Gjest Evans Skrevet 6. juni 2015 #1 Skrevet 6. juni 2015 Jeg har lysebrunt hår og har veldig lyst på å gjøre noe nytt. Egentlig kunne jeg tenkte meg å gjøre som i tråden under her og farge det i en crazy farge, men med jobben jeg har passer det dårlig… Lurer litt på hvordan ville vært med lysere hår, så tenker på glansvask med blondt/lyst hår. Vil det funke? Og finnes det glansvask for å bli blond/lys til hjemmebruk?
LilleSnupp Skrevet 6. juni 2015 #2 Skrevet 6. juni 2015 Jeg har lysebrunt hår og har veldig lyst på å gjøre noe nytt. Egentlig kunne jeg tenkte meg å gjøre som i tråden under her og farge det i en crazy farge, men med jobben jeg har passer det dårlig… Lurer litt på hvordan ville vært med lysere hår, så tenker på glansvask med blondt/lyst hår. Vil det funke? Og finnes det glansvask for å bli blond/lys til hjemmebruk? Det finnes ikke. Du må benytte permanent fargeprodukter.
Gjest Evans Skrevet 6. juni 2015 #3 Skrevet 6. juni 2015 Det finnes ikke. Du må benytte permanent fargeprodukter. Æsj... Var det jeg fryktet! Tør ikke ta en permanent farge... Men takk for svar
Upadiela Skrevet 6. juni 2015 #4 Skrevet 6. juni 2015 Jeg har farget håret lysere! Det var riktignok permanent, men uten å bleke, så det er skånsommere. De brukte den lyseste fargen de hadde, og det ble ikke blondt, men gikk fra lysebrunt til mer karamell
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå