Gå til innhold

Carina Dahl på snapchat

Tjukk Norris

Anbefalte innlegg

Aner ikke egentlig. Tror egentlig man må godkjenne, så mulig hun var på akkurat da siden jeg fikk story i samme sekund. 

Takk for svar:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

At vi ikke skammer oss over å ha Carina på Snap. :fnise:

Det holdt i omtrent tre uker. Ny på snapchat gikk jeg med kjeven nede på kragebena til jeg ble lei av å se det samme om igjen på repeat: Trutmunn, spasering, festing, filming av festing, sjangling, filming av andre som var på samme fest, fylla, fylla, breke som en sau, fylla, fylleflir og internhumor, og mer filming som ga meg lyst på sjøsjuketabletter. Det ga meg ingenting til slutt, har ikke savnet henne heller.
Legger ikke til andre av samme ulla, har ikke behov for å se destruktive ufyseligheter.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det holdt i omtrent tre uker. Ny på snapchat gikk jeg med kjeven nede på kragebena til jeg ble lei av å se det samme om igjen på repeat: Trutmunn, spasering, festing, filming av festing, sjangling, filming av andre som var på samme fest, fylla, fylla, breke som en sau, fylla, fylleflir og internhumor, og mer filming som ga meg lyst på sjøsjuketabletter. Det ga meg ingenting til slutt, har ikke savnet henne heller.Legger ikke til andre av samme ulla, har ikke behov for å se destruktive ufyseligheter.

Du er mer standhaftig enn undertegnede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vel, når jeg lider samme skjebne som en sånn fin og fornuftig person som deg så ble det så mye enklere å bære dette.

Åh, takk! :kyss::ler:

Det var hyggelig sagt, det samme kan jeg si til deg! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lalalala59

Aner ikke egentlig. Tror egentlig man må godkjenne, så mulig hun var på akkurat da siden jeg fikk story i samme sekund. 

Hun har helt åpen Snapchat-profil, så hun trenger ikke å godkjenne noen. Alle kan legge henne til og se på storyen med en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har helt åpen Snapchat-profil, så hun trenger ikke å godkjenne noen. Alle kan legge henne til og se på storyen med en gang.

Å. Visste ikke at det gikk an. Hun er ganske pinlig ihvertfall. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å. Visste ikke at det gikk an. Hun er ganske pinlig ihvertfall. :P

Når man har åpen snap profil er dette helt vanlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carly-Chardonnay

Er det noen som har vært med på disse Bubbles & Brunch-festene til Carina? Det ser jo temmelig vilt ut, med dverger og greier. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er mer standhaftig enn undertegnede.

Næh. Jeg slutter bare å åpne snap'ene. Tilslutt sletter jeg dem.
Er nok ikke i målgruppen for kjendisene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næh. Jeg slutter bare å åpne snap'ene. Tilslutt sletter jeg dem.Er nok ikke i målgruppen for kjendisene.

Nå er jeg ikke sikker på om jeg vil kjent igjen Carina hvis jeg hadde sett henne på gaten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg gikk nesten på henne da jeg var på Ullevål for å se cupfinalen. Sneiet borti på ustiden av stadion. Hun var bitteliten og veldig brun, med sølvjakke på, og snakket i mobilen. Jeg hilste nesten på henne fordi jeg føler jeg kjenner henne. :ninja:

Også fordi jeg så henne på en restaurant på Tjuvholmen i høst, da satt hun og filmet de hun var sammen med så klart.

:ler:

Sa til mannen min at hun skulle bare visst; at jeg vet så mye om hva hun foretar seg hele tiden. :fnise:

Endret av loffen
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, jeg følger frøken Dahl på snap, og jeg skjems. Men, blir litt fascinert av hele dama.

En ting som har slått meg er at hun alltid fester og er på reise. Nå sist i Marrakech. Men, det rare er at hun alltid reiser med andre menn enn kjæresten. Har de to et åpent forhold? Er det slik at alle skal få?

Hadde Carina Dahl vært min kjæreste hadde hun vært sendt på dør for lenge siden. Hadde aldri i verden godtatt at hun reiste på ferier i lag med andre menn. Kall meg gjerne gammeldags....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, jeg følger frøken Dahl på snap, og jeg skjems. Men, blir litt fascinert av hele dama.

En ting som har slått meg er at hun alltid fester og er på reise. Nå sist i Marrakech. Men, det rare er at hun alltid reiser med andre menn enn kjæresten. Har de to et åpent forhold? Er det slik at alle skal få?

Hadde Carina Dahl vært min kjæreste hadde hun vært sendt på dør for lenge siden. Hadde aldri i verden godtatt at hun reiste på ferier i lag med andre menn. Kall meg gjerne gammeldags....

Jeg hadde ikke likt at min kjæreste hadde vært på fest og reiste med andre kvinner i eininga heller.

Endret av O.G.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...