Gå til innhold

Carina Dahl på snapchat

Anbefalte innlegg

Skrevet

Liker ikke hvordan hun henger ut den stakkars ungen hun sitter foran på dagens flytur. Ikke enkelt å være barn på flytur, stakkars. 😞

• Liker 2
Skrevet

Liker ikke hvordan hun henger ut den stakkars ungen hun sitter foran på dagens flytur. Ikke enkelt å være barn på flytur, stakkars. 😞

Altså, slik er jo stort sett barn. De fyker rundt... Å sutre over at det er barn på fly er virkelig bortkastet energi :)
Skrevet

Jeg er ikke dødsfan av Carina, men dette er pirk bare for å pirke. Hun "henger ut" et barn som ikke kan sees eller kjennes igjen. Unger som griner på fly og sparker i seteryggen er faktisk sinnsykt irriterende, og foreldre med slike barn må i det minste få ungene til å slutte med sparkingen.

• Liker 12
Skrevet

Jeg er ikke dødsfan av Carina, men dette er pirk bare for å pirke. Hun "henger ut" et barn som ikke kan sees eller kjennes igjen. Unger som griner på fly og sparker i seteryggen er faktisk sinnsykt irriterende, og foreldre med slike barn må i det minste få ungene til å slutte med sparkingen.

Prøv å få en treåring til å ikke sparke i setet 😂😂😂
Skrevet

Ser både ungen og de stakkars fortvila foreldrene på siste snap.

• Liker 3
Skrevet

Prøv å få en treåring til å ikke sparke i setet 😂😂😂

Tro meg, det går. Om man så må holde på bena til ungen. Andres barn skal ikke være noens problem, bortsett fra foreldrenes.

• Liker 15
Gjest Dårris
Skrevet (endret)

Prøv å få en treåring til å ikke sparke i setet

Bare å sette den skikkelig på plass det. Det går fint an å lære den forskjell på rett og galt om man bare gidder. Ufordragelige unger er noe av det verste jeg vet og foreldre som ikke gidder å dressere krapylene sine er enda verre!

Endret av Borghild 2.0
  • Liker 11
Skrevet

Rekk opp hånden dere som ikke har barn

• Liker 4
Skrevet

Ser både ungen og de stakkars fortvila foreldrene på siste snap.

Skikkelig stygt gjort å filme de. Virkelig stygt gjort. Fortvilende foreldre og en like sint og fortvilet og kanskje trøtt gutt. Altså, dette er helt vanlig. Ikke noe feil med disse foreldrene :)

• Liker 4
Skrevet

Fy faen hun er søren meg ikke snau som legger ut snap av unge som ikke har det greit og fortvilte foreldre. Viser virkelig hvordan Carina er som person. Selfish!

• Liker 1
Skrevet

Ungen i den siste videoen er alt for liten til at h*n klarer å utvinne trykket i ørene selv. Er det rart h*n gråter? Det er ikke morsomt å ha dotter i ørene.

• Liker 2
Skrevet

Filmer hun seriøst andres gråtende barn og legger det ut på Snapchat? Fy faen, for ei kjerring.

Ja, se der ja. Sjekket det nå. Stakkars unge, må være fryktelig ubehagelig og ikke minst skummelt å være inne på et fly og så få vondt i ørene. Hadde jeg vært faren som prøver alt han kan å roe ned barnet, og fått øye på et nek som satt og FILMA, da hadde det blitt månelyst.

• Liker 3
Gjest Seajewel
Skrevet

Du har ikke barn, skjønner jeg??? Det er ikke bare-bare å få et barn til å sitte stille, og å få det til å la være å sparke. :ler: Og ingen foreldre syns det er så gøy heller, men hva kan man gjøre, liksom.

Voksne mennesker som irriterer seg over små barn, ting det ikke går an å gjøre noe med, eier ikke karakterstyrke. Utrolig lavmål av henne å filme det. (har ikke sett snappen, men ingen voksne mennesker gjør sånt, og hun er tretti?) Hun minner mer om en fjortenåring, voksen er hun iallefall ikke. Barn må få være barn, men er man voksen må man kunne oppføre seg. Her er det faktisk henne som ikke oppfører seg. Barnet som er mer normalt. 

• Liker 1
Gjest Seajewel
Skrevet

Bare å sette den skikkelig på plass det. Det går fint an å lære den forskjell på rett og galt om man bare gidder. Ufordragelige unger er noe av det verste jeg vet og foreldre som ikke gidder å dressere krapylene sine er enda verre!

Regner med du tuller, sant? Det er snakk om småbarn her, ikke barn i skolealder... 

• Liker 2
Skrevet

Du har ikke barn, skjønner jeg??? Det er ikke bare-bare å få et barn til å sitte stille, og å få det til å la være å sparke. :ler: Og ingen foreldre syns det er så gøy heller, men hva kan man gjøre, liksom.

Voksne mennesker som irriterer seg over små barn, ting det ikke går an å gjøre noe med, eier ikke karakterstyrke. Utrolig lavmål av henne å filme det. (har ikke sett snappen, men ingen voksne mennesker gjør sånt, og hun er tretti?) Hun minner mer om en fjortenåring, voksen er hun iallefall ikke. Barn må få være barn, men er man voksen må man kunne oppføre seg. Her er det faktisk henne som ikke oppfører seg. Barnet som er mer normalt.

