Gå til innhold

Media playeren spiller de samme sangene heletiden.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes at medie playeren har en tendens til å velge de samme sangene jeg. Når jeg åpner den, og går inn i media biblioteket, og starter den å spille, så kommer ofte "sexed up" med Robbie williams. Og Eminem dukker opp gang på gang, til like stor irritasjon, for jeg er faktisk lei av å høre på han. Men har ikke lyst å slette sangene heller.

Jeg har valgt tilfeldig avspilling. Men det er mange sanger som ikke spilles. Sanger som jeg glemmer at jeg har. For det er liksom det samme som spilles. Og plutselig så setter den igang og spiller kanskje 4 julesanger etter hverandre. ASprøtt :roll:

Skal det være sånn? Høres dette feil ut?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er en pc og en pc er ikke smart... Kan hende de sangene den ikke spiller ikke er satt opp i listen den skal velge sanger fra

Skrevet

mediaplayer har ett arkiv med sanger, men kanskje den ikke vet at den skal lete blant alle sangene når den skal spille dem av.

Vet du om du har satt den opp slik at den ser alle sangene du vil den skal spille?

Skrevet

Jeg oppdaterer mediebliblioteket når jeg laster ned nye sanger, så alle sangene ligger der. Men den spiller liksom det samme utvalget.

Skrevet

er ikke så kjent med den spilleren, merker du alle filene i menytreet all musikk og så trykker på spill av?

og så velger du i spill av->tilfeldig rekkefølge?

Skrevet

Kan du ikke lage små spillelister da?

Det gjør jeg, med tanke på at det er ikke alltid man er i humør til å høre på alt man har lastet ned.

Sånn som julesanger i mai f.eks. :ler:

Skrevet

Jeg plagdes litt før, da spilte jeg sangene fra oversikten over all musikk. Når jeg lagde spillelister funket det som det skulle.

Om du ikke har noen spillelister i det hele tatt: klikk i feltet der sangene er listet, trykk så ctrl+a. Høyreklikk, og velg "legg i spilleliste". Du kan nå opprette en spilleliste, og alle sangene havner i den. Prøv så å spille musikken fra spillelista, og se om det funker bedre.

Også er det forøvrig kjekt med spillelister med ulik musikk, så man kan skille deppe-musikken fra hurra-hei-og-hopp-musikken.. :sjarmor:

Skrevet

Synes hele mediaplayeren til Microsoft er ett elendig verktøy. Har selv opplevd at den lever sitt eget liv. Gikk over til WinAmp og lager spillelistene akkurat slik JEG vil ha dem :kul:

Husk også at mediplayeren til Microsoft har hatt problemer med diverse sikkerhetshull som gjør den sårbar på nettet. :evil:

Skrevet
Synes hele mediaplayeren til Microsoft er ett elendig verktøy. Har selv opplevd at den lever sitt eget liv. Gikk over til WinAmp og lager spillelistene akkurat slik JEG vil ha dem :kul:

Husk også at mediplayeren til Microsoft har hatt problemer med diverse sikkerhetshull som gjør den sårbar på nettet. :evil:

winamp er jo ikke så knall, tenkte å nevne den men ville ikke det før den alvorlige buggen som gjør at andre kan ta over maskinen din når du skifter skin er løst

windows mediaplayer nr 10 er kommet ut så last ned den å se om det hjelper :) (men tror fortsatt at ikke alle sangene ligger i spillelista)

Skrevet

Joda, alle sangene ligger der, og den spiller jo ikke de samme hele tiden. Men det er liksom som om den favoriserer noen sanger slik at de dukker opp igjen og igjen. Og Sexed up med Robbie williams har en tendens til å bli plukket ut som nummer en.

Jeg har ikke giddet å lage til masse spillelister jeg. Lar den spille i tilfeldig rekkefølge blant alt som er der.

Grrr, hadde den bare valgt litt mer variert :roll: *begynner å bli ganske lei av noen av sangene*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...