Gå til innhold

A4-livet er komplett; to barn og stasjonsvogn

Fremhevede innlegg

Skrevet

Whoah, gratulerer så mye! For et hastverk! Godt å høre at begge har det bra  :rodmer:

Videoannonse
Annonse
Gjest Ludodama
Skrevet

Oææææ, for en vill fødsel! :hoppe:

Tidenes korteste fødehistorie! Skikkelig nydelig lita bolle og :hjerte: 

Skrevet

Å, hurra hurra for lille rakett-M! (Tar gjerne imot navn på PM når du har tid og ork til det.) :hoppe: Tenk at du har blitt tobarnsmamma. :rodmer: 

Skrevet

Wow! Heftig fødsel! Ble helt svett i hendene jeg og:fnise: Gratulerer :strix: (PS tar også gjerne imot navn på pm når du har tid:biggrin:)

Skrevet

Takk for alle gratulasjoner! For å toppe dagen fikk vi akkurat et bilde fra ene naboen av katten vår som sitter utenfor stua og mjauer :strix: 11. november leverer :jepp:

• Liker 4
Skrevet

Hurra for katten og! For en dag :bond::nigo:

Gjest Verdande
Skrevet
1 minutt siden, A4-livet skrev:

Takk for alle gratulasjoner! For å toppe dagen fikk vi akkurat et bilde fra ene naboen av katten vår som sitter utenfor stua og mjauer :strix: 11. november leverer :jepp:

Åååh! :strix::lillesky:

Om du vil, så kan vi utveksle snapnavn :nigo:

Skrevet
2 minutter siden, A4-livet skrev:

Så fantastisk ❤️ For en super dag! 

Skrevet

Så godt å høre at katten er tilbake også :hjerte:

Skrevet

Herregud, jeg vet ikke om jeg ble mest glad av å lese om babyen eller katta, jeg! :hoho::strix:

Gratulerer så mye! FOR en dag, da! :hjerte:

Og FOR en fødsel! Tar en sånn en! :opplyser: ...Eller forresten ikke, jeg bor jo 2,5 time unna sykehuset :riste:

Skrevet

OH MY GOD! Katten! For en dag! :hoppendeglad: Jeg dauer. 

Skrevet (endret)

Gratulerer!! Snakk om hutiglevering 😂 Kos dere masse 😊

Og der fikk jeg med meg at katten var tilbake 😆 Jippi! Bra dag for dere dette!

Endret av maja87
Skrevet
1 time siden, A4-livet skrev:

For en dag! :nigo: 

Skrevet

Den der katta altså :P skjønte sikkert at noe var i gjerde, og ville gi dere litt fred og ro. 

11.11 = kongedag! 

Gjest Sunhands
Skrevet
3 timer siden, A4-livet skrev:

Så fantastisk! :hoppendeglad:

Skrevet

Det er det sykeste :hakeslepp: Må jo være skjebnen? Baby OG katten på samme dag :tommelsmil:

Og for en fødsel, respekt :pls:

Uansett gratulerer sååå mye :rodmer:

Skrevet

Hurra :strix: Enig i at det må være tidenes korteste fødselshistorie. . :sjokkbla: 

Også pusen da :hjerte: bra timing :fnise: 

Skrevet

For en dag altså... Vi fikk endelig dra hjem i 14-tiden etter å ha ventet på diverse papirer i tre-fire timer. Må innom både i morgen og på søndag for diverse prøver, men ufattelig deilig å være hjemme igjen. Og jr syns det var veldig rart og ganske stas med lillesøster. Hun fikk til og med nattakos :rodmer: Katten er sitt vante jeg og bryr seg absolutt ikke om at vi har fått et nytt familiemedlem. Det familiemedlemmet ligger og sover i armene mine nå forresten. Lå alene i 12-13 timer sammenhengende fra klokka to i natt men nå skal alle de timene med egentid tas igjen. Puppen er også blitt særdeles interessant, blir spennende å se når melka kommer denne gangen. Når jr har sovna tipper jeg at mannen og jeg legger oss, ble fire timers søvn i natt så vi er litt på etterskudd. Jr skal en tur til mamma i morgen, så om denne natta blir dårlig kan vi ta igjen litt søvn på dagen i morgen. Mamma tilbød seg å ha jr i natt da, men jeg vil ikke sende han bort nå. Tror det er viktig at han føler seg inkludert. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...