Gå til innhold

Carina Dahl på snapchat

Tjukk Norris

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Følger ikke henne på snap, men skal legge henne til :-) Hun er ei skjønn dame da. Noen som følger espenhilton. Herregud for en morsom type :P Dør hver gang av han :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som være med å feste? "Kom å fest sammen med Carina Dahl" Flere kjendiser som tjener penger på slike oppdrag for utesteder osv.Mente absolutt ikke innleid som noe annet. 😂😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Som være med å feste? "Kom å fest sammen med Carina Dahl" Flere kjendiser som tjener penger på slike oppdrag for utesteder osv.Mente absolutt ikke innleid som noe annet.

Ok, da forstår jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eiendomsmegling på BI

Greit å ha en backup plan, denne norges-største-popstjerne-karriere blir det ikke noe av!

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye av låtmateriale hun har er ikke dumt, men Carina har for dårlig stemme.

Tror ikke stemmer er hovedproblemet, hun synger vel helt fint. Problemet er vel imaget. Hun blir ikke tatt seriøs.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mye av låtmateriale hun har er ikke dumt, men Carina har for dårlig stemme.

Ja en stemma er ikke noe unik stemme :P og med det imaget hun legger opp til i tillegg blir hun ikke tatt seriøst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følger ikke henne på snap, men skal legge henne til :-) Hun er ei skjønn dame da. Noen som følger espenhilton. Herregud for en morsom type :P Dør hver gang av han :P

Digger Espen, men følger ham ikke på snapchat, har en følelse av at det blir for mye  :fnise:

Men jeg kjenner ham fra barnsben av, så jeg får min dose på facebook (både privat og offentlig profil), samt instagram.

Skikkelig gladgutt, og akkurat like hyggelig i virkeligheten!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Digger Espen, men følger ham ikke på snapchat, har en følelse av at det blir for mye  :fnise:

Men jeg kjenner ham fra barnsben av, så jeg får min dose på facebook (både privat og offentlig profil), samt instagram.

Skikkelig gladgutt, og akkurat like hyggelig i virkeligheten!

bare jeg som synes han virker som en heslig, overkill type. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

bare jeg som synes han virker som en heslig, overkill type. 

Hva han virker som er jo én ting, men han er utrolig hyggelig i virkeligheten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun snapper så utrolig mye kjedelig! Hjelpes. Må ikke snappe ALT vettu. Også med den clique sangen i bakgrunn.. Da ble jeg faktisk flau på hennes vegne.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva han virker som er jo én ting, men han er utrolig hyggelig i virkeligheten :)

Joa, du har et poeng. Det er bare jeg som er bitter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg følt at jeg hat fått noe ut av lørdagen likevel. Hvorfor gå ut døra når du får et helt bryllup servert av Carina

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...