AnonymBruker Skrevet 6. juni 2015 #1 Skrevet 6. juni 2015 Jeg skal på ferie om 2 uker, og lurer på om det er noen treningsalternativer som er mer effektive enn andre? Funker tabata, intervaller og jogging? Anonymous poster hash: 376f5...a68
Miss Lucky Skrevet 6. juni 2015 #2 Skrevet 6. juni 2015 Du får nok ikke gjort all verden på 2 uker med trening. Men å kutte ut bortimot alt av karbohydrater fra kosten kan gi et godt synlig resultat på såpass kort tid. 3
Tøytigern Skrevet 6. juni 2015 #3 Skrevet 6. juni 2015 (endret) Jeg skal på ferie om 2 uker, og lurer på om det er noen treningsalternativer som er mer effektive enn andre? Funker tabata, intervaller og jogging? Anonymous poster hash: 376f5...a68 Gjør alt sammet, i fler timer hver dag. Begynn kl. 06.00 på morgenen. Tren uavbrutt tabata og intervalltrening fram til 12.00. Ta en pause og begynn på igjen fra kl.15.00 til 18.00. Da kan du bedrive jogging. Gjør du dette samtidig som du spiser fire ganger for dag, så vil du tape vekt. Edit: Dette her var altså svaret på hvordan forbrenne mest mulig på to uker. Ikke svar på hvordan TS skal få tid til dette. Endret 6. juni 2015 av Tøytigern 3
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2015 #4 Skrevet 6. juni 2015 Gjør alt sammet, i fler timer hver dag. Begynn kl. 06.00 på morgenen. Tren uavbrutt tabata og intervalltrening fram til 12.00. Ta en pause og begynn på igjen fra kl.15.00 til 18.00. Da kan du bedrive jogging. Gjør du dette samtidig som du spiser fire ganger for dag, så vil du tape vekt. Hahaha. I'm on it. Skulker jobb fra mandag av. Anonymous poster hash: 376f5...a68
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2015 #5 Skrevet 6. juni 2015 Du får nok ikke gjort all verden på 2 uker med trening. Men å kutte ut bortimot alt av karbohydrater fra kosten kan gi et godt synlig resultat på såpass kort tid. Elsker karbohydrater Kanskje derfor magen min er slik: Men fra i morgen blir det null pasta, ris, brød, poteter og godis. Burde jeg prøve meg på noe ala lavkarbo, evt LCHF? Kanskje ikke så nøye siden det kun er 2 uker, men kunne tenke meg å prøve dette for en lenger periode. Anonymous poster hash: 376f5...a68
Miss Lucky Skrevet 6. juni 2015 #6 Skrevet 6. juni 2015 Elsker karbohydrater Kanskje derfor magen min er slik: Men fra i morgen blir det null pasta, ris, brød, poteter og godis. Burde jeg prøve meg på noe ala lavkarbo, evt LCHF? Kanskje ikke så nøye siden det kun er 2 uker, men kunne tenke meg å prøve dette for en lenger periode. Anonymous poster hash: 376f5...a68 Karbohydrater binder mye vann i kroppen, og gjør de fleste oppblåst. Desto mer karbo du kutter ut desto bedre/raskere vil du se resultater. Selv holder jeg meg til max 25gram karbohydrater når jeg vil ned i vekt/føle meg mer vell i bikini Les litt om det før du velger å prøve det ut 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2015 #7 Skrevet 6. juni 2015 Karbohydrater binder mye vann i kroppen, og gjør de fleste oppblåst. Desto mer karbo du kutter ut desto bedre/raskere vil du se resultater. Selv holder jeg meg til max 25gram karbohydrater når jeg vil ned i vekt/føle meg mer vell i bikini Les litt om det før du velger å prøve det ut Men går vel greit å spise havregrøt og lignende? Men jeg kan heller google dette, istedenfor å spørre slike dumme spm her Anonymous poster hash: 376f5...a68
Yme Skrevet 6. juni 2015 #9 Skrevet 6. juni 2015 (endret) Men går vel greit å spise havregrøt og lignende? Men jeg kan heller google dette, istedenfor å spørre slike dumme spm her Anonymous poster hash: 376f5...a68 Hvis du skal tape vannvekt, som er det som skjer med tipset du fikk der, kan du ikke spise korn. De er veldig rike på karbohydrater.Det som er dumt med dette, er at kroppen din ikke greier å holde på vann mens du driver på, og at alt du mista, kommer rett på igjen når du begynner med vanlig mat etter de to ukene... Det er jo, som sagt, bare vannet i kroppen din som er borte, så med en gang kroppen din har mulighet til å ta opp vann på en skikkelig måte igjen (ved at du spiser karbohydrater) kommer den til å gjøre det så fort som mulig. Endret 6. juni 2015 av Yme
Miss Lucky Skrevet 6. juni 2015 #10 Skrevet 6. juni 2015 Hvis du skal tape vannvekt, som er det som skjer med tipset du fikk der, kan du ikke spise korn. De er veldig rike på karbohydrater. Det som er dumt med dette, er at kroppen din ikke greier å holde på vann mens du driver på, og at alt du mista, kommer rett på igjen når du begynner med vanlig mat etter de to ukene... Det er jo, som sagt, bare vannet i kroppen din som er borte, så med en gang kroppen din har mulighet til å ta opp vann på en skikkelig måte igjen (ved at du spiser karbohydrater) kommer den til å gjøre det som fort som mulig. Det stemmer ja. Det første man mister er vann, men fortsetter man i litt lengre tid enn 2 uker mister man også mye fett. Jeg gikk ned 10 kg på lavkarbo (fra 60kg til 50kg) på kort tid og har bare gått opp igjen 3kg på 4år når jeg har hatt perioder med mye pizza, pasta og snop
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå