Gå til innhold

Carina Dahl på snapchat

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan tjener hun til livets opphold? Det er dyrt å reise og feste konstant....

Det er et godt spørsmål. 

Skrevet

Hvordan tjener hun til livets opphold? Det er dyrt å reise og feste konstant....

Hun solgte en leilighet i sommer og leier nå på Tjuvholmen. Bruker sikkert overskuddet til fest og moro.

Skrevet

Hun solgte en leilighet i sommer og leier nå på Tjuvholmen. Bruker sikkert overskuddet til fest og moro.

Det var vel strengt tatt hennes kjæreste som solgt den leiligheten...den var ikke hennes.

Å gå fra å eie til å leie høres jo ut som en super ide....NOT!

Skrevet

Det var vel strengt tatt hennes kjæreste som solgt den leiligheten...den var ikke hennes.

Å gå fra å eie til å leie høres jo ut som en super ide....NOT!

hun Eide den vel ikke om det var kjæresten som solgte den? Men bor de sammen nå da? 

Skrevet (endret)

hun Eide den vel ikke om det var kjæresten som solgte den? Men bor de sammen nå da? 

Nå må ikke du blande de to setingene sammen. De har ingen sammenheng om du skulle tro det.

Gudene må vite om de bor sammen nå. iflg snapchat er hun på tur med en annen type nå - i Marrakesh.

Endret av Joppe
  • 2 uker senere...
Gjest Carly-Chardonnay
Skrevet
Den 12.12.2015 at 20.52, Joppe skrev:

Nå må ikke du blande de to setingene sammen. De har ingen sammenheng om du skulle tro det.

Gudene må vite om de bor sammen nå. iflg snapchat er hun på tur med en annen type nå - i Marrakesh.

Er ikke han fyren broren hennes? 

Skrevet
15 timer siden, Carly-Chardonnay skrev:

Trodde Carina bare hadde en bror og det er han lille på 10-12 år, men gudene må vite....

Skrevet
18 timer siden, Carly-Chardonnay skrev:

Hun har ingen voksen bror.

Skrevet

Hun kalte han broren sin på snap, kanskje hun leser denne tråden?

Skrevet
Et øyeblikk siden, Atheena skrev:

Hun kalte han broren sin på snap, kanskje hun leser denne tråden?

Kanskje det.

Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner, samt svar til dette.

Yvonne (mod)

Skrevet

Så på snap (i går?) at hun hadde filma tven og der var det video av "året som har gått" i hennes liv, og en ganske full Magnus Karlsen, uff.. 

Skrevet
11 timer siden, Soeuh skrev:

Så på snap (i går?) at hun hadde filma tven og der var det video av "året som har gått" i hennes liv, og en ganske full Magnus Karlsen, uff.. 

Helt utrolig pinlig.

• 1 måned senere...
Skrevet

Åh, er det noen som gidder å ta en titt på Carinas snap og fortelle meg navnet på en sang der?  Den er et godt stykke uti, bare å bla seg til det står "ælske bubbles & brunch han", så er det noen få snaper etter det, den som begynner hos DJ'en - den sangen som er der. 

Haha, håper noen gidder/vet navnet på sangen! 

Skrevet
15 timer siden, Viernes skrev:

Åh, er det noen som gidder å ta en titt på Carinas snap og fortelle meg navnet på en sang der?  Den er et godt stykke uti, bare å bla seg til det står "ælske bubbles & brunch han", så er det noen få snaper etter det, den som begynner hos DJ'en - den sangen som er der. 

Haha, håper noen gidder/vet navnet på sangen! 

Kan det være "jump around"?

Annonse
Skrevet

Det må være fryktelig slitsomt og usundt å feste SÅ mye....

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, Sirah skrev:

Å jeg fatter ikke at typen hennes synes at det er ok. Virker litt snodig ut hele greia. Hun henger rundt alle andre menn enn typen. 

Gjest Carly-Chardonnay
Skrevet
1 time siden, Sirah skrev:

Hadde aldri orka det der ass.. Men hvordan klarer hun å holde seg så slank og fit? Hvis jeg hadde holdt på sånn hadde jeg nok gått opp kraftig i vekt. I går var det jo ut i badedrakten, må ha vært kaldt :) 

Skrevet

Lurer på hvor hun får inntekten sin fra? Er alle reiser sponset? Hun er jo ikke SÅ stor artist, så pengene renner vel ikke inn.

Snodig hvordan noen får det til...

Skrevet
18 minutter siden, Joppe skrev:

Å jeg fatter ikke at typen hennes synes at det er ok. Virker litt snodig ut hele greia. Hun henger rundt alle andre menn enn typen. 

Helt enig. Jeg tror aldri jeg ser en snap med typen. Ikke langt unna iallefall....

• Liker 1
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...