Gå til innhold

Hva ønsker du deg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva står på ønskelisten din? Hele året ser jeg ting og tang som jeg ønsker meg, men nå som jeg må "levere" ønskelisten min til samboeren for at han skal plukke ut noe til 5 års dagen vår, så kommer jeg ikke på noe! hmm.. :o

Men, de sommerfuglsmykkene til Pilgrim er litt fine da.

Og det gadde ikke vært dumt med en ny fancy filofax.

Og den nye parfymen til Ralph Lauren "Cool" lukter jo litt godt :-) Kanskje en ny og god morgenkåpe. Må tenke litt.

Skrevet

Ønsker meg alltid smykker..har en anseelig samling murano-hjerter til armbåndet mitt..men det er stadig plass til flere!

Hver jul ønsker jeg meg en godt fuktighetskrem..og nå tror jeg jammen at jeg skal ønske meg det samme i år også!...kanskje en idé å skrive juleønskeliste nå...det er jo under fire mnd. igjen!! :ler:

Skrevet

Akkurat nå ønsker jeg meg..

-en rød kåpe som er innsvingt og med god vidde nederst

-ratt og pedaler til xbox'en

-sims 2 (ikke lenge igjen nå!)

-simpsons sesong 5 på dvd

Ønsket meg inntil ganske nylig ny koffert også, men mamma kom på besøk med babyrosa svær koffert, så da kunne jeg stryke det fra lista.. :tunge1:

Skrevet

I dag ønsker jeg meg et klesskap med hyller eller en stor kommode!

K

Gjest Ethereal
Skrevet

Av fysiske ting, ønsker jeg meg sko i ulike varianter, av den typen som finnes oppi hodet mitt, men ikke i butikkene. Ellers står skikkelig lykt til sykkelen, og lang sykkelbukse også på listen.

Ellers (uoppnåelig) skulle jeg ønske at jeg hadde en halvskrevet avhandling foran meg (skrevet av meg selv), og klare ideer og meninger om hvordan resten skal se ut. :roll:

Skrevet

Jeg ønsker meg Røde Roser.Det er noe min mann aldri kjøper.Han hater blomster.Mener det er ugress.Er så lite romantisk som det går ann å bli.

Koldbruna

Skrevet

En ny kjele

ny pc

sko, alltid sko

et skjerf

ny sykkel

bøker

ny tv

tur til London

kunst

snille barn og fred på jorden. :)

Skrevet

symaskin

samlivskurs

høyere lønn

mer sex ( :sjarmor: )

frisørtime

hushjelp

fisk til middag

og sikkert mye mye mer...

Skrevet

Ny vinterkåpe.

Nye vinterstøveletter

Nye øreringer

Pilgrimsmykker (de er dritlekre, hadde pilgrimsmykker i bryllupet mitt)

Nytt TT abbonement

ny veske

ny mobil

Skrevet

akkurat nå ønsker jeg meg noen ferske hveteboller

:sjarmor:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...