Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Carina Dahl på snapchat

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kom plutselig på denne godbiten av en musikkvideo hun lagde tidlig i "karrieren" :danse:

https://www.youtube.com/watch?v=W9q68sDHve0

Stikkord: gull-cowboyboots, to mannlige dansere og semisynkron dansing på en gangvei

For å si det med ungdommen: lol.

Skrevet

Og nesen???

Jeg skjønner ikke hva dere mener med nesen og tennene. Jeg syns hun er like pen nå. Hun har litt spesielle trekk, men fin er hun.

• Liker 4
Skrevet

Jeg skjønner ikke hva dere mener med nesen og tennene. Jeg syns hun er like pen nå. Hun har litt spesielle trekk, men fin er hun.

Jeg har ikke sagt noe om hvorvidt hun er pen eller ikke, det er subjektivt. Men jeg ser forskjell både på tenner og nese fra den gamle videoen til nå.

Skrevet (endret)

Morsomt å tenke på at hun sikkert tror hun har masse fans som følger med på snapstoryen hennes, når sikkert halvparten ser på for å ha noe å le av

Endret av embla1807
  • Liker 2
Skrevet

Jeg kom plutselig på denne godbiten av en musikkvideo hun lagde tidlig i "karrieren" :danse:

Stikkord: gull-cowboyboots, to mannlige dansere og semisynkron dansing på en gangvei

God låt det der, så det kunne blitt adskillig bra med bedre arrangement og ikke minst større vokalkraft, for her ble det veldig Avril Lavigne light.

Skrevet

Morsomt å tenke på at hun sikkert tror hun har masse fans som følger med på snapstoryen hennes, når sikkert halvparten ser på for å ha noe å le av

All PR er god PR, er det ikke det de sier?

Skrevet

Åh gud, jeg gidder ikke se på alle snappene engang, jeg bare raser kjapt forbi dem for å få dem vekk.. Så utrooooolig kjedelige!

Skrevet

Hihihihi ler så jeg griner av alle kommentarene deres ;)

Er Trondheimspi selv og har møtt Carina på vors i tiden etter Big Brother (hun var forøvrig utrolig hyggelig og absolutt ikke så oppmerksomhetssyk som hun kanskje har blitt nå?). Tørr ikke legge henne til på snap, da skremmer jeg nok babyen halvt ihjel av latteranfall på latteranfall ;)

Skrevet

Den videoen er genial. En for historiebøkene under "hvordan ødelegge din egen karriere"  :skratte:

Ser ut som at videoen er laget av en gjeng med fjortiser som har hatt det gøy med pappa's videokamera fra 80 tallet.

Det er en typisk lavbudsjettsvideo,som mange ukjente og pengelense artistspirer må ty til tidlig i karrieren.

Mulig jeg begynner å bli gammel,men synes faktisk ikke dette er så mye verre enn en del av det som spilles på MTV nå til dags.

Skrevet

På Hitra av alle plasser, der hvor bensinstasjonen er bokstavelig talt den store møteplassen for alle under 30 år som har en Volvo 340 og scooter fra 1946. Blir vell årets partyevent det.

For de som ikke er fra Trondheim's området, Hitra er en liten øy uti fjorden, ikke en by (langt ifra) og ikke helt som bondelandet, men det er dødt og kjedelig, ja jeg har vært der flere ganger på grunn av venner som har hytte der. Det bor hele 4 569 personer på den øya, jadda der er det ganske folksomt kan jeg fortelle deg.

To randome kjendiser jeg aldri har hørt om, én fyr fra et band som kun synger harrye bondesanger (altså mer corny enn country).... oy hun har slått på stortromma ser jeg. Petter Pilgaard kommer folkens!!

Men ikke noe vits i å surmule. Vi på KG får jo henge med, hun kommer jo til å snappe alt som skjer vært 3 sekund allikevel :skratte:

Ikke glem at hun skal ha verdenspremiere på den nye låta!

Verdenspremiere gitt.

Skrevet (endret)

Hva har skjedd med tennene siden den gang? De var jo ganske pene der.

Hun var søt i den videoen :)

Endret av _Malene
Skrevet

Det er en typisk lavbudsjettsvideo,som mange ukjente og pengelense artistspirer må ty til tidlig i karrieren.

Mulig jeg begynner å bli gammel,men synes faktisk ikke dette er så mye verre enn en del av det som spilles på MTV nå til dags.

Spilles det fremdeles musikkvideoer på MTV? Trodde det bare var ymse realityserier.

• Liker 3
Skrevet

Spilles det fremdeles musikkvideoer på MTV? Trodde det bare var ymse realityserier.

Realiltyseriene har overtatt ja:(Jeg følger litt med på Catfish.Det kommer noen musikkvideoer innimellom, men jeg synes ikke det er mye å skryte av.

Gjest imperio
Skrevet

Realiltyseriene har overtatt ja:(Jeg følger litt med på Catfish.Det kommer noen musikkvideoer innimellom, men jeg synes ikke det er mye å skryte av.

husker i gode gamle dager, da MTV spilte mer musikk en den beste radiostasjonen. Det var tider det. 

Skrevet

husker i gode gamle dager, da MTV spilte mer musikk en den beste radiostasjonen. Det var tider det. 

Ja det var det absolutt :) 

Annonse
Skrevet (endret)

.

Endret av Tjukk Norris
Skrevet

Det var bra.

Skrevet

Forstår ikke at det ikke er marked for en slik kanal. Den hadde gått 24/7 hos meg :D

Skrevet

Forstår ikke at det ikke er marked for en slik kanal. Den hadde gått 24/7 hos meg :D

Jeg har tre mtvkanalrt som sender videoer 24/7 😘 har canal digital og der kan man velge ekstra kanaler gratis. Det er også et par andre musikkvideokanaler så jeg har vel 5 kanaler med videoer. Så marked er det!

Skrevet

Dette er den første tråden hvor jeg liker at samtalen går i alle retninger  :Nikke:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...