Gå til innhold

A4-livet er komplett; to barn og stasjonsvogn

A4-livet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Å, hurra hurra for lille rakett-M! (Tar gjerne imot navn på PM når du har tid og ork til det.) :hoppe: Tenk at du har blitt tobarnsmamma. :rodmer: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow! Heftig fødsel! Ble helt svett i hendene jeg og:fnise: Gratulerer :strix: (PS tar også gjerne imot navn på pm når du har tid:biggrin:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for alle gratulasjoner! For å toppe dagen fikk vi akkurat et bilde fra ene naboen av katten vår som sitter utenfor stua og mjauer :strix: 11. november leverer :jepp:

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Verdande
1 minutt siden, A4-livet skrev:

Takk for alle gratulasjoner! For å toppe dagen fikk vi akkurat et bilde fra ene naboen av katten vår som sitter utenfor stua og mjauer :strix: 11. november leverer :jepp:

Åååh! :strix::lillesky:

Om du vil, så kan vi utveksle snapnavn :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, A4-livet skrev:

Så fantastisk ❤️ For en super dag! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, jeg vet ikke om jeg ble mest glad av å lese om babyen eller katta, jeg! :hoho::strix:

Gratulerer så mye! FOR en dag, da! :hjerte:

Og FOR en fødsel! Tar en sånn en! :opplyser: ...Eller forresten ikke, jeg bor jo 2,5 time unna sykehuset :riste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer!! Snakk om hutiglevering 😂 Kos dere masse 😊

Og der fikk jeg med meg at katten var tilbake 😆 Jippi! Bra dag for dere dette!

Endret av maja87
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, A4-livet skrev:

For en dag! :nigo: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den der katta altså :P skjønte sikkert at noe var i gjerde, og ville gi dere litt fred og ro. 

11.11 = kongedag! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Sunhands
3 timer siden, A4-livet skrev:

Så fantastisk! :hoppendeglad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det sykeste :hakeslepp: Må jo være skjebnen? Baby OG katten på samme dag :tommelsmil:

Og for en fødsel, respekt :pls:

Uansett gratulerer sååå mye :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en dag altså... Vi fikk endelig dra hjem i 14-tiden etter å ha ventet på diverse papirer i tre-fire timer. Må innom både i morgen og på søndag for diverse prøver, men ufattelig deilig å være hjemme igjen. Og jr syns det var veldig rart og ganske stas med lillesøster. Hun fikk til og med nattakos :rodmer: Katten er sitt vante jeg og bryr seg absolutt ikke om at vi har fått et nytt familiemedlem. Det familiemedlemmet ligger og sover i armene mine nå forresten. Lå alene i 12-13 timer sammenhengende fra klokka to i natt men nå skal alle de timene med egentid tas igjen. Puppen er også blitt særdeles interessant, blir spennende å se når melka kommer denne gangen. Når jr har sovna tipper jeg at mannen og jeg legger oss, ble fire timers søvn i natt så vi er litt på etterskudd. Jr skal en tur til mamma i morgen, så om denne natta blir dårlig kan vi ta igjen litt søvn på dagen i morgen. Mamma tilbød seg å ha jr i natt da, men jeg vil ikke sende han bort nå. Tror det er viktig at han føler seg inkludert. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...