lemon-aid Skrevet 6. juni 2015 #1 Skrevet 6. juni 2015 Er det vanlig å kle seg i kjolen før frisøren/sminken? Eller gikk dere hjem etterpå og tok på kjolen? Hvem var med dere til frisøren, og hvem kjørte deg til kirka?
Gjest Sleeve Skrevet 6. juni 2015 #2 Skrevet 6. juni 2015 Jeg hadde frisørtime før alt annet. Frisyren skal vare hele dagen, og den kan ta tid. Husker jeg ble varm og klissete i panna av hårspray da jeg satte opp håret, så er glad jeg ikke var sminket. Jeg hadde frisørtime med min forlover og vi ble kjørt av moren hennes. Etter frisørtimen min som varte fra 9.15-11.00 ca, ble vi kjørt hjem til leiligheten min. Jeg hadde da sløret i håret og en jakke med glidelås på Ikke ha klær på som du må ta over hodet. Sminket meg selv hjemme, og fikk hjelp helt til slutt med å få på kjolen av min forlover og min mor som kom. Jeg, forloveren min og moren min kjørte sammen til kirken en halvtimes tid før vielsen. Derfra sto jeg bare usett på et bakrom med min far og et speil og ventet på å gå innmarsj
melatonin Skrevet 6. juni 2015 #3 Skrevet 6. juni 2015 Skal ordne håret og sminkes kl 10-12, så reiser vi til der vi skal gifte oss. Hvordan jeg skal få på kjolen uten å ødelegge håret er et mysterium, men det går nok på et vis. Regner med jeg drar alene til frisøren, og jeg og mannen kjører sammen etterpå.
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 6. juni 2015 #4 Skrevet 6. juni 2015 Fiksa hår + sminke først. Fikk i meg litt mat hos frisøren, og fikk på meg kjolen mens jeg var der. Pappa henta meg der, og kjørte meg til kirka. Jeg var alene hos frisøren.
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2015 #5 Skrevet 6. juni 2015 Var hos frisøren og fikset hår og sminke, så dro jeg til kirken, og tok på kjolen der. De har et rom man kan bruke, så skifte, slappe av og ordne det siste der. Anonymous poster hash: a14ee...43c
Brud2014 Skrevet 6. juni 2015 #6 Skrevet 6. juni 2015 Jeg leverte brudekjolen hos frisøren dagen før. Ordnet hår og sminke der før jeg skiftet. Forloverne mine og mamma ble med til frisøren, men det var ei venninne som hentet meg med brudebilen og kjørte meg til kirka med den ene forloveren min
funginger Skrevet 6. juni 2015 #7 Skrevet 6. juni 2015 Jeg har jobbet i kirke og synes at det passer seg best å komme helt ferdig til kirken. Alle sitter inne i kirken og venter, når bilen med bruden kommer begynner klokkene å ringe, da vet alle at bruden er der. Deretter kan man gjerne stå i gangen/utenfor å pine de andre litt før man sier ifra at man er klar. Da får man jo og fikset litt på kjole, slør, slep... Bruden skal jo være sist i kirka, så da må man jo være klar, synes nå jeg.
Pebbles Skrevet 7. juni 2015 #8 Skrevet 7. juni 2015 Jeg og forloveren min var sammen hos frisøren. Her ble først håret mitt satt opp og slør satt i håret, så var det å få på seg kjolen med hjelp fra forloveren, så sminket frisøren meg og gjorde siste finish. Forloveren min fikk også fikset håret og hadde og kjolen sin med seg til frisøren, hun sminket seg selv. Vi var hos fotograf før vielsen, så mannen og hans forlover kom og hentet oss hos frisøren - de hadde også hentet brudebuketten. Fotografering før jeg og mannen kjørte i brudebilen sammen til kirken, vi hadde blingset litt på tiden, og var der litt tidlig, så ble sittende i bilen mens gjestene gikk inn (hadde sotete vindu, så ingen såg oss) etter en liten stund byttet mannen og forloveren min plass. Da det nærmet seg tidspunktet stilte jeg og pappa oss opp i gangen.
Luckiness Skrevet 7. juni 2015 #9 Skrevet 7. juni 2015 Jeg ville hatt frisør først, så sminke og så kjole. Tenk om noe sminke drysser ned på kjolen f.eks. 1
Pebbles Skrevet 7. juni 2015 #10 Skrevet 7. juni 2015 Jeg ville hatt frisør først, så sminke og så kjole. Tenk om noe sminke drysser ned på kjolen f.eks. Jeg fikk på en ren frisørkappe over kjolen da hun sminket meg.
Luckiness Skrevet 7. juni 2015 #11 Skrevet 7. juni 2015 Jeg fikk på en ren frisørkappe over kjolen da hun sminket meg. Ja, det funker jo Jeg ville sikkert vært livredd for at det skulle komme søl likevel
MrsB87 Skrevet 7. juni 2015 #12 Skrevet 7. juni 2015 Forloveren min og jeg skal henge kjolene våre hos frisøren dagen før. Så dra vi til frisøren på morgenen på den store dagen der vi begge får fikset hår og sminke. Tar på oss kjolene der. Så bærer det til kirken. Gleder meg så utrolig mye
vaniljeglasur Skrevet 7. juni 2015 #13 Skrevet 7. juni 2015 Jeg skal til frisøren først, og fikk beskjed om at jeg måtte ta med meg kjolen og alt tilbehøret til frisøren og ta den på meg der. Så kjører vi til kirken, etter det tar vi bilder, så blir det bort på lokalet tilslutt 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå