Gå til innhold

Carina Dahl på snapchat

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes ikke C virker å tenke så mye før hun snapper. Og hadde definitivt ikke likt det i mitt bryllup. Brylluper er jo egentlig ganske privat og kun for de som er invitert, så skal de blottlegges for alle og enhver? I tillegg går folk rundt med mobiler i andres bryllup, ikke akkurat respektfullt... :(

• Liker 2
Skrevet

Synes ikke C virker å tenke så mye før hun snapper. Og hadde definitivt ikke likt det i mitt bryllup. Brylluper er jo egentlig ganske privat og kun for de som er invitert, så skal de blottlegges for alle og enhver? I tillegg går folk rundt med mobiler i andres bryllup, ikke akkurat respektfullt... :(

Vel, men det var sikkert en diskusjon om det før bryllupet og brudeparet fant ut av at det var greit. 

Skrevet

Vel, men det var sikkert en diskusjon om det før bryllupet og brudeparet fant ut av at det var greit.

Ja, men det finnes grenser. Sitte med mobilen en hel kveld liksom.. Går an å leve litt i øyeblikkene

• Liker 1
Skrevet

Hvem var det som giftet seg?

Skrevet

Ja, men det finnes grenser. Sitte med mobilen en hel kveld liksom.. Går an å leve litt i øyeblikkene

Godt poeng.

Hvem var det som giftet seg?

Kristine & Dag Høili.

Skrevet

Jeg måtte slette henne i dag. Det blir for mye front cam filming - du er ikke sååå interessant liksom😜

Skrevet

Jeg måtte slette henne i dag. Det blir for mye front cam filming - du er ikke sååå interessant liksom😜

Jeg også! Orket ikke mer.

Skrevet

Oi, tipper Nortug og Carlsen er lite glad i den mobilen hennes idag....

• Liker 5
Skrevet

Virkelig smart å filme, spesielt Northug, på fylla, når han står i kontraktforhandlinger med skiforbundet. 
Bra, Carina, virkelig bra. 
Noen som har et ekstra filter å sende over til den dama? 

Skrevet

Virkelig smart å filme, spesielt Northug, på fylla, når han står i kontraktforhandlinger med skiforbundet.

Er ikke sikkert han drikker?

Skrevet

Er ikke sikkert han drikker?

Du har tydeligvis ikke sett filmen :P

Nå er det fryktelig tankeløst av han også da, han burde holdt seg litt unna kameraet.

• Liker 1
Skrevet

Du har tydeligvis ikke sett filmen :P

Nå er det fryktelig tankeløst av han også da, han burde holdt seg litt unna kameraet.

Er nok veldig vanskelig p holde seg unna kameraene... Alle har jo snap, mobilkamera, insta etc nå ......

Han burde evt ikke drukket(jeg greier ikke se om han drikker/er beruset ) .

Karlsen da? :)

Skrevet

Både Nortug og Carlsen er veldig tydelig beruset. Har ikke sett så nøye på det, siden så fulle mennesker blir litt heavy så tidlig på morgenen... Men synes iallefall Nortug burde lagt litt lavere i terrenget...

Annonse
Skrevet

Det er uansett slettet nå. Kanskje like greit?! Snakk om å få hodepine når man våkner..

Skrevet

Liker at hun profilerer seg som TV-personality på profilen sin på instagram. Vært med på Big Brother og Masterchef da sjø.

• Liker 1
Skrevet

Oi, tipper Nortug og Carlsen er lite glad i den mobilen hennes idag....

Det er så pinlig av begge. 

Skrevet

Det er uansett slettet nå. Kanskje like greit?! Snakk om å få hodepine når man våkner..

Ligger på min snap fremdeles.

Skrevet

Tviler sterkt på at noen fyllesnaps har noe som helst å si for Northug sin del. Han har vel lov til å drikke seg dritings innimellom. Var ihvertfall ikke ute og kjørte bil.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...