AnonymBruker Skrevet 6. juni 2015 #1 Skrevet 6. juni 2015 Jeg meldte meg nettop inn på Møteplasen og laget profil,men jeg ble overrasket over å se mennene der inne.De som er 35-40 ser ofte ut som de er nærmere 50! De fleste ser så gamle ut.!!jeg fikk sjokk og synes det er stor forskjell i forhold til andre sider jeg har brukt. Er det mange av dere damer som har avslørt menn i å lyve på alder der inne? Anonymous poster hash: cd424...32c 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2015 #2 Skrevet 6. juni 2015 Jeg er mann i midten av 40 årene, og jeg har "justert" alderen min noen år nedover. Grunnen er kort og godt at jeg fikk for mange besøk av eldre damer. 60% av besøkene var damer over 50, mange nærmere 60. Etter justeringen er de fleste besøkende i 40 årene. Håper jo å møte ei på min egen alder. Oppklarer dette ved kontakt. Anonymous poster hash: 7ea79...a7b
Gjest Snuppi Skrevet 6. juni 2015 #3 Skrevet 6. juni 2015 Min erfaring med Møteplassen er at det er mange useriøse menn der inne. De fleste er bare ute etter å møte noen for å ha sex. Har også opplevd at det er mange gifte menn som er der inne for å søke etter eventyr.
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2015 #4 Skrevet 6. juni 2015 Min erfaring med Møteplassen er at det er mange useriøse menn der inne. De fleste er bare ute etter å møte noen for å ha sex. Har også opplevd at det er mange gifte menn som er der inne for å søke etter eventyr. Jepp, samt kvinner som gjør det samme samt kvinner som er totalt relasjonsskadede på grunn av disse mennene. Derfor jeg holder meg unna Møteplassen og en del andre nettsteder, gidder ikke bruke tid på relasjonsskadet søppel. Anonymous poster hash: cb7e6...598
Gjest Snuppi Skrevet 6. juni 2015 #5 Skrevet 6. juni 2015 Jepp, samt kvinner som gjør det samme samt kvinner som er totalt relasjonsskadede på grunn av disse mennene. Derfor jeg holder meg unna Møteplassen og en del andre nettsteder, gidder ikke bruke tid på relasjonsskadet søppel. Anonymous poster hash: cb7e6...598 Jeg har ikke erfaring med andre sjekkesteder på nettet, men jeg har venninner som har erfaring. De sier alle sammen at Møteplassen er desidert den verste. Jeg ser heller ikke poenget med å bruke tid på slike nettsteder.
Gjest Tingelinling Skrevet 6. juni 2015 #6 Skrevet 6. juni 2015 Jeg er mann i midten av 40 årene, og jeg har "justert" alderen min noen år nedover. Grunnen er kort og godt at jeg fikk for mange besøk av eldre damer. 60% av besøkene var damer over 50, mange nærmere 60. Etter justeringen er de fleste besøkende i 40 årene. Håper jo å møte ei på min egen alder. Oppklarer dette ved kontakt. Anonymous poster hash: 7ea79...a7b Men du har jo muligheten til å søke og til å ta kontakt selv med de damene du synes ser ok ut? I venninnekretsen min er menn som lyver på alder (høyde, kroppsfasong osv) no-og, uansett årsak til løgnen. Dersom damer i den alderen du ønsker deg, ikke egentlig er interessert i menn på din alder, ser jeg ikke helt poenget med å lyve på alderen for å få kontakt med noen som i utgangspunktet synes du er for gammel for dem? Jeg er i førtiårene og det er flest menn i førtiårene som er innom profilen min. De som tar kontakt, er ofte utenfor preferansene mine aldersmessig og starter mailen med "Hei! Jeg er ikke i den aldersgruppen du søker, men jeg er så sabla høy på meg selv at jeg tar kontakt uansett. Satser på at du blir interessert likevel!" Nei. Jeg blir ikke det, men når jeg foretar egne søk, titter jeg også på menn som er ti år eldre. Dersom jeg liker en av dem, så tar jeg kontakt. Som oftest har disse mennene meg inn i SIN alderspreferanse. 3
Gjest Tingelinling Skrevet 6. juni 2015 #7 Skrevet 6. juni 2015 Jeg har ikke erfaring med andre sjekkesteder på nettet, men jeg har venninner som har erfaring. De sier alle sammen at Møteplassen er desidert den verste. Jeg ser heller ikke poenget med å bruke tid på slike nettsteder. Jeg har møtt flest gifte menn på sukker. På møteplassen er det sykt mange som sender flørt og mail. Alle aldersgrupper og fra alle kanter av landet. Blir unødvendig mye rydding av det.
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2015 #8 Skrevet 6. juni 2015 Jeg har ikke erfaring med andre sjekkesteder på nettet, men jeg har venninner som har erfaring. De sier alle sammen at Møteplassen er desidert den verste. Jeg ser heller ikke poenget med å bruke tid på slike nettsteder. Sammenfaller godt med erfaringene til kompiser av meg, selv om Tinder kanskje er den verste. En kompis av meg presterte å bli sammen med en fra Tinder. Frekk var hun i noen sammenhenger også, og ser ikke ut i måneskinn. Tenker jo mitt, men sier selvsagt ingenting han får bestemme selv. Men personlig holder jeg meg langt unna Tinder. Anonymous poster hash: cb7e6...598
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2015 #9 Skrevet 6. juni 2015 Mange damer som er mindre heldige med utseende henger på MP. Anonymous poster hash: aaafe...d4a
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2015 #10 Skrevet 6. juni 2015 Jeg har ikke erfaring med andre sjekkesteder på nettet, men jeg har venninner som har erfaring. De sier alle sammen at Møteplassen er desidert den verste. Jeg ser heller ikke poenget med å bruke tid på slike nettsteder. Har venninnene dine hatt bedre erfaring med andre sider,og i så fall vet du hvilke? Grunnen til at jeg bruker nettsidene er fordi alle mine venner er i forhold og på jobb og fritid møter jeg ingen single. Anonymous poster hash: cd424...32c
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2015 #11 Skrevet 6. juni 2015 Mange damer som er mindre heldige med utseende henger på MP. Anonymous poster hash: aaafe...d4a Ok.Men det er relevant til denne tråden fordi....? Må menn lyve på alder fordi damene er stygge? Anonymous poster hash: cd424...32c 4
Gjest Snuppi Skrevet 6. juni 2015 #12 Skrevet 6. juni 2015 Har venninnene dine hatt bedre erfaring med andre sider,og i så fall vet du hvilke? Grunnen til at jeg bruker nettsidene er fordi alle mine venner er i forhold og på jobb og fritid møter jeg ingen single. Anonymous poster hash: cd424...32c De fleste er på Tinder og har hatt en møtt typer der, men det har aldri blitt noe forhold ut av det....
Gjest Snuppi Skrevet 6. juni 2015 #13 Skrevet 6. juni 2015 Mange damer som er mindre heldige med utseende henger på MP. Anonymous poster hash: aaafe...d4a ??
sjonkelrolf Skrevet 6. juni 2015 #14 Skrevet 6. juni 2015 Jeg er mann i midten av 40 årene, og jeg har "justert" alderen min noen år nedover. Grunnen er kort og godt at jeg fikk for mange besøk av eldre damer. 60% av besøkene var damer over 50, mange nærmere 60. Etter justeringen er de fleste besøkende i 40 årene. Håper jo å møte ei på min egen alder. Oppklarer dette ved kontakt. Anonymous poster hash: 7ea79...a7b Og hvordan tror du de du evt. treffer tar det når de finner ut at du lyver på noe så grunnleggende som alder? Tror du virkelig at de vil akseptere en slik løgn? Fin måte å starte en relasjon på, gitt. Ganske patetisk, spør du meg. 3
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2015 #15 Skrevet 6. juni 2015 Nå er det vel helst kvinner som lyver på alderen.... Anonymous poster hash: 1c4f8...92f
Gjest Snuppi Skrevet 6. juni 2015 #16 Skrevet 6. juni 2015 Nå er det vel helst kvinner som lyver på alderen.... Anonymous poster hash: 1c4f8...92f Det tviler jeg faktisk på. Hvor mange menn er det ikke som legger ut bilder av seg selv som er tatt for 10 år siden og lyver på alderen? - Alt for mange skal jeg si deg.
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2015 #17 Skrevet 6. juni 2015 MP er så fullt av harrytasser at jeg holder meg langt unna. Anonymous poster hash: 95bb9...bc8 2
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2015 #18 Skrevet 6. juni 2015 Var på et annet nettsted. Med en mann som løy om alderen, ga seg ut for å være 38, men var 44. Og han oppga ikke sannheten før etter flere uker med prat, og rett før vi skulle møtes. Men jeg vil ikke starte et forhold med løgn. Så valgte og ikke møte han. Og i profilen min, så står det at jeg søker menn opp til 45 år, så han trengte ikke å lyve heller. Nå har ikke jeg møtt 3 menn fra møteplassen, og alle de var ute etter seriøst forhold. Og selv om ikke det ble meg, så er de alle 3 i forhold i dag. Så jeg synes ikke det er så mange useriøse der inne. Jo, noen, men de luker man jo fort ut, lenge før man møter de. Anonymous poster hash: 5f7f1...b0a
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2015 #19 Skrevet 6. juni 2015 Det tviler jeg faktisk på. Hvor mange menn er det ikke som legger ut bilder av seg selv som er tatt for 10 år siden og lyver på alderen? - Alt for mange skal jeg si deg. Det en del kvinner lyver på er vekten. Man ser et fint bilde av ei som smiler, men det er bare et hodebilde...så møter man vedkommende og hun er like brei som hun er høy. Det er ikke det døtt bedre enn å lyve på alderen. Anonymous poster hash: b1cf2...cd9
Gjest Snuppi Skrevet 6. juni 2015 #20 Skrevet 6. juni 2015 Det en del kvinner lyver på er vekten. Man ser et fint bilde av ei som smiler, men det er bare et hodebilde...så møter man vedkommende og hun er like brei som hun er høy. Det er ikke det døtt bedre enn å lyve på alderen. Anonymous poster hash: b1cf2...cd9 Hvordan lyver en på vekten når en viser et bilde av ansiktet? Om kvinnen ikke er blitt spurt om hvor mye hun veier, kan hun heller ikke lyve.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå