A4-livet Skrevet 9. november 2016 Forfatter #1641 Del Skrevet 9. november 2016 Ingen spor etter katten enda. Jeg har vel egentlig gitt opp håpet, men etter oppfordring fra folk på Facebook (måtte legge ut en oppdatering for å slippe spm om katten når folk kommer på barselbesøk bl.a) tar jeg nok en runde rundt i nabolaget i morgen for å se om han er i noens bod eller noe. Ellers har jeg begynt på mitt tredje strikkeprosjekt på under to uker. Og jeg som ikke strikker Ønsket meg jo strikkestrikketing i 30årsgave men skjønte ikke en dritt av oppskrifter så ga opp før jeg hadde begynt å prøve. Meeeen så ble det litt kjedelig i permisjon da, så bestemte meg for å strikke et teppe med det garnet jeg hadde. Og så gikk jo det ganske greit så strikket en hals til jr (takk til @Verdande for god hjelp) og nå har jeg begynt på en bukse til lillesøster. Garnstudio.com har enkle oppskrifter og instruksjonsvideoer for de som er interessert i sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A4-livet Skrevet 10. november 2016 Forfatter #1642 Del Skrevet 10. november 2016 Advarsel: TMI! I dag tror jeg slimproppen begynte å gå. Noe som betyr at jeg kan føde når som helst eller om to uker. Så veldig spennende altså Nå er jeg på et kjøpesenter og drikker kaffe mocca helt alene på Baker Hansen. Har tatt med strikketøyet også siden vaskedamen skal komme i dag (selv om hun ikke hadde kommet da jeg dro så tror kanskje ikke hun kommer likevel), så kan jeg slå ihjel litt tid her. Skal til Babyshop og kjøpe rosa Tripp Trapp-stol. Mannen insisterte på at hun skulle ha den rosa. Han er så soft! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Weebs Skrevet 10. november 2016 #1643 Del Skrevet 10. november 2016 Det er den svakeste TMI-en jeg har hørt i hele mitt liv. Jeg så frem til en detaljert beskrivelse nå! Men woho! Spennende!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pentu Skrevet 10. november 2016 #1644 Del Skrevet 10. november 2016 Så gøy! Jeg så for meg blod og gørr oppetter veggene når du skrev Advarsel: TMI! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Verdande Skrevet 10. november 2016 #1645 Del Skrevet 10. november 2016 Håper at pus dukker opp, men forstår at håpet svinner Bare hyggelig å være strikkehjelp! Si ifra om det er mer du lurer på Jeg så for meg et bilde eller i hvert fall en inngående beskrivelse, man blir visst herdet av graviddagbøkene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carouselle Skrevet 10. november 2016 #1646 Del Skrevet 10. november 2016 Hurra (?? tror jeg?) for slimproppen? Har ikke fått med meg at min har gått noen av gangene, så aner fortsatt ikke hvordan den ser ut eller føles (om man føler den..) Rosa tripptrappstol er jo bare nydelig Kjør på med rosa greier nå som dere kan! Tror ikke det eksisterte rosa da vi fikk tripptrapp til Mini. Så vi har en veldig nøytral farge Må vel ut og skaffe en ny til Lillebror også! Kos deg med Mocca og strikketøy! Nyt alenetid på kafé! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strikkesokken Skrevet 10. november 2016 #1647 Del Skrevet 10. november 2016 Slimpropp er ikke tmi. Jeg har googlet slimpropp og faktisk fått opp bilder av hender fulle av glassmanetlignende saker der folk spør "er dette slimproppen?" da kan vi snakke tmi Krysser fingrene for at noe skjer snart da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A4-livet Skrevet 10. november 2016 Forfatter #1648 Del Skrevet 10. november 2016 Hehe, og jeg som synes at slimproppen og dermed tanken på hva det er er TMI. Jeg som er snerpete da kanskje Om noen skulle ønske en nærmere beskrivelse kan jeg være behjelpelig med det da I dag hadde jeg klart meg hele dagen uten å grine pga katten. Vel, det var helt til mannen satte på Stjernesludd av DumDum Boys. Det må være en av de fineste sangene jeg vet om forresten. Mannen synger den for jr hver gang han legger han, mens jeg synger politimester Bastian og huffameg fra Kardemomme by. Typiske nattasanger.