superdupermeg Skrevet 26. august 2015 #401 Skrevet 26. august 2015 Jeg er ikke dødsfan av Carina, men dette er pirk bare for å pirke. Hun "henger ut" et barn som ikke kan sees eller kjennes igjen. Unger som griner på fly og sparker i seteryggen er faktisk sinnsykt irriterende, og foreldre med slike barn må i det minste få ungene til å slutte med sparkingen. Du kan jo se ungene, først et snikbilde av ungen som har sparket i sete også en snikfilm av ungen som gråter. Det er ikke ok. En ting er å irritere seg over unger som sparker og gråter på fly, det gjør de fleste. Men at hun, som en offentlig person, og ta bilder/film av det og legge det ut på hennes offentlige snapchat så alle som følger henne kan se, det er ikke ok. 4
Gjest Citronella Skrevet 26. august 2015 #402 Skrevet 26. august 2015 Om du får en trassig treåring til å slutte å sparke i setet uten å lage et rabalder og en scene så vil jeg gjerne se det :D Det har jeg sett i praksis flere ganger. Jeg flyr mye, og denne sparkingen skjer fra tid til annet. De fleste foreldre gir da beskjed på en tydelig og nærværende måte, og sparkingen stopper. Men et fåtall sparker videre! Foreldrene virker altfor lite konskvente og det blir et mas hele turen, med foreldre som kjefter og ikke har kontroll på ungen som sparker. 5
Gunvald Skrevet 26. august 2015 #403 Skrevet 26. august 2015 At barn som har vondt i ørene skriker kan jeg ha forståelse for. Jeg har derimot ikke forståelse for foreldre som lar barn sparke i setet foran. Som foreldrer har du et ansvar for å aktivisere barna på fly for å unngå at de kjeder seg og plager andre, eller finne en alternativ transportmåte. Hvis du mener at jeg er uempatisk fordi jeg ikke elsker foreldre som lar barn sparke i setet, eller elsker barna som gjør det, så får du mene det. Det er virkelig ditt problem og ikke mitt. Her stiller jeg meg 100% bak. Hva i helsike er poenget med å kalle alle som mener noe annet barnløse? Foreldre idag gir stort sett opp altfor tidlig. Deres problem, for det blir ikke bedre når det ikke settes grenser. Jeg har full forståelse for en liten unge som gråter fordi h*n har vondt i ørene. Men å sparke i setet, stå i setet, ligge rett ut på gulvet foran toalettet, stirre på andre, skrike, nyse i andres hode er faen ikke greit. Jeg var ikke sånn, og det er det en grunn til. 12
Speedmaster Skrevet 26. august 2015 #404 Skrevet 26. august 2015 Foreldre idag gir stort sett opp altfor tidlig. Deres problem, for det blir ikke bedre når det ikke settes grenser. Håpløs generalisering. Klagingen på nordmenns manglende evne til å oppdra barn er blitt en folkesport. De aller fleste foreldre gjør en kjempejobb med barna sine, og som pappa selv registrerer jeg at en klar overvekt av barna jeg møter daglig er høflige, veloppdragne og mye bedre skolerte enn jeg var i barneskolealder.
Safiye Skrevet 26. august 2015 #405 Skrevet 26. august 2015 Tråden er ryddet for hets samt. svar. - Pavilion, mod
Gunvald Skrevet 26. august 2015 #406 Skrevet 26. august 2015 Nå mente jeg ikke alle, det var en overdrivelse. Men jevnt over synes jeg det er for mye som aksepteres. Du selv gjør sikkert en god jobb, det tviler jeg ikke på, Speed. 2
Tjukk Norris Skrevet 27. august 2015 Forfatter #407 Skrevet 27. august 2015 Carina Dahl har virkelig fått seg selfie-stang ja.. Svingte innom BI i en halvtime og så var det rett tilbake til ferien. 4
Vitulina Skrevet 27. august 2015 #408 Skrevet 27. august 2015 Å bryte norsk lov hva angår personvern er straffbart. Veldig få av dagens fjortiser og personer på samme mentale nivå (selvforherligende bloggere mm) skjønner dette.
MiniMjau Skrevet 27. august 2015 #409 Skrevet 27. august 2015 Carina Dahl har virkelig fått seg selfie-stang ja.. Svingte innom BI i en halvtime og så var det rett tilbake til ferien. Svingte seg Selv eller stanga? 😃😂
MiniMjau Skrevet 27. august 2015 #410 Skrevet 27. august 2015 Hun et på "kjøret" igjen! Gutan å jentan, plystre plystre.... Nå bare MED selfiestang 1
Gjest O.G. Skrevet 27. august 2015 #411 Skrevet 27. august 2015 Hun et på "kjøret" igjen! Gutan å jentan, plystre plystre.... Nå bare MED selfiestang At selfiestang faktisk er en greie, er faktisk sinnsykt pinlig for oss menneskene.
Cavatina Skrevet 27. august 2015 #412 Skrevet 27. august 2015 Jeg har prøvd - en eneste gang - å lage en My Story på Snapchat gjennom en hel dag. Det fungerte veldig dårlig, da det som opptok meg mest var å være tilstede i nuet. Det var masete, slitsomt, irriterende, og pinlig å dra frem mobilen for å snappe så mye. Jeg begriper bare ikke hvordan en 30-åring klarer å leve livet sitt gjennom en app, og vil vel aldri forstå det heller. Den korte tiden jeg fulgte henne pga. denne tråden, føltes det bare overfladisk, fordummende og trist. Å følge med på dette tilfører livet mitt absolutt ingenting. Det er veldig godt å slippe å se på Carina Dahl snappe...ingenting verdifullt. 2
Bootybuilder Skrevet 28. august 2015 #413 Skrevet 28. august 2015 Jeg har prøvd - en eneste gang - å lage en My Story på Snapchat gjennom en hel dag. Det fungerte veldig dårlig, da det som opptok meg mest var å være tilstede i nuet. Det var masete, slitsomt, irriterende, og pinlig å dra frem mobilen for å snappe så mye. Jeg begriper bare ikke hvordan en 30-åring klarer å leve livet sitt gjennom en app, og vil vel aldri forstå det heller. Den korte tiden jeg fulgte henne pga. denne tråden, føltes det bare overfladisk, fordummende og trist. Å følge med på dette tilfører livet mitt absolutt ingenting. Det er veldig godt å slippe å se på Carina Dahl snappe...ingenting verdifullt. Narsissistisk, narsissistisk, narsissistisk is the word! 2
Missfebruary Skrevet 28. august 2015 #414 Skrevet 28. august 2015 Men.. Hvor er typen hennes da? Eller er det slutt? Kan ikke huske og ha sett han på en eneste snap
Gjest Citronella Skrevet 28. august 2015 #415 Skrevet 28. august 2015 Marbella virker som en plass for enkle mennesker. Snork. Ibiza var, tross alt ganske kult på 80-tallet.
MiniMjau Skrevet 29. august 2015 #416 Skrevet 29. august 2015 Samme huset de var i tidligere. Hem sitt er det?
BeverTramp Skrevet 29. august 2015 #417 Skrevet 29. august 2015 Men.. Hvor er typen hennes da? Eller er det slutt? Kan ikke huske og ha sett han på en eneste snap Han vekket henne med gave på sengen på bursdagen hennes
Missfebruary Skrevet 29. august 2015 #418 Skrevet 29. august 2015 Han vekket henne med gave på sengen på bursdagen hennes Ok.. Sjeldent jeg orker å se ferdig hele snapstoryen hennes. Men ser jo ikke ut som han er med på ferie noen gang.
WallenStairs Skrevet 30. august 2015 #419 Skrevet 30. august 2015 Husker Carina på Big Brother i 2006. En søt jente var hun, og virket veldig jordnær. Så dukka hun opp år senere som totalfiksa. Det hadde hun ikke trengt. Trist er det uansett at hun rygger seg selv i et negativt lys i dag.
Florence Skrevet 30. august 2015 #420 Skrevet 30. august 2015 Marbella virker som en plass for enkle mennesker. Snork. Ibiza var, tross alt ganske kult på 80-tallet. Ibiza er ganske kult i dag og, mange av de største stjernene spiller der hver eneste sommer (Calvin Harris, Avicii osv).
Anbefalte innlegg