miore Skrevet 11. november 2016 #1661 Del Skrevet 11. november 2016 Whoah, gratulerer så mye! For et hastverk! Godt å høre at begge har det bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ludodama Skrevet 11. november 2016 #1662 Del Skrevet 11. november 2016 Oææææ, for en vill fødsel! Tidenes korteste fødehistorie! Skikkelig nydelig lita bolle og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marimba Skrevet 11. november 2016 #1663 Del Skrevet 11. november 2016 Wow! Gratulerer så mye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 11. november 2016 #1664 Del Skrevet 11. november 2016 Å, hurra hurra for lille rakett-M! (Tar gjerne imot navn på PM når du har tid og ork til det.) Tenk at du har blitt tobarnsmamma. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strikkesokken Skrevet 11. november 2016 #1665 Del Skrevet 11. november 2016 Wow! Heftig fødsel! Ble helt svett i hendene jeg og Gratulerer (PS tar også gjerne imot navn på pm når du har tid) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A4-livet Skrevet 11. november 2016 Forfatter #1666 Del Skrevet 11. november 2016 Takk for alle gratulasjoner! For å toppe dagen fikk vi akkurat et bilde fra ene naboen av katten vår som sitter utenfor stua og mjauer 11. november leverer 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strikkesokken Skrevet 11. november 2016 #1667 Del Skrevet 11. november 2016 Hurra for katten og! For en dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Verdande Skrevet 11. november 2016 #1668 Del Skrevet 11. november 2016 1 minutt siden, A4-livet skrev: Takk for alle gratulasjoner! For å toppe dagen fikk vi akkurat et bilde fra ene naboen av katten vår som sitter utenfor stua og mjauer 11. november leverer Åååh! Om du vil, så kan vi utveksle snapnavn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pentu Skrevet 11. november 2016 #1669 Del Skrevet 11. november 2016 2 minutter siden, A4-livet skrev: Takk for alle gratulasjoner! For å toppe dagen fikk vi akkurat et bilde fra ene naboen av katten vår som sitter utenfor stua og mjauer 11. november leverer Så fantastisk ❤️ For en super dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ludodama Skrevet 11. november 2016 #1670 Del Skrevet 11. november 2016 For en opptur i Familien A4! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 11. november 2016 #1671 Del Skrevet 11. november 2016 Så godt å høre at katten er tilbake også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leopanter Skrevet 11. november 2016 #1672 Del Skrevet 11. november 2016 Herregud, jeg vet ikke om jeg ble mest glad av å lese om babyen eller katta, jeg! Gratulerer så mye! FOR en dag, da! Og FOR en fødsel! Tar en sånn en! ...Eller forresten ikke, jeg bor jo 2,5 time unna sykehuset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Weebs Skrevet 11. november 2016 #1673 Del Skrevet 11. november 2016 OH MY GOD! Katten! For en dag! Jeg dauer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maja87 Skrevet 11. november 2016 #1674 Del Skrevet 11. november 2016 (endret) Gratulerer!! Snakk om hutiglevering 😂 Kos dere masse 😊 Og der fikk jeg med meg at katten var tilbake 😆 Jippi! Bra dag for dere dette! Endret 11. november 2016 av maja87 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sitronkake Skrevet 11. november 2016 #1675 Del Skrevet 11. november 2016 1 time siden, A4-livet skrev: Takk for alle gratulasjoner! For å toppe dagen fikk vi akkurat et bilde fra ene naboen av katten vår som sitter utenfor stua og mjauer 11. november leverer For en dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marimba Skrevet 11. november 2016 #1676 Del Skrevet 11. november 2016 Den der katta altså skjønte sikkert at noe var i gjerde, og ville gi dere litt fred og ro. 11.11 = kongedag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunhands Skrevet 11. november 2016 #1677 Del Skrevet 11. november 2016 3 timer siden, A4-livet skrev: Takk for alle gratulasjoner! For å toppe dagen fikk vi akkurat et bilde fra ene naboen av katten vår som sitter utenfor stua og mjauer 11. november leverer Så fantastisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carouselle Skrevet 11. november 2016 #1678 Del Skrevet 11. november 2016 Det er det sykeste Må jo være skjebnen? Baby OG katten på samme dag Og for en fødsel, respekt Uansett gratulerer sååå mye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy1989 Skrevet 11. november 2016 #1679 Del Skrevet 11. november 2016 Hurra Enig i at det må være tidenes korteste fødselshistorie. . Også pusen da bra timing Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A4-livet Skrevet 11. november 2016 Forfatter #1680 Del Skrevet 11. november 2016 For en dag altså... Vi fikk endelig dra hjem i 14-tiden etter å ha ventet på diverse papirer i tre-fire timer. Må innom både i morgen og på søndag for diverse prøver, men ufattelig deilig å være hjemme igjen. Og jr syns det var veldig rart og ganske stas med lillesøster. Hun fikk til og med nattakos Katten er sitt vante jeg og bryr seg absolutt ikke om at vi har fått et nytt familiemedlem. Det familiemedlemmet ligger og sover i armene mine nå forresten. Lå alene i 12-13 timer sammenhengende fra klokka to i natt men nå skal alle de timene med egentid tas igjen. Puppen er også blitt særdeles interessant, blir spennende å se når melka kommer denne gangen. Når jr har sovna tipper jeg at mannen og jeg legger oss, ble fire timers søvn i natt så vi er litt på etterskudd. Jr skal en tur til mamma i morgen, så om denne natta blir dårlig kan vi ta igjen litt søvn på dagen i morgen. Mamma tilbød seg å ha jr i natt da, men jeg vil ikke sende han bort nå. Tror det er viktig at han føler seg inkludert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå