Gå til innhold

Carina Dahl på snapchat

Tjukk Norris

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Herregud, Northug skjønner vel selv ting blir lagt ut, når hun snapper hele kvelden, med blitz på kamera i tillegg. Alle ser at de blir filmet. Kan ikke klage på hu i ettertid, han var med på det sjæl

Han har da ikke klagd... Hvor leser du det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg følger ikke henne på snap; men mitt inntrykk etter alt oppstyret og denne tråden og litt sånn generellt; så tenker jeg at for henne som strever så fælt for å bli kjendis er vel all PR god PR. Hun gnir seg i henda nå :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg forstår ikke hvorfor hun stresser sånn med å holde turen så privat. For det første, hun la ut bilder og kan da virkelig ikke forvente at det ikke blir snakket om. Og for det andre, kan hun ikke bare si "Ja, Petter og jeg er venner og dro på en liten sydentur." Hvorfor er det så vanskelig å snakke om det?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår ikke hvorfor hun stresser sånn med å holde turen så privat. For det første, hun la ut bilder og kan da virkelig ikke forvente at det ikke blir snakket om. Og for det andre, kan hun ikke bare si "Ja, Petter og jeg er venner og dro på en liten sydentur." Hvorfor er det så vanskelig å snakke om det?

Det er vel ganske obvious at hun har fått munnkurv av camp Northug, og ikke er det så rart. Hun hadde jo aldri blitt invitert til GMN om det ikke var for denne sydenturen som kom ut i media.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syntes hun har roet seg på snap nå. Kanskje hun har innsett at hun ikke kan plumpe ut med alt i hele verden - hele tiden.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ISeeYouCreep

Jeg syntes hun har roet seg på snap nå. Kanskje hun har innsett at hun ikke kan plumpe ut med alt i hele verden - hele tiden.

Trist for oss da, det er jo så gøy å le av hvor tåpelig hun oppfører seg  :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke hun kjæreste?

Jo.

Stian Lund. Var hvertfall omtalt som kjæresten hennes nå under disse Northug-fadesene :P

Endret av strawberryjaw
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvorfor den turen plutselig skal være så hemmelig?Det har jo ligget ute i diverse nettaviser i mange dager allerede.Så utrolig interessant var det vel ikke.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...