Polly. Skrevet 29. april 2016 #641 Skrevet 29. april 2016 23 timer siden, Sirah skrev: Lurer på hvor hun får penger fra... Jeg vil også ha penger til å reise så mye... Hun delte et bilde på instagram for ikke så lenge siden hvor hun skrev at hun har begynt med sånn sms tjeneste hvor folk kan sende i spørsmål til henne og at hun svarer på alt man måtte lure på og sender gjerne bilder i tillegg og at det koster 29kr pr svar. Mulig det er der hun tjener inn litt . Link til innlegget: https://www.instagram.com/p/BEp2nxZg-N2/?taken-by=carinadahl 1
Sirah Skrevet 29. april 2016 #642 Skrevet 29. april 2016 4 minutter siden, Polly. skrev: Hun delte et bilde på instagram for ikke så lenge siden hvor hun skrev at hun har begynt med sånn sms tjeneste hvor folk kan sende i spørsmål til henne og at hun svarer på alt man måtte lure på og sender gjerne bilder i tillegg og at det koster 29kr pr svar. Mulig det er der hun tjener inn litt . Link til innlegget: https://www.instagram.com/p/BEp2nxZg-N2/?taken-by=carinadahl Så flaut 🙈 4
Polly. Skrevet 29. april 2016 #643 Skrevet 29. april 2016 3 minutter siden, Sirah skrev: Så flaut 🙈 Ja, det er faktisk helt vanvittig sykt flaut! Kan ikke skjønne at hun tør å finne på noe sånt?! 2
skyflakes Skrevet 29. april 2016 #644 Skrevet 29. april 2016 2 timer siden, Carly-Chardonnay skrev: Livet er en fest for Carina Det jeg lurer på er hvordan hun holder seg så tynn og fit når hun fester så mye. Hadde jeg holdt på sånn hadde jeg est ut ganske kjapt.,. Tja, sålenge man ligger i kaloriunderskudd så legger man jo ikke på seg. Hun trener endel (basert på hva jeg husker da jeg følte henne på snap tidligere) og jeg regner med hun har ganske god kontroll på hva hun spiser som kjendiser flest. Men at hun orker, det skjønner ikke jeg 3
Gjest Carly-Chardonnay Skrevet 29. april 2016 #645 Skrevet 29. april 2016 Et øyeblikk siden, skyflakes skrev: Tja, sålenge man ligger i kaloriunderskudd så legger man jo ikke på seg. Hun trener endel (basert på hva jeg husker da jeg følte henne på snap tidligere) og jeg regner med hun har ganske god kontroll på hva hun spiser som kjendiser flest. Men at hun orker, det skjønner ikke jeg Sant det, men de fleste jeg vet om får lyst på noe usunt dagen etter en fest.. meg selv inkludert. Blir gjerne en feit cheeseburger og masse brus. Men har lagt merke til at Carina trener mye ja. Skulle ønske jeg hadde all energien, ikke minst!
michaeline__07 Skrevet 29. april 2016 #646 Skrevet 29. april 2016 1 time siden, Polly. skrev: Ja, det er faktisk helt vanvittig sykt flaut! Kan ikke skjønne at hun tør å finne på noe sånt?! Her kommer en haug med gode råd: DEL Delete one or more files. Syntax DEL [options] [/A:file_attributes] files_to_delete Key files_to_delete : A filename or a list of files, may include wildcards. options: /P Give a Yes/No Prompt before deleting. /F Ignore read-only setting and delete anyway (FORCE) /S Delete from all Subfolders (DELTREE) /Q Quiet mode, do not give a Yes/No Prompt before deleting. /A Select files to delete based on file_attributes file_attributes: R Read-only -R NOT Read-only A Archive -A NOT Archive S System -S NOT System H Hidden -H NOT Hidden I Not content indexed -I content indexed files L Reparse points -L NOT Reparse points X No scrub file attribute -X Scrub file attribute (Windows 8+) V Integrity attribute -V NO Integrity attribute (Windows 8+)
Gjest O.G. Skrevet 30. april 2016 #647 Skrevet 30. april 2016 9 timer siden, Polly. skrev: Hun delte et bilde på instagram for ikke så lenge siden hvor hun skrev at hun har begynt med sånn sms tjeneste hvor folk kan sende i spørsmål til henne og at hun svarer på alt man måtte lure på og sender gjerne bilder i tillegg og at det koster 29kr pr svar. Mulig det er der hun tjener inn litt . Link til innlegget: https://www.instagram.com/p/BEp2nxZg-N2/?taken-by=carinadahl Jeg synes dette er bare sjukt, faktisk.