Hvorfor er man automatisk barnløs når man påpeker at noen unger mangler oppdragelse?

Du står fritt til å mene at jeg ikke eier karakterstyrke fordi jeg mener at barn som sparker i setet er en uting, men da er det sikkert ganske slitsomt å være deg vil jeg tro.

Når jeg ser på øvrige kommentarer her, som at hun skal stappe leppene i ørene osv, håper jeg at dere som skriver ikke har barn. Hvis dere har det er det isåfall ikke så veldig rart at udyra deres ender opp som mobbere.

Som sagt, jeg er ikke Carinas største fan, men etter de siste kommentarene blir jeg rett og slett kvalm. Skjerp dere.

• Liker 9
Skrevet

Hadde jeg sittet ved siden av henne, så hadde jeg hørt på den We're all in this together fra High School Musical skikkelig høyt hele turen.

• Liker 2
Skrevet

Om du får en trassig treåring til å slutte å sparke i setet uten å lage et rabalder og en scene så vil jeg gjerne se det :D

• Liker 3
Gjest Seajewel
Skrevet (endret)

Hvorfor er man automatisk barnløs når man påpeker at noen unger mangler oppdragelse?

Du står fritt til å mene at jeg ikke eier karakterstyrke fordi jeg mener at barn som sparker i setet er en uting, men da er det sikkert ganske slitsomt å være deg vil jeg tro.

Når jeg ser på øvrige kommentarer her, som at hun skal stappe leppene i ørene osv, håper jeg at dere som skriver ikke har barn. Hvis dere har det er det isåfall ikke så veldig rart at udyra deres ender opp som mobbere.

Som sagt, jeg er ikke Carinas største fan, men etter de siste kommentarene blir jeg rett og slett kvalm. Skjerp dere.

Barn på tre år som har vondt i ørene, og gråter, og du mener de ikke eier oppdragelse?

Barn i den alderen hører ikke alltid etter alt, uansett hva man gjør, og uansett oppdragelse. Man kan heller ikke forvente all verden av en liten treåring. Og, har du hørt om trassalder? Og å være i fly kan være en ikke så veldig gøy opplevelse for småbarn. De må sitte i ro, noe som kan være vanskelig for et lite barn som er proppfull av energi og lekelyst. Det er ikke så lett for et lite barn å forstå hvorfor han/hun plutselig må sitte helt i ro, fastspent, og også sitte lenge. Men det er fullt mulig for et oppegående voksent menneske å forstå at det kan være smertefullt for et lite barn med lufttrykket i ørene som ikke jevner seg ut, og at barnet ikke helt forstår hva som skjer, og dermed kan bli redd... Å ikke forstå sånt, når du er et voksent menneske, viser jo bare at det er liten empati i omløp...

Jeg er ikke av de som skrev det med leppene hennes, men skjønner godt folk kan la seg provosere av henne og snappene hvor hun faktisk henger ut et stakkars lite barn.

Og du kaller barna for UDYR? Enough said... 

Endret av Seajewel
  • Liker 5
Skrevet

Barn på tre år som har vondt i ørene, og gråter, og du mener de ikke eier oppdragelse?

Barn i den alderen hører ikke alltid etter alt, uansett hva man gjør, og uansett oppdragelse. Man kan heller ikke forvente all verden av en liten treåring. Og, har du hørt om trassalder? Og å være i fly kan være en ikke så veldig gøy opplevelse for småbarn. De må sitte i ro, noe som kan være vanskelig for et lite barn som er proppfull av energi og lekelyst. Det er ikke så lett for et lite barn å forstå hvorfor han/hun plutselig må sitte helt i ro, fastspent, og også sitte lenge. Men det er fullt mulig for et oppegående voksent menneske å forstå at det kan være smertefullt for et lite barn med lufttrykket i ørene som ikke jevner seg ut, og at barnet ikke helt forstår hva som skjer, og dermed kan bli redd... Å ikke forstå sånt, når du er et voksent menneske, viser jo bare at det er liten empati i omløp...

Jeg er ikke av de som skrev det med leppene hennes, men skjønner godt folk kan la seg provosere av henne og snappene hvor hun faktisk henger ut et stakkars lite barn.

Og du kaller barna for UDYR? Enough said...

At barn som har vondt i ørene skriker kan jeg ha forståelse for. Jeg har derimot ikke forståelse for foreldre som lar barn sparke i setet foran. Som foreldrer har du et ansvar for å aktivisere barna på fly for å unngå at de kjeder seg og plager andre, eller finne en alternativ transportmåte.

Hvis du mener at jeg er uempatisk fordi jeg ikke elsker foreldre som lar barn sparke i setet, eller elsker barna som gjør det, så får du mene det. Det er virkelig ditt problem og ikke mitt.

• Liker 14
Gjest Seajewel
Skrevet

Å publisere en snap med bilde av ansiktet til barnet, sovende, videosnap med foreldre som forsøker sitt beste, og skrikingen til barnet, er langt over grensen. Flere snapper på rad om det stakkars lille barnet... Sikkert kjempegøy for foreldrene å få barnet sitt hengt ut på det viset... Er faen meg ikke lov engang.

• Liker 7
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...