Gå til innhold

Carina Dahl på snapchat

Anbefalte innlegg

Skrevet
3 timer siden, Sirah skrev:

Hun er født i 1985 så hun er 30 :)

Står at hun er født i 1991 her.

• Liker 1
Skrevet
6 minutter siden, icock skrev:

Tror dere snakker om forskjellig person 😊 

Carina er født i 1985. Hun Maria Kassandra i 1991!

Skrevet

Tror ikke jeg fikk med meg de snappene dere snakker om.. men så pleier jeg å trykke neste etter 2sekunder på de fleste videoene hennes..orker bare ikke. Recap for meg hva som var greia?

Skrevet
7 minutter siden, SoftKitty skrev:

Tror ikke jeg fikk med meg de snappene dere snakker om.. men så pleier jeg å trykke neste etter 2sekunder på de fleste videoene hennes..orker bare ikke. Recap for meg hva som var greia?

Samme hos meg. Neste - neste - neste - ferdig! 

Skrevet
39 minutter siden, icock skrev:

Beklager! Trodde du mente Carina 😂

32 minutter siden, strawberryjaw skrev:

Tror dere snakker om forskjellig person 😊 

Carina er født i 1985. Hun Maria Kassandra i 1991!

Ja det tror jeg også :P

• 4 uker senere...
Gjest L´issi
Skrevet

Er frøken Dahl blitt singel igjen nå? 

Gjest L´issi
Skrevet
1 minutt siden, O.G. skrev:

Aner ikke..

Så bare noen snapper hvor hun drev å flyttet.. Og er jo lite snaps av kjæresten i såfall.. Virker ikke som hun noen gang har viet han så masse oppmerksomhet da hun er opptatt med sitt hele tiden.. (feste)

Skrevet
2 minutter siden, L´issi skrev:

Så bare noen snapper hvor hun drev å flyttet.. Og er jo lite snaps av kjæresten i såfall.. Virker ikke som hun noen gang har viet han så masse oppmerksomhet da hun er opptatt med sitt hele tiden.. (feste)

Liten vits i å spekulere hvorfor det ble slutt sånn egentlig, siden det er mellom dem to.

Gjest L´issi
Skrevet
4 minutter siden, O.G. skrev:

Liten vits i å spekulere hvorfor det ble slutt sånn egentlig, siden det er mellom dem to.

Det er sant =) Vi legger den død ;)

Gjest Joppe
Skrevet
51 minutter siden, L´issi skrev:

Er frøken Dahl blitt singel igjen nå? 

Ja, det bekreftet hun selv i Panelet på VGTV for noen uker siden.

• Liker 1
  • 1 måned senere...
Gjest Heeipådeg
Skrevet

Jeg fortstår ikke hvordan hun orker og feste så mye som hun gjør😥. Ser på snap at hun er ute på reise igjen:-). Og dem starter jo å drikke på formiddagen😯 utifra hva jeg ser på snap. 

Men kan være at det er jeg som er kjedelig av meg som ikke ser poenget med å drikke så ofte og mye hehe☺. 

Skrevet

Skjønner ikke hvordan hun får tid til skole jeg 🙊 Ser hun svipper innom en dag i ny og ne, men. 

• Liker 3
Skrevet

Hva jobber hun med? :)

Skrevet

Lurer på hvor hun får penger fra... Jeg vil også ha penger til å reise så mye...

Skrevet

Bryllyp i en uke på Palawan videre til feire på Boracay, hjemme i bare noen få dager, og nå Marbella. :ler: Det er helt vilt jo.

Party party party. :eeeh: 

• Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for hets og latterliggjøring.

- Pavilion, mod

Skrevet
19 timer siden, loffen skrev:

Bryllyp i en uke på Palawan videre til feire på Boracay, hjemme i bare noen få dager, og nå Marbella. :ler: Det er helt vilt jo.

Party party party. :eeeh: 

Det hadde ikke jeg hatt råd til i lengden. Selv med 1 mill. kr i bruttolønn hadde jeg gått i minus - tror jeg. Er hun sponset?

Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner.

- Pavilion, mod

Gjest Carly-Chardonnay
Skrevet

Livet er en fest for Carina :) Det jeg lurer på er hvordan hun holder seg så tynn og fit når hun fester så mye. Hadde jeg holdt på sånn hadde jeg est ut ganske kjapt.,.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...