Safiye Skrevet 30. april 2016 #648 Skrevet 30. april 2016 Tråden er ryddet for spekulasjoner. - Pavilion, mod
Kristinemarie1989 Skrevet 30. april 2016 #649 Skrevet 30. april 2016 Hvordan i all verden kan hun være så tynn når hun fester så mye? 😳 1
Gjest baremeg89 Skrevet 30. april 2016 #650 Skrevet 30. april 2016 3 timer siden, Kristinemarie1989 skrev: Hvordan i all verden kan hun være så tynn når hun fester så mye? 😳 Det har jeg også lurt på mangen ganger ikke bare det, men hun ser jo bra ut for den livsstilen hun lever. Kansje det har noe med alder å gjøre og hun kommer til å se mer "sliten" ut senere?
loffen Skrevet 30. april 2016 #651 Skrevet 30. april 2016 Hun trener jo mye da. Ser det på snap. Selvfølgelig tar hun også visse ansiktsbehandlinger som utsetter aldringsprossessen en del. 2
Gjest Kalenderpiken Skrevet 2. mai 2016 #652 Skrevet 2. mai 2016 Den 29.4.2016 at 23.27, Polly. skrev: Hun delte et bilde på instagram for ikke så lenge siden hvor hun skrev at hun har begynt med sånn sms tjeneste hvor folk kan sende i spørsmål til henne og at hun svarer på alt man måtte lure på og sender gjerne bilder i tillegg og at det koster 29kr pr svar. Mulig det er der hun tjener inn litt . Link til innlegget: https://www.instagram.com/p/BEp2nxZg-N2/?taken-by=carinadahl hahahahahaha
Gjest Carly-Chardonnay Skrevet 1. juli 2016 #653 Skrevet 1. juli 2016 Ser på snap at Carina har kjøpt seg leilighet Hun er fortsatt utrolig god på å feste den dama.
ninuska_ Skrevet 1. juli 2016 #654 Skrevet 1. juli 2016 Tråden er ryddet for spekulasjoner, ninuska_, adm
Gjest Carly-Chardonnay Skrevet 5. juli 2016 #656 Skrevet 5. juli 2016 1 time siden, Kalender skrev: Snapper hun mens hun kjører??? I dag eller? Må nesten sjekke jeg nå Det Hertz-greiene hun bruker må jo bli dyrt i lengden? Kjenner ikke helt til åssen det fungerer, men skulle tro det ville blitt billigere å bare kjøpe seg en bil.
strawberryjaw Skrevet 5. juli 2016 #657 Skrevet 5. juli 2016 Et øyeblikk siden, Carly-Chardonnay skrev: I dag eller? Må nesten sjekke jeg nå Det Hertz-greiene hun bruker må jo bli dyrt i lengden? Kjenner ikke helt til åssen det fungerer, men skulle tro det ville blitt billigere å bare kjøpe seg en bil. I dag ja! To filmer lagt ut på snap.
Basilen Skrevet 5. juli 2016 #658 Skrevet 5. juli 2016 Jeg lurer på om hun er sponset av nocco, hun snapper veldig ofte bilde og før hun lukket instaen så jeg ofte bilde der, men aldri merket med spons. 1
hippyskippy Skrevet 6. juli 2016 #659 Skrevet 6. juli 2016 Fulgte henne på snap før, hun snappet mens hun kjørte hele tiden. Tøft, ikke sant?!
hippyskippy Skrevet 6. juli 2016 #660 Skrevet 6. juli 2016 Hertz sponser henne, litt fristende å sende dem en mail og spørre om de virkelig syns hun er en god ambassadør for dem. 2
Anbefalte innlegg