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sitronkake Skrevet 10. november 2016 #1649 Del Skrevet 10. november 2016 4 timer siden, A4-livet skrev: Hehe, og jeg som synes at slimproppen og dermed tanken på hva det er er TMI. Jeg som er snerpete da kanskje Om noen skulle ønske en nærmere beskrivelse kan jeg være behjelpelig med det da I dag hadde jeg klart meg hele dagen uten å grine pga katten. Vel, det var helt til mannen satte på Stjernesludd av DumDum Boys. Det må være en av de fineste sangene jeg vet om forresten. Mannen synger den for jr hver gang han legger han, mens jeg synger politimester Bastian og huffameg fra Kardemomme by. Typiske nattasanger.... Når du begynner med nærmere beskrivelse av slimproppen, DA snakker vi TMI Ordet i seg selv er egentlig ganske ekkelt. Slimpropp. Ugh. Noen i den forrige termingruppa mi postet forresten bilder av noe slimgugge, med spørsmålet "er dette slimproppen?". Trekker tilbake det jeg sa i første setning, bilder er TMI! Mini insisterer på Bæ bæ lille lam. Om og om igjen. Eventuelt med variasjoner som Bæ bu brannbilen eller Pip pip lille fugl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A4-livet Skrevet 11. november 2016 Forfatter #1650 Del Skrevet 11. november 2016 Lille M kom til verden i natt. Begynte med menssmerter hvert tiende minutt da jeg la jr, tenkte det var modning på gang. Da vi la oss i ti-halv elleve-tiden kom de plutselig mye tettere så lastet ned en rieteller. Hvert tredje meritter kom de da jeg begynte å registrere de rett før elleve. Sa til mannen at vi får bare stå opp igjen og ringe føden og høre hva de tenker. Da begynte riene å komme med 1-2 minutters mellomrom så ba mannen ringe til mamma som skulle passe jr. 23.20 ringte jeg føden og fikk beskjed om at det bare var å komme inn. 23.35 ringte mamma og sa at det tok litt lenger tid å komme seg til oss, for hovedveien var stengt. Da begynte mannen å ringe til naboene for å høre om noen kunne være hos oss frem til mamma kom, etter å ha ringt på hos to stk fikk han heldigvis tak i en så vi kom oss inn i bilen rett etter 23.45. Riene kom i ett, mannen kjørte i 160 med nødblinken på og vi brukte ca ti minutter til sykehuset. Da parkerte mannen helt i inngangen til legevakta (eneste inngangen som var åpen) og ropte inn at de måtte komme NÅ. De kom først med en rullestol, men jeg sa at hun kommer nå så det går ikke. Fikk båre i stedet samtidig som jordmor og barnepleier kom løpende fra føden. Ble hastet inn på et undersøkelsesrom på legevakten og fem over tolv kom M til verden der inne. De rakk å få av meg skoene og halve buksa, jakke og sånt måtte jeg ta av etterpå.... Det var en relativt intens opplevelse kan man si, men alt gikk fint og jeg fikk kun et lite skrubbsår. Ikke noe problem å tisse, tørke seg eller komme seg i dusjen selv. Satser på at vi får lov å dra hjem i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 11. november 2016 #1651 Del Skrevet 11. november 2016 Gratulerer så mye med M! Wow for en fødsel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pentu Skrevet 11. november 2016 #1652 Del Skrevet 11. november 2016 Oi. Så utrolig kjekt. Gratulerer så mye! Godt at det går bra med dere selv om det gikk så fort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jill Skrevet 11. november 2016 #1653 Del Skrevet 11. november 2016 Gratulerer så mye! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gretchenlowell Skrevet 11. november 2016 #1654 Del Skrevet 11. november 2016 Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sitronkake Skrevet 11. november 2016 #1655 Del Skrevet 11. november 2016 Gratulerer så mye! For en fødsel! Ble helt klam i henda jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Weebs Skrevet 11. november 2016 #1656 Del Skrevet 11. november 2016 Å herregud, jeg visste det!!!!!!!!!! Tenkte på deg da jeg la i meg i går at "NÅ føder hun". Hadde tenkt å skrive det her, men turte ikke å jinxe. Gratulerer! Du er rå! Herlighet Fytti, nå fikk jeg tårer øynene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grastusta Skrevet 11. november 2016 #1657 Del Skrevet 11. november 2016 SHIT! Effektivt... Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Verdande Skrevet 11. november 2016 #1658 Del Skrevet 11. november 2016 Oh man! Frøken med dårlig tid! Gratulerer så mye! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 11. november 2016 #1659 Del Skrevet 11. november 2016 (endret) Gratulerer så utrolig mye! Hun hadde det jammen meg travelt, men kan skjønne det når hun har en så fin gjeng som ventet sånn på henne Nyt tilværelsen Endret 11. november 2016 av Småkjekset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunhands Skrevet 11. november 2016 #1660 Del Skrevet 11. november 2016 Wow! Det gikk jammen hurtig! Men så flott at alt er bra med dere og at dere rakk det! Gratulerer så mye! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå