen tråder fra andre sider der lærerne sier det er utrolig tydelig når en ungdom er forelsket: De stirrer på dem, vil alltid snakke\være nært dem, og prøver å unngå øyekontakt når de snakker. Og jeg gjør alt det som står ovenfor hehe... Hun pleier å smile til meg mere for tiden. kanskje det er fordi hun skjønner at jeg liker henne så hun bare prøver å være snill? Anonymous poster hash: 57cb5...a13
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2015 #2 Skrevet 6. juni 2015 Jeg har opplevd dette (som lærer), og det er ganske enkelt å skjønne, ja. Anonymous poster hash: bda0f...01f
Gjest Honeyblossom Skrevet 6. juni 2015 #3 Skrevet 6. juni 2015 Jeg har opplevd dette (som lærer), og det er ganske enkelt å skjønne, ja. Anonymous poster hash: bda0f...01f Faen.. og jeg som var forelska i så mange vikarer på skolen. Jaja, godt jeg ikke ser dem lenger.
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2015 #4 Skrevet 6. juni 2015 Jeg har opplevd dette (som lærer), og det er ganske enkelt å skjønne, ja. Anonymous poster hash: bda0f...01f TS her: faen Anonymous poster hash: 57cb5...a13
Snabeltann Skrevet 6. juni 2015 #5 Skrevet 6. juni 2015 Smigrende da! :-) men jeg ville miste jobbedersom jeg innledet et forhold til en elev. Men kanskje senere når du er begynt på vgs - og møter henne ute evt. Da kan du prøve deg. Dersom hun er singel da.
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2015 #6 Skrevet 6. juni 2015 Smigrende da! :-) men jeg ville miste jobbedersom jeg innledet et forhold til en elev. Men kanskje senere når du er begynt på vgs - og møter henne ute evt. Da kan du prøve deg. Dersom hun er singel da. TS her: vel jeg er 15 og hun er 43 så Anonymous poster hash: 57cb5...a13
MinnisMus Skrevet 6. juni 2015 #7 Skrevet 6. juni 2015 (endret) TS her: vel jeg er 15 og hun er 43 så Anonymous poster hash: 57cb5...a13 Alder er bare et tall, og fengsel bare et sted. Endret 6. juni 2015 av MinnisMus
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå