AnonymBruker Skrevet 6. juni 2015 #1 Skrevet 6. juni 2015 Hei! Jeg har fått studenthybel på Karinelund. Er det noen som har bodd der og kan fortelle litt om hva det er plass til på hybelen? Er det garderobeskap der fra før, eller må jeg kjøpe det? Anonymous poster hash: cb019...56b
Gjest Brienne of Tarth Skrevet 6. juni 2015 #2 Skrevet 6. juni 2015 Jeg bodde der for snart 15 år siden, så vet ikke om det er forandret mye siden da. Hvis du har rom i 1. etasje, er det to 12 kvm soverom (ett hver), pluss kjøkken og bad som deles med en annen. På rommet er det garderobeskap, pult, bokhylle, et lite bord og sovesofa. Sovesofaen var helt ræva å ligge på, så den brukte jeg som sofa, tok med en 90x200-seng og satte inn i tillegg. Det gikk helt greit mht plassen. På soverommene i 2. etasje er det i tillegg en liten hems, så der er det litt mer plass. Har ikke vært og sett disse rommene selv, så vet ikke hvor stor plass det er nøyaktig. I gangen er det en liten bod, 4 hybler deler på én bod. Kjøkkenet er lite og smalt, men det er greit nok. Kjøkkenbord og to stoler, kjøleskap, langskap og over/underskap der vasken og komfyren er. Ikke noe særlig benkeplass. Badet er greit med vask, dusj m/dusjforheng, do og en liten huk under varmtvannstanken med plass til et par skittentøysdunker. Kun et lite skap bak speilet over vasken. Vi kjøpte en trådhylle til å ha i dusjhjørnet for å ha shampo og div i, samt en sånn trådskuffehylle på hjul til å ha under vasken. Det er fellesvaskeri i et eget hus i området, så man må skrive seg på vaskeliste når man skal vaske tøy. Jeg trivdes veldig godt der, en koselig studentby som nesten føles som et vanlig nabolag. Fint uteområde/tun med gressplen og benker, fint å sitte der og lese til eksamen etc.
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2015 #3 Skrevet 6. juni 2015 Tusen takk for svar! Det står på SiT sine sider at det er umøblert, men veldig greit om alt du sier er der. Kan hende de har hevet ut møblene som sto der for 15 år siden og valgt å ikke sette inn nye? Anonymous poster hash: cb019...56b
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2015 #4 Skrevet 6. juni 2015 Er det langt å gå til Gløshaugen og til matvarebutikk? Anonymous poster hash: cb019...56b
estrella Skrevet 6. juni 2015 #5 Skrevet 6. juni 2015 Er det langt å gå til Gløshaugen og til matvarebutikk? Anonymous poster hash: cb019...56b Det er ca 100-200 meter til en Kiwi og Rema. 500-600 meter til en coop mega og et apotek. Ca 2,5 km å gå til Gløshaugen, men det går buss ( hvis jeg ikke tar helt feil går nok rute 9 der oppe, pluss sikkert flere?).
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2015 #6 Skrevet 6. juni 2015 Det er ca 100-200 meter til en Kiwi og Rema. 500-600 meter til en coop mega og et apotek. Ca 2,5 km å gå til Gløshaugen, men det går buss ( hvis jeg ikke tar helt feil går nok rute 9 der oppe, pluss sikkert flere?). Vet du om det fortsatt står pult osv på hyblene? Anonymous poster hash: cb019...56b
nordlending Skrevet 6. juni 2015 #7 Skrevet 6. juni 2015 Jeg var såvidt innom () i 2011. Delte med 1, og på de hyblene var det hems. Veldig praktisk, bare å få tak i en madrass, så har man senga "unna vei" Ellers var det kun et garderobeskap som stod der.
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2015 #8 Skrevet 6. juni 2015 Jeg var såvidt innom ( ) i 2011. Delte med 1, og på de hyblene var det hems. Veldig praktisk, bare å få tak i en madrass, så har man senga "unna vei" Ellers var det kun et garderobeskap som stod der. Hybelen er i første etasje, så det er ikke hems. Men da er det i alle fall plass til en sovesofa, skrivepult og et par bokhyller? En kommode/tv-benk? Tusen takk for svar! Anonymous poster hash: cb019...56b
estrella Skrevet 6. juni 2015 #9 Skrevet 6. juni 2015 Vet du om det fortsatt står pult osv på hyblene? Anonymous poster hash: cb019...56b Aner ikke, aldri vært der, men hvis det står at det ikke er så vil jeg anta at den informasjonen er korrekt. Men du kan helt sikkert ringe eller sende mail til SiT
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2015 #10 Skrevet 7. juni 2015 Tusen takk for svar, dere! Anonymous poster hash: cb019...56b
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2015 #11 Skrevet 7. juni 2015 Det er bare garderobeskap der! Anonymous poster hash: fb077...750
Gjest Brienne of Tarth Skrevet 7. juni 2015 #12 Skrevet 7. juni 2015 Hybelen er i første etasje, så det er ikke hems. Men da er det i alle fall plass til en sovesofa, skrivepult og et par bokhyller? En kommode/tv-benk? Tusen takk for svar! Anonymous poster hash: cb019...56b Ser de andre sier at det kun er garderobeskap der nå, da vil jeg tro du får plass til det du nevner, ja. Spør SiT om du kan få tilsendt målene på rommet, så får du ta litt mål av møblene dine og vurdere.
nordlending Skrevet 7. juni 2015 #13 Skrevet 7. juni 2015 Hybelen er i første etasje, så det er ikke hems. Men da er det i alle fall plass til en sovesofa, skrivepult og et par bokhyller? En kommode/tv-benk? Tusen takk for svar! Anonymous poster hash: cb019...56b Min var i første etasje, og det var hems. Plass til 120 cm madrass. Hadde bare fått tak i sofa og bord når jeg var der (slutta skolen noen dager etter jeg flytta inn på hybelen), men tror nok du får plass Kanskje ikke akkurat en SVÆR tv-benk, men altså
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå