SKE87 Skrevet 31. juli 2015 #261 Del Skrevet 31. juli 2015 Jeg har tre mtvkanalrt som sender videoer 24/7 😘 har canal digital og der kan man velge ekstra kanaler gratis. Det er også et par andre musikkvideokanaler så jeg har vel 5 kanaler med videoer. Så marked er det! Har du? Hvordan musikk spiller de da? Jeg liker topp 20, haha! Har get, må sjekke om de har noe tilsvarende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bbbpi Skrevet 31. juli 2015 #262 Del Skrevet 31. juli 2015 Har du? Hvordan musikk spiller de da? Jeg liker topp 20, haha! Har get, må sjekke om de har noe tilsvarende Det er topp 20 ja! MTV hits, MTV music 24 og MTV dance heter de. VH-1 spiller også bare videoer men da ofte endel gammel musikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imperio Skrevet 31. juli 2015 #263 Del Skrevet 31. juli 2015 Det er topp 20 ja! MTV hits, MTV music 24 og MTV dance heter de. VH-1 spiller også bare videoer men da ofte endel gammel musikk. Det som er greia med MTV nå, det er ikke bare MTV lengre. Du har en kanal for alt mulig rart, alt for å tjene penger. "orginale" MTV sender så å si ingen musikk lengre, men så har de jo tilleggs kanal som tar seg av det. Før var det to kanaler med musikk, MTV og Z eller noe, en bokstav eller tall i en rød runding tror jeg det var Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lili93 Skrevet 31. juli 2015 #264 Del Skrevet 31. juli 2015 Jeg må bare spørre jeg (ja, veit jeg bør holde meg unna slike kontoer, men det er jo underholdningen da..) Er det noen av dere som har Carina Dahl på snapchat her? Vet ikke om jeg skal le eller grine.. 100vis av videoer hvor hun stort sett flyr rundt pære på byen og filmer ansiktet sitt, da særlig trutmunnen. Det bare... Jeg skjønner ikke.. Narsissist/sosialt tilbakestående? Oppmerksomhet? Kjenner bare jeg blir facinert og nyskjerrig, for kleinhetsgraden her gruser selveste Frua når hun feks går bananas og mimer til en sang. Popartist og tv-personlighet.... LOL HELT ENIG! Har lagt merke til det den siste uken selv faktisk. La hun til på snap for to uker siden, og det har bare vært party,party, og filmer sin egen trutmunn. Ganske kleint spør du meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lili93 Skrevet 31. juli 2015 #265 Del Skrevet 31. juli 2015 Jeg har tre mtvkanalrt som sender videoer 24/7 har canal digital og der kan man velge ekstra kanaler gratis. Det er også et par andre musikkvideokanaler så jeg har vel 5 kanaler med videoer. Så marked er det! Det har jeg også. Hører mest på MTV Dance, masse bra musikk hele døgnet. Pleier å ha det på i bakgrunnen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HarlemsNocturne Skrevet 1. august 2015 #266 Del Skrevet 1. august 2015 Det som er greia med MTV nå, det er ikke bare MTV lengre. Du har en kanal for alt mulig rart, alt for å tjene penger. "orginale" MTV sender så å si ingen musikk lengre, men så har de jo tilleggs kanal som tar seg av det. Før var det to kanaler med musikk, MTV og Z eller noe, en bokstav eller tall i en rød runding tror jeg det var Åh- ZTV! Vi hadde ikke MTV, så jeg følte at alle mine drømmer hadde gått i oppfyllelse når ZTV kom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safiye Skrevet 1. august 2015 #267 Del Skrevet 1. august 2015 Tråden er ryddet for hets. -Pavilion, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjukk Norris Skrevet 1. august 2015 Forfatter #268 Del Skrevet 1. august 2015 God låt det der, så det kunne blitt adskillig bra med bedre arrangement og ikke minst større vokalkraft, for her ble det veldig Avril Lavigne light. Men her hadde hun ikke mellomrom mellom fortenna, hvordan kan hun ha vokst på seg en kurt nilsen? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 1. august 2015 #269 Del Skrevet 1. august 2015 Men her hadde hun ikke mellomrom mellom fortenna, hvordan kan hun ha vokst på seg en kurt nilsen? Send en snap og spørre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandie Skrevet 1. august 2015 #270 Del Skrevet 1. august 2015 Men her hadde hun ikke mellomrom mellom fortenna, hvordan kan hun ha vokst på seg en kurt nilsen? På Americas Next Top Model filte de en gang fortennene på en av deltakerne...fordi det var in med mellomrom.Kanskje noe lignende hun har gjort? Ikke særlig lurt da. http://jezebel.com/5646125/tyra-shaves-a-gap-into-models-teeth-and-this-we-call-entertainment Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missfebruary Skrevet 1. august 2015 #271 Del Skrevet 1. august 2015 Hun hadde ikke mellomrom mellom tennene før. Hun har fått laget det. Det samme har feks Solveig Kloppen gjort. Kan ikke fatte og begripe at de synes det er fint, men hver sin lyst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BeverTramp Skrevet 1. august 2015 #272 Del Skrevet 1. august 2015 Hun hadde ikke mellomrom mellom tennene før. Hun har fått laget det. Det samme har feks Solveig Kloppen gjort. Kan ikke fatte og begripe at de synes det er fint, men hver sin lyst. Men det er jo ikke bare fortennene? Det ser jo ut som tennene til noen med mange års natkotikabruk bak sek. Tagger/stubber/kall det hva du vil. Bortsett fra at de er hvite da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Evelynita Skrevet 1. august 2015 #273 Del Skrevet 1. august 2015 Nå har jeg faktisk fulgt henne et par dager og jeg skjønner ikke hypen? Jeg så for meg Isabel fra PH; pupper og lepper i kamera. Ingen av snappene jeg har sett av hu er veldig "meg meg meg", og jeg har sett mange. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missfebruary Skrevet 2. august 2015 #274 Del Skrevet 2. august 2015 Husker at det var litt fokus på at det var så fint en periode. Sikkert mye pga Georgia May Jagger. Sykt er det ja. Det er jo ikke noe fint. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 2. august 2015 #275 Del Skrevet 2. august 2015 Husker at det var litt fokus på at det var så fint en periode. Sikkert mye pga Georgia May Jagger. Sykt er det ja. Det er jo ikke noe fint. Det er ikke stygt heller, det bare er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safiye Skrevet 2. august 2015 #276 Del Skrevet 2. august 2015 Tråden er ryddet for hets og spekulasjoner samt. svar. - Pavilion, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marita8 Skrevet 2. august 2015 #277 Del Skrevet 2. august 2015 Tråden er ryddet for hets og spekulasjoner samt. svar.- Pavilion, mod Så det at Lene Marlin tidligere hadde mellomrom mellom tennene er en spekulasjon? Og det at Solveig Kloppen og Carina Dahl IKKE hadde mellomrom er en spekulasjon? Herrejesus, folk har da tilgang til Google og bilder! Kvinneguiden i et nøtteskall. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 2. august 2015 #278 Del Skrevet 2. august 2015 Hun holder fortsatt på med den der plystre hånd greia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safiye Skrevet 3. august 2015 #279 Del Skrevet 3. august 2015 Tråden er ryddet for ryktespredning og hets samt. svar. - Pavilion, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoftKitty Skrevet 3. august 2015 #280 Del Skrevet 3. august 2015 Noen som vet hva hun brunetten (jenta) hun er i Barcelona med heter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg