Kalender Skrevet 6. juli 2016 #661 Del Skrevet 6. juli 2016 1 minutt siden, hippyskippy skrev: Fulgte henne på snap før, hun snappet mens hun kjørte hele tiden. Tøft, ikke sant?! Tråden om henne her inne har vel vært stille ganske lenge, så hun gjør vel alt for å få opp tråden igjen. Det å se henne feste hele tiden er gammelt nytt. Husker at det var bra status når man festet mye på vgs. Nå er det bare trist når man har passert 30-årene. Er ikke hun 32? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kalender Skrevet 6. juli 2016 #662 Del Skrevet 6. juli 2016 4 minutter siden, hippyskippy skrev: Hertz sponser henne, litt fristende å sende dem en mail og spørre om de virkelig syns hun er en god ambassadør for dem. Hvis Hertz sponser henne, så er det god grunn til å holde unna Hertz. Vil ikke ha idiotkjøring på veien. Hun av alle burde vite bedre enn å leke ned mobilen mens man kjører. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hildefur Skrevet 4. desember 2016 #663 Del Skrevet 4. desember 2016 Hvordan har hun råd til å reise på alle turene til Dubai osv...? Hvem sponser?🙈 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
icock Skrevet 4. desember 2016 #664 Del Skrevet 4. desember 2016 Hva gjør man ikke for å briefe på sosiale medier? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 5. desember 2016 #665 Del Skrevet 5. desember 2016 Ryddet for spekulasjon. Edie, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bonsaijenta Skrevet 5. desember 2016 #666 Del Skrevet 5. desember 2016 Hvem er venninnen hun bor med? Jeg syns hun er morsom og det er grunnen til at jeg følger CD på snap. Hun kunne fint droppe den snappinga mens hun kjører bil. Det burde kunne gå an å politianmelde det. Irriterer meg grønn over at hun ikke tenker på unge mennesker som følger henne og er kanskje dumme nok til å ta etter henne. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lulu21 Skrevet 5. desember 2016 #667 Del Skrevet 5. desember 2016 3 timer siden, bonsaijenta skrev: Hvem er venninnen hun bor med? Jeg syns hun er morsom og det er grunnen til at jeg følger CD på snap. Hun kunne fint droppe den snappinga mens hun kjører bil. Det burde kunne gå an å politianmelde det. Irriterer meg grønn over at hun ikke tenker på unge mennesker som følger henne og er kanskje dumme nok til å ta etter henne. Eileen. Eileenk_rost på snap. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MadameDeRosa Skrevet 26. desember 2016 #668 Del Skrevet 26. desember 2016 Hvem gidder å bry seg henne. Fjortisoppførsel er hverken underholdende eller givende å se på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjusken81 Skrevet 27. desember 2016 #669 Del Skrevet 27. desember 2016 Jeg er veldig nysgjerrig på hva hun egentlig jobber med. Hvordan får hun råd til all reisingen og festingen? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 27. desember 2016 #670 Del Skrevet 27. desember 2016 Ryddet for omtale av tredjeperson, spekulasjoner og svar til dette. Edie, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 27. desember 2016 #671 Del Skrevet 27. desember 2016 1 time siden, Pjusken81 skrev: Jeg er veldig nysgjerrig på hva hun egentlig jobber med. Hvordan får hun råd til all reisingen og festingen? Du kan stille spørsmål du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 27. desember 2016 #672 Del Skrevet 27. desember 2016 Ryddet for kommentar til moderering. Edie, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoftKitty Skrevet 28. desember 2016 #673 Del Skrevet 28. desember 2016 21 timer siden, Pjusken81 skrev: Jeg er veldig nysgjerrig på hva hun egentlig jobber med. Hvordan får hun råd til all reisingen og festingen? En del av det blir nok betalt av andre. Virker også som noen av reisene og festingen er event-orientert, at hun er med folk pga spesifikke eventer de jobber med, så mulig hun bidrar på noen måte da? Hun får nok også litt penger fra Studio Sprek, Nocca, Hertz osv som hun reklamerer ofte for på Snapchat og sikkert andre sosiale medier. Hun jobber også med noe event-greier (Bubbles and brunch) eller noe? Selv om hun ikke er noen stor popstjerne så gjør hun vel noen opptredner iblant + får kanskje litt for den musikken hun har skrevet og gitt ut tidligere, hvis den blir spilt på klubber osv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blå politibil Skrevet 28. desember 2016 #674 Del Skrevet 28. desember 2016 3 timer siden, SoftKitty skrev: En del av det blir nok betalt av andre. Virker også som noen av reisene og festingen er event-orientert, at hun er med folk pga spesifikke eventer de jobber med, så mulig hun bidrar på noen måte da? Hun får nok også litt penger fra Studio Sprek, Nocca, Hertz osv som hun reklamerer ofte for på Snapchat og sikkert andre sosiale medier. Hun jobber også med noe event-greier (Bubbles and brunch) eller noe? Selv om hun ikke er noen stor popstjerne så gjør hun vel noen opptredner iblant + får kanskje litt for den musikken hun har skrevet og gitt ut tidligere, hvis den blir spilt på klubber osv? Men er det nok inntekt til å dra med bla privatfly til utlandet, 1 klasse Emirates fly og privat hus og yacht i ibiza? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Mocca~ Skrevet 30. desember 2016 #675 Del Skrevet 30. desember 2016 :blond: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bonsaijenta Skrevet 30. desember 2016 #676 Del Skrevet 30. desember 2016 Firstclass på emirates er faktisk ikke så dyrt. Jeg betaler mye mer på British Airways. Hvis hun hadde hatt en vanlig 9-5 jobb hadde hun sikkert hatt råd til det, men kanskje bodd på sofaen hos noen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lilliii Skrevet 30. desember 2016 #677 Del Skrevet 30. desember 2016 Oi sann det finnes folk som faktisk oppretter tråder på et forum kun for å snakke piss om en E kjendis??? Artig hvordan dere snakker om at hun er så dårlig forbilde,oppførselen hennes er kvalmende osv..snakk om å møte seg selv i døra. Skjønner ikke helt poenget med å følge med på folk man selv ikke finner relevant? Er det bare slik at dere skal ha noen å prata stygt om? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bonsaijenta Skrevet 30. desember 2016 #678 Del Skrevet 30. desember 2016 26 minutter siden, Lilliii skrev: Oi sann det finnes folk som faktisk oppretter tråder på et forum kun for å snakke piss om en E kjendis??? Artig hvordan dere snakker om at hun er så dårlig forbilde,oppførselen hennes er kvalmende osv..snakk om å møte seg selv i døra. Skjønner ikke helt poenget med å følge med på folk man selv ikke finner relevant? Er det bare slik at dere skal ha noen å prata stygt om? Mye av det som snakkes om er blitt moderert, grunnet forumregler. F.eks uvettig bruk av mobil mens hun kjører. Jeg syns ikke det prates mye piss om CD, men hun er jo som du skriver en "kjendis" som deler veldig mye på some. En livsstil som folk med vanlig jobber ikke har råd til. Såvidt jeg kan se, har hun ingen fast jobb. Da er det naturlig at det stilles spørsmål til hvordan hun har råd til å føre en slik livsstil. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 30. desember 2016 #679 Del Skrevet 30. desember 2016 Ryddet for spekulasjoner, brukerdebatt og svar til dette. Edie, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 1. januar 2017 #680 Del Skrevet 1. januar 2017 Ryddet for spekulasjon. Tråden stenges nå etter gjentatte ryddinger. Edie, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg