Gjest Seajewel Skrevet 23. september 2015 #521 Del Skrevet 23. september 2015 Så klart ikke GMN tok henne dit for å snakke om musikken hennes. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marizz Skrevet 24. september 2015 #522 Del Skrevet 24. september 2015 Veldig kleint intervju av begge parter så noen på facebook mente at programlederen mobber, men det er å dra det litt langt :S Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandie Skrevet 24. september 2015 #523 Del Skrevet 24. september 2015 (endret) Veldig kleint intervju av begge parter så noen på facebook mente at programlederen mobber, men det er å dra det litt langt :S Det er nok å dra det litt langt ja:)han er vel som journalister flest,maser og graver. Men hadde blitt skuffet om jeg som artist ble invitert til GMN og bare fikk "snakk om musikken".De viste klipp fra en musikkvideo til en ny låt,men litt rart at hun ikke sang på scenen mens hun var der. Endret 24. september 2015 av Sandie 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
embla1807 Skrevet 24. september 2015 #524 Del Skrevet 24. september 2015 Nå er hun på innspilling hos "Panelet" også. Artig hvor mye media plutselig ble interessert i henne etter hun var på tur med Northug Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skyflakes Skrevet 25. september 2015 #525 Del Skrevet 25. september 2015 Nå er hun på innspilling hos "Panelet" også. Artig hvor mye media plutselig ble interessert i henne etter hun var på tur med Northug Hehe ja for et tilfeldig tidspunkt å dra på spontantur med hele Norges favorittgutt! Akkurat når hun slipper ny singel å greier 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bonsaijenta Skrevet 25. september 2015 #526 Del Skrevet 25. september 2015 Wow! Har hun datet M. Schenkenberg?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fredrik29 Skrevet 10. oktober 2015 #527 Del Skrevet 10. oktober 2015 Carina og gjengen er på byen med Nordthug igjen nå 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 10. oktober 2015 #528 Del Skrevet 10. oktober 2015 Carina og gjengen er på byen med Nordthug igjen nå Ring VG og Se&Hør ... lurer på om det ender opp på se&hør i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 11. oktober 2015 #529 Del Skrevet 11. oktober 2015 Herregud så.... jævlig. Hva ER det for slags fester de er på? Mulig jeg begynner å bli gammal 😂😂 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missfebruary Skrevet 11. oktober 2015 #530 Del Skrevet 11. oktober 2015 Aah... Nå måtte jeg legge henne til igjen pga det Northug-snakket. Men jeg så han kanskje i ett nanosekund i bakgrunnen?? Kunne egentlig ha vært noen andre også. Virkelig ikke verdt det nei... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carly-Chardonnay Skrevet 16. oktober 2015 #531 Del Skrevet 16. oktober 2015 Nå er frøkna på tur igjen Dubai denne gangen. Jeg skjønner fortsatt ikke hvordan hun får med seg noe særlig av studiene... Enten lever hun veldig spontant, eller så liker hun å fremstå som litt spontan og crazy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
icock Skrevet 21. oktober 2015 #532 Del Skrevet 21. oktober 2015 Nå er frøkna på tur igjen Dubai denne gangen. Jeg skjønner fortsatt ikke hvordan hun får med seg noe særlig av studiene... Enten lever hun veldig spontant, eller så liker hun å fremstå som litt spontan og crazy. Lurer på hvordan hun finansierer alt dette? Har hun en sugar daddy på si? Jeg har vært i Dubai og Abu Dhabi og det ble ikke billig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Atheena Skrevet 21. oktober 2015 #533 Del Skrevet 21. oktober 2015 Lurer på hvordan hun finansierer alt dette? Har hun en sugar daddy på si? Jeg har vært i Dubai og Abu Dhabi og det ble ikke billig. Hun må jo ha noen som sponser livsstilen hun fører. Han som hun snappet på stranden tidligere i dag var hun sammen med på Ibiza og Sverige også. I Ibiza var hun sammen med Imran Saber (skrue) og han dukket opp i noen snap fra Sverige i sommer også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carly-Chardonnay Skrevet 21. oktober 2015 #534 Del Skrevet 21. oktober 2015 Hun må jo ha noen som sponser livsstilen hun fører. Han som hun snappet på stranden tidligere i dag var hun sammen med på Ibiza og Sverige også. I Ibiza var hun sammen med Imran Saber (skrue) og han dukket opp i noen snap fra Sverige i sommer også. Han asiatiske du tenker på? Hvem er han egentlig? Carina må ha noen rike venner som har råd til å bli med på det kjøret der, utenlandsturer er noe jeg og mine venninner sparer til en stund, for å si det sånn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lalalala59 Skrevet 21. oktober 2015 #535 Del Skrevet 21. oktober 2015 Han asiatiske du tenker på? Hvem er han egentlig? Carina må ha noen rike venner som har råd til å bli med på det kjøret der, utenlandsturer er noe jeg og mine venninner sparer til en stund, for å si det sånn https://no.m.wikipedia.org/wiki/Imran_Saber Absolutt ikke mors beste barn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Atheena Skrevet 21. oktober 2015 #536 Del Skrevet 21. oktober 2015 Han asiatiske du tenker på? Hvem er han egentlig? Carina må ha noen rike venner som har råd til å bli med på det kjøret der, utenlandsturer er noe jeg og mine venninner sparer til en stund, for å si det sånn Ja virker som han er kamerat med Imran. Uansett så kan hun ikke selv klare å finansiere det forbruket hun har, hun studerer jo og platesalget kan ikke være så innbringende. Det er ganske spesielt at hun reiser såpass mye uten kjæresten. Her må det ligge noe mer bak ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carly-Chardonnay Skrevet 21. oktober 2015 #537 Del Skrevet 21. oktober 2015 Ja virker som han er kamerat med Imran. Uansett så kan hun ikke selv klare å finansiere det forbruket hun har, hun studerer jo og platesalget kan ikke være så innbringende. Det er ganske spesielt at hun reiser såpass mye uten kjæresten. Her må det ligge noe mer bak ? Det med at kjæresten nesten aldri er med har jeg også lagt merke til. Det virker som han ikke er så glad i oppmerksomhet, han sier veldig lite når hun snapper. Vet ikke helt om jeg hadde likt at kjæresten min fløy verden rundt og festa hele tiden.. men nå aner ikke jeg hva slags forhold de har da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
icock Skrevet 21. oktober 2015 #538 Del Skrevet 21. oktober 2015 (endret) Hun må jo ha noen som sponser livsstilen hun fører. Han som hun snappet på stranden tidligere i dag var hun sammen med på Ibiza og Sverige også. I Ibiza var hun sammen med Imran Saber (skrue) og han dukket opp i noen snap fra Sverige i sommer også. Så hun henger sammen med kriminelle. Det forklarer jo en del. Typen hennes har kjøpt en 2010 Porsche Cayenne Turbo. De ligger på rundt 1 mill kr. Ser ut som 2/3 er lånefinansiert. Tror ikke jeg hadde lånt mye penger for å kjøpe en så "gammel" bil. Bilen ble i tillegg importert fra utlandet i 2012. Endret 21. oktober 2015 av icock 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Atheena Skrevet 21. oktober 2015 #539 Del Skrevet 21. oktober 2015 En og annen jentetur er jo greit, men jetsetliv verden rundt uten type er spesielt og ihvertfall når det er så ofte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 24. oktober 2015 #540 Del Skrevet 24. oktober 2015 IK! Fant ut at frøken Dahl og jeg har felles facebookvenn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg