Gjest i am who i am Skrevet 7. august 2015 #321 Del Skrevet 7. august 2015 Nei, det var meg og det kan du skyte meg for. Står fortsatt for alt jeg har skrevet, 100%. Jeg mener en sånn type atferd er usunn for psyken og et sykdomstegn i samfunnet vårt. Jeg har kanskje skrevet en og annen sleivete bemerkning om trutmunn her og der, men det får en nesten tåle når en filmer og legger ut hver en ting en gjør hver dag, utenom å gå på do og da 30% av denne filmingen er av at man blåser opp leppene sine. Herregud sier jeg bare, ta meg tilbake til 90-tallet og tamagotchien. Jeg skjønner bare ikke at denne snap'ingen hennes er nok til at hun skal bli hetset i egen tråd. Skader hun noe eller noen, er det ikke bare hennes eget rykte som står i fare? Det er jo plenty av både damer (og menn også for den saks skyld) som drikker seg dritings og tar trutmunn bilder i hytt og gevær, hadde tatt seg ut hvis hver og disse skulle blitt hetset i egen tråd. Men deg om det. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 7. august 2015 #322 Del Skrevet 7. august 2015 Carina oppsøker rampelys selv hun. Ergo hun kan for selv at vi skriver om snapchatoppførselen hennes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Citronella Skrevet 7. august 2015 #323 Del Skrevet 7. august 2015 Hun skriver bordplasseringer nå. På baksiden av konvolutter. Tommel opp for gjenbruk, Carina! 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaisamaia Skrevet 8. august 2015 #324 Del Skrevet 8. august 2015 Haha. Måtte se selv. Interessant. Men er det slik at når jeg "legger til venn" så er det det samme som å følge? Eller kan jeg følge på annen måte? Ser storyen hennes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Captain Hook Skrevet 8. august 2015 #325 Del Skrevet 8. august 2015 Aner ikke hvem kvinnfolket er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bootybuilder Skrevet 8. august 2015 #326 Del Skrevet 8. august 2015 Aner ikke hvem kvinnfolket er. Dattera til Diesel Dahl.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Captain Hook Skrevet 8. august 2015 #327 Del Skrevet 8. august 2015 Dattera til Diesel Dahl....Åjaa. Nå husker jeg henne fra big brother og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safiye Skrevet 9. august 2015 #328 Del Skrevet 9. august 2015 Tråden er ryddet for spekulasjoner. - Pavilion,mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ljhh Skrevet 13. august 2015 #329 Del Skrevet 13. august 2015 Har a landet på jorda nå og fått seg en realitycheck etter sommerens evige festkjør? Mye roligere på snap nå i allefall... Hehehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MalloryK Skrevet 13. august 2015 #330 Del Skrevet 13. august 2015 Søren at jeg har windows mobil. For dette høres underholdene ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bootybuilder Skrevet 13. august 2015 #331 Del Skrevet 13. august 2015 Har a landet på jorda nå og fått seg en realitycheck etter sommerens evige festkjør? Mye roligere på snap nå i allefall... Hehehe Hu har vel ikke ferie hele året hun heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BeverTramp Skrevet 13. august 2015 #332 Del Skrevet 13. august 2015 Har a landet på jorda nå og fått seg en realitycheck etter sommerens evige festkjør? Mye roligere på snap nå i allefall... Hehehe Hun er jo opptatt med å planlegge carina-dahl-festival 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 13. august 2015 #333 Del Skrevet 13. august 2015 Vil også ha en festival 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bootybuilder Skrevet 13. august 2015 #334 Del Skrevet 13. august 2015 Hun er jo opptatt med å planlegge carina-dahl-festival det der må være kødd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BeverTramp Skrevet 13. august 2015 #335 Del Skrevet 13. august 2015 Vil også ha en festival Meldt deg på big brother og skrål noe greier på mgp, så er det bare å smekke opp en bursdagsfestival! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BeverTramp Skrevet 13. august 2015 #336 Del Skrevet 13. august 2015 det der må være kødd? 30 års feiring og carinadahl-festival i en og samme pakke! Null tull! 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bootybuilder Skrevet 13. august 2015 #337 Del Skrevet 13. august 2015 30 års feiring og carinadahl-festival i en og samme pakke! Null tull! omg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imperio Skrevet 13. august 2015 #338 Del Skrevet 13. august 2015 omg.... dere glemte å si det beste. ALLE kan bestille billetter! OG OG OG! Guess what! Petter Pillegård kommer! Blir årets storfest! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 13. august 2015 #339 Del Skrevet 13. august 2015 På Hitra..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 13. august 2015 #340 Del Skrevet 13. august 2015 På Hitra..... Synes de burde flytte den til Frøya Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg