Kira-delta Skrevet 4. august 2015 #302 Skrevet 4. august 2015 Hun snappet beina sine samtidig som hun jogga. Er hun avhengig?
Isola2 Skrevet 5. august 2015 #303 Skrevet 5. august 2015 Hun snapper mens hun kjører bil og...dama er en katastrofe... 6
Sirah Skrevet 5. august 2015 #305 Skrevet 5. august 2015 Er hun singel nå? :/ Hun er hjemme en tur iallefall...
Bbbpi Skrevet 5. august 2015 #306 Skrevet 5. august 2015 Bare venter på en snap med et vinglass nå. Må være på god vei til å bli alkoholiker så ofte som hun drikker og fester.. Skulle nesten tro hun ville få alkoholabstinenser etter en hel sommer med konstant fest.. 1
SKE87 Skrevet 6. august 2015 #307 Skrevet 6. august 2015 Hun er hjemme en tur iallefall... Og planlegger Carina-Dahl-Festival så jeg på snap.....😂 4
bonsaijenta Skrevet 6. august 2015 #308 Skrevet 6. august 2015 Noen som vet hvor hun og kjæresten skal flytte? Jeg så at leiligheten deres er solgt.
Safiye Skrevet 7. august 2015 #309 Skrevet 7. august 2015 Tråden er ryddet for spekulasjoner. - Pavilion, mod
Sandie Skrevet 7. august 2015 #310 Skrevet 7. august 2015 Bare venter på en snap med et vinglass nå. Må være på god vei til å bli alkoholiker så ofte som hun drikker og fester.. Skulle nesten tro hun ville få alkoholabstinenser etter en hel sommer med konstant fest.. Det samme tenker jeg.Ser jo ut som hun lever et evigvarende partyliv.En ting er å feste hardt i 20-årene, når kroppen tåler det bra og restituerer seg lettere.Blir noe annet når man bikker 30 og mye alkohol og lite søvn setter varige spor.Fortsetter hun til hun er 35-40 vil hun se sliten og gammel ut.
Gjest i am who i am Skrevet 7. august 2015 #311 Skrevet 7. august 2015 Typisk KG-kultur - alle norske kjendiser som ser bra ut får gjennomgå for et eller annet!
Sirah Skrevet 7. august 2015 #312 Skrevet 7. august 2015 Typisk KG-kultur - alle norske kjendiser som ser bra ut får gjennomgå for et eller annet! Men hun her ser da ikke bra ut? 15
Gjest i am who i am Skrevet 7. august 2015 #313 Skrevet 7. august 2015 Men hun her ser da ikke bra ut? Neivel. Jeg synes hun ser over middels bra ut iallfall. Kanskje ikke terningkast 6, men over middels pen.
Sandie Skrevet 7. august 2015 #314 Skrevet 7. august 2015 (endret) Typisk KG-kultur - alle norske kjendiser som ser bra ut får gjennomgå for et eller annet! Hvis det var min kommentar du tenkte på,så har jeg aldri snakket nedsettende om utseendet hennes eller noe annet. Endret 7. august 2015 av Sandie
Gjest O.G. Skrevet 7. august 2015 #315 Skrevet 7. august 2015 Jeg synes Carina er pen, men hun har eldest hurtig.
Gjest i am who i am Skrevet 7. august 2015 #316 Skrevet 7. august 2015 Hvis det var min kommentar du tenkte på,så har jeg aldri snakket nedsettende om utseendet hennes eller noe annet. Er ikke hele tråden om at hun fester for mye da? Og det blir også nevnt at hun kommer til å se sliten ut hvis hun fortsetter slik, og da er vi over på utseendet. Jeg synes bare at Carina Dahl og også Tone Damli, Fotballfrue, Sophie Elise og Mamma til Michelle får mye pepper for alt mulig rart. Jeg skjønner ikke helt greia med å måtte finne noe å hakke på, spesielt er det kjendiser som går for å være pene/sexye/fin kropp som blir hakkekyllinger. Fylla, lettkledde bilder, trutmunn eller silikonpupper er iallfall ikke nok til å vippe meg av pinnen til å lage en tråd om det. 1
Sandie Skrevet 7. august 2015 #318 Skrevet 7. august 2015 Er ikke hele tråden om at hun fester for mye da? Og det blir også nevnt at hun kommer til å se sliten ut hvis hun fortsetter slik, og da er vi over på utseendet. Jeg synes bare at Carina Dahl og også Tone Damli, Fotballfrue, Sophie Elise og Mamma til Michelle får mye pepper for alt mulig rart. Jeg skjønner ikke helt greia med å måtte finne noe å hakke på, spesielt er det kjendiser som går for å være pene/sexye/fin kropp som blir hakkekyllinger. Fylla, lettkledde bilder, trutmunn eller silikonpupper er iallfall ikke nok til å vippe meg av pinnen til å lage en tråd om det. Det var ment som en generell betraktning.Folk som fester seg gjennom 20og 30årene bærer som regel preg av det utseendemessig.Det er ingenting galt med Carinas utseende,hun er pen og har en fin kropp.Men en hard livsstil vil kunne sette sine spor,også på henne.
Gjest i am who i am Skrevet 7. august 2015 #319 Skrevet 7. august 2015 Pen? Oppdolla ihvertfall. Oppdolla ja, men hun har pene trekk. Det var ment som en generell betraktning.Folk som fester seg gjennom 20og 30årene bærer som regel preg av det utseendemessig.Det er ingenting galt med Carinas utseende,hun er pen og har en fin kropp.Men en hard livsstil vil kunne sette sine spor,også på henne. Det er greit at du snakker mer generelt, og det var heller ikke du som opprettet en egen tråd om at CD legger ut fyllebilder på Snap hvor også trutmunn ble nevnt...
Tjukk Norris Skrevet 7. august 2015 Forfatter #320 Skrevet 7. august 2015 Oppdolla ja, men hun har pene trekk. Det er greit at du snakker mer generelt, og det var heller ikke du som opprettet en egen tråd om at CD legger ut fyllebilder på Snap hvor også trutmunn ble nevnt... Nei, det var meg og det kan du skyte meg for. Står fortsatt for alt jeg har skrevet, 100%. Jeg mener en sånn type atferd er usunn for psyken og et sykdomstegn i samfunnet vårt. Jeg har kanskje skrevet en og annen sleivete bemerkning om trutmunn her og der, men det får en nesten tåle når en filmer og legger ut hver en ting en gjør hver dag, utenom å gå på do og da 30% av denne filmingen er av at man blåser opp leppene sine. Herregud sier jeg bare, ta meg tilbake til 90-tallet og tamagotchien. 3
Anbefalte innlegg