Gjest Carly-Chardonnay Skrevet 31. januar 2016 #601 Skrevet 31. januar 2016 Et øyeblikk siden, Sirah skrev: Helt enig. Jeg tror aldri jeg ser en snap med typen. Ikke langt unna iallefall.... Mener å huske at de var på Hafjell sammen på nyttårsaften. Men det er sant som du sier, er sjelden man ser han ja. Rart han finner seg i det. Jeg er helt for å møte venner og ha det gøy når man er i forhold, men man skal jo pleie forholdet også. Og etter som jeg har skjønt er Carina student på BI, kan ikke være mye hun får gjort der.
Fredrik29 Skrevet 31. januar 2016 #602 Skrevet 31. januar 2016 (endret) Typen hennes er jo med på Snap innimellom, men de er mye på farten hver for seg. Han jobber kanskje mye noen som skjønner dette bubbles and brunch-konseptet? Endret 31. januar 2016 av Fredrik29 1
Sirah Skrevet 31. januar 2016 #603 Skrevet 31. januar 2016 4 minutter siden, Carly-Chardonnay skrev: Mener å huske at de var på Hafjell sammen på nyttårsaften. Men det er sant som du sier, er sjelden man ser han ja. Rart han finner seg i det. Jeg er helt for å møte venner og ha det gøy når man er i forhold, men man skal jo pleie forholdet også. Og etter som jeg har skjønt er Carina student på BI, kan ikke være mye hun får gjort der. Ja er absolutt for å ha det gøy hver for seg, men når det er regelen og ikke unntaket.... Ja har sett et par snap fra BI - thats it.
Gjest Carly-Chardonnay Skrevet 31. januar 2016 #604 Skrevet 31. januar 2016 7 minutter siden, Fredrik29 skrev: Typen hennes er jo med på Snap innimellom, men de er mye på farten hver for seg. Han jobber kanskje mye noen som skjønner dette bubbles and brunch-konseptet? Virker som hun er med å arrangere dette i Stockholm og Oslo. Var på BAR Tjuvholmen for en stund siden, med noen dverger og greier som serverte champagne.. Så det er vel bare en fest, som begynner litt tidligere på dagen med DJs etc. Kan tenke meg det er ganske dyrt og!
Severus Skrevet 31. januar 2016 #605 Skrevet 31. januar 2016 Jeg tror det er som champagne frokost bare rundt lunch tider
loffen Skrevet 1. februar 2016 #607 Skrevet 1. februar 2016 19 timer siden, Soeuh skrev: Kan det være "jump around"? Jeg tror det er den også.
Viernes Skrevet 1. februar 2016 #608 Skrevet 1. februar 2016 22 timer siden, Soeuh skrev: Kan det være "jump around"? Nei, det er ikke den. Da er det i såfall en remix jeg aldri har hørt før (og som egentlig ikke ligner i det heletatt)
Gjest Atheena Skrevet 1. februar 2016 #609 Skrevet 1. februar 2016 Kan det være at det er slutt mellom de? Hun har gitt litt inntrykk av det på snap syns jeg.
Nordvesta Skrevet 1. februar 2016 #610 Skrevet 1. februar 2016 Tråden ryddet for spekulasjon og svar til dette Nordvesta, mod.
Gjest Joppe Skrevet 4. februar 2016 #611 Skrevet 4. februar 2016 Hun er nok blitt singel. Han andre er jo med henne hele tiden. I hvert fall på snap.
Gjest marizz Skrevet 11. februar 2016 #612 Skrevet 11. februar 2016 Kan bekrefte at hun er blitt singel. http://www.vgtv.no/#!/video/124372/panelet-39-moet-ronaldos-norske-floert-og-niat-ble-facebook-stjerne/2 Her bekrefter hun selv at hun er nysingel
Gjest Joppe Skrevet 11. februar 2016 #613 Skrevet 11. februar 2016 9 minutter siden, marizz skrev: Kan bekrefte at hun er blitt singel. http://www.vgtv.no/#!/video/124372/panelet-39-moet-ronaldos-norske-floert-og-niat-ble-facebook-stjerne/2 Her bekrefter hun selv at hun er nysingel Kommer ikke som noen overraskelse. En dame som tilbringer mer tid med andre menn, enn han hun er sammen med = et forhold som ikke har noen fremtid. Godt at han ble kvitt henne som kjæreste. Nå kan hun være sammen med han andre...ser han hinter om å flytte til Oslo på Insta. Ja, ja....
bonsaijenta Skrevet 13. februar 2016 #614 Skrevet 13. februar 2016 Jeg ble rett og slett flau på hennes vegne. Hvorfor i all verden stilte hun opp på intervju når det eneste hun ville si var "hemmelig" tihihihihi😳 Også syns jeg han Ronaldo var knipen som ikke spanderte 1st class billetter til Madrid. Jeg så at de reiste økonomi. Er ikke han en av verdens best betalte fotballspiller? 1
icock Skrevet 13. februar 2016 #615 Skrevet 13. februar 2016 2 timer siden, bonsaijenta skrev: Jeg ble rett og slett flau på hennes vegne. Hvorfor i all verden stilte hun opp på intervju når det eneste hun ville si var "hemmelig" tihihihihi😳 Også syns jeg han Ronaldo var knipen som ikke spanderte 1st class billetter til Madrid. Jeg så at de reiste økonomi. Er ikke han en av verdens best betalte fotballspiller? Er vel begrenset hvor mye han gidder å bruke på et ligg. Er hun virkelig bare 24 år? Trodde hun hadde passert 30. 2
Sirah Skrevet 13. februar 2016 #616 Skrevet 13. februar 2016 1 minutt siden, icock skrev: Er vel begrenset hvor mye han gidder å bruke på et ligg. Er hun virkelig bare 24 år? Trodde hun hadde passert 30. Hun er født i 1985 så hun er 30
Gjest hulderjenta Skrevet 13. februar 2016 #617 Skrevet 13. februar 2016 Hun feiret jo 30-årsdagen med Carina Dahl Festival på Hitra eller hvor det var, i fjor sommer.
hippyskippy Skrevet 13. februar 2016 #618 Skrevet 13. februar 2016 (endret) Den 11. februar 2016 at 18.34, Joppe skrev: Kommer ikke som noen overraskelse. En dame som tilbringer mer tid med andre menn, enn han hun er sammen med = et forhold som ikke har noen fremtid. Godt at han ble kvitt henne som kjæreste. Nå kan hun være sammen med han andre...ser han hinter om å flytte til Oslo på Insta. Ja, ja.... . Endret 13. februar 2016 av hippyskippy
Gjest O.G. Skrevet 13. februar 2016 #619 Skrevet 13. februar 2016 3 timer siden, bonsaijenta skrev: Jeg ble rett og slett flau på hennes vegne. Hvorfor i all verden stilte hun opp på intervju når det eneste hun ville si var "hemmelig" tihihihihi😳 Også syns jeg han Ronaldo var knipen som ikke spanderte 1st class billetter til Madrid. Jeg så at de reiste økonomi. Er ikke han en av verdens best betalte fotballspiller? Fyren er grådig, lol.
Nordvesta Skrevet 13. februar 2016 #620 Skrevet 13. februar 2016 Tråden ryddet for latterliggjøring Nordvesta, mod.
Anbefalte innlegg