Gå til innhold

A4-livet er komplett; to barn og stasjonsvogn

A4-livet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Ludodama

:ler: Måke snø 9 dager før termin :ler:

Jeg klarte omtrent ikke gå til doen selv for å tisse engang :hoho: Handicappa hval VS supermobil superdame :P 

Lurer på om jeg kanskje kan bruke deg som sånn surrogat - du er sjukt mye bedre på å gå gravid enn meg! 

Og hjeeeeelp til klikking kl 6 om morraen - det er jo ingen som orker sånt så tidlig! :grine: :daane:Når jeg tenker meg om var nok også fyren i huset her og på en sånn "nå finner vi ut at vi har sinne"-periode i akkurat den alderen der føler jeg(min er litt eldre enn din, er han ikke?). Helt klikkorama - og så dabbet det av når vi fikk prata noen ganger om det(med noen mener jeg mange) og han skjønte at det fantes en fremtid hvor ting kanskje kunne ordne seg likevel :P Eller, han har ikke nødvendigvis skjønt det da - men asså. 

Anbefaler igjen litt senere legging for å teste, jeg hører noen sier at søvn avler søvn - men det er ikke alle som er sånn. Iallfall ikke mine gener.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det med søvn avler søvn er virkelig forskjellig. Her er virkelig sånn, men med nevøen min så er det ikke sånn i det hele tatt. Her er hun 2,5 blitt og sover fremdeles en lang lur på dagtid. Har hun hatt en god lur så kræsjer hun kl 19.  Har hun hatt en kort lur på dagtid så ligger hun å styrer lenge før hun sovner. Men vi har jo et sovedyr. Så har skjønt at vi ikke skal snakke så høyt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katten vår er borte :( Mannen slapp han ut natt til lørdag, siden har vi ikke skal så mye som et fotspor. Frykter han er tatt av en måkebil. Uff, håper virkelig ikke han har lidd eller ligger og lider nå. Mannen skal ut og se etter han når jeg legger jr, men har ikke noe særlig håp. Dette er en katt som ikke er glad i kulde og som pleier å komme så fort vi kommer hjem med bilen. Elsker å være inne. Litt mye tårer på a mor om dagen :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ånei, så ekkelt! Er ikke noe sjans for at han er inne hos noe naboer eller noe? Uff :( Håper han dukker opp snart! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ånei! :( Kjenner til følelsen, vår er også sånn som liker seg best inne. Hvis han ikke kommer med en gang jeg åpner terrassedøra tror jeg det har skjedd noe galt :bond:

Håper han kommer hjem snart, det er så fælt å ikke vite. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh, gikk inn her med et lite håp om fødselsoppdatering, og så var det bare trist oppdatering istedenfor. :trist: Katten har ikke kommet til rette? Krysser fingrene for at noen i nabolaget har tatt han inn i snøværet og "glemt" å slippe han ut igjen. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drømte at du fødte i natt! Og du syntes hele greia var ganske irriterende for du ville heller chille i badekaret hjemme. 

Kom igjen, katten! På tide å komme hjem :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessverre ikke noen tegn til katten. Begynner å tenke at håpet dessverre er ute. Har lagt ut bilde på facebooksiden til sameiet så er mange som holder utkikk etter han, men som sagt tror jeg sjansen er veldig liten for at vi ser han igjen. Jr spurte etter han i dag morges og jeg sa at vi ikke vet hvor han er. Han måtte se om han var og spiste da, men der var det jo ingen katt. Herregud som jeg savner den masinga om å komme inn/ut døra her :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir så lei meg på dine vegne for jeg vet så godt hvordan du har det :cry3: Det å ikke vite er egentlig verst, spør du meg. Den gamle katten min var borte i tre uker en gang. Jeg var sikker på at hun var død og begynte nesten å grine hver gang noen spurte om hun hadde kommet hjem. Plutselig dukket hun opp på terrassen. Lurer fremdeles på hvor i alle dager hun kan ha oppholdt seg.

Åh. De dyrene altså :sad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå måtte jeg klemme litt ekstra på hunden. Man blir så utrolig glad i de. Selv om han nettopp stakk av og jeg måtte løpe ut etter han i T-skjorte og slippperser. Krysser alt som krysses kan for at han dukker opp igjen :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenker så på dere :troest:  krysser fremdeles det jeg kan og håper at han dukker opp igjen! Men forstår at stiuasjonen er uutholdelig og at håpet forsvinner litt for hver dag :( Stakkars pus og stakkars dere! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for gode ord og tanker :klem:Ingen spor etter katten, så blir mye grining. Syns det er så fælt å tenke på at han kanskje har hatt det vondt eller vært redd. Er jo så glad i den rare katten. Hatt han i seks år liksom. Nei, det her er bare fælt :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fortsatt ingen tegn til pusen. Var ute og lette i dag. Ingen tegn på fødsel heller btw. Til å være en graviditetsdagbok skrives det jaggu lite om graviditet her inne :sjenert: Men jeg begynner å innse at vi nok dessverre ikke får tilbake katten vår. Det er forferdelig trist, og tårene sitter løst, men snart er jeg travelt opptatt med en liten bylt som helt sikkert klarer å distrahere meg fra alt det vonde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Verdande

Ååh, så leit! :sukk:Det kan ikke være at han har kommet seg inn i en garasje eller bod et sted? Har dere en FB-gruppe for sameiet du kunne lagt inn en post med oppfordring til å sjekke? Evt. henge opp lapper på den lokale butikken eller noe sånt? :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lagt ut på facebookgruppa så tror de som evt var i boden sin på lørdag allerede har sjekket. Og mannen har gått og ropt på katten ved alle husene i sameiet så han hadde mjauet tilbake om han hadde hørt en av oss. Han går jo egentlig aldri utenfor området her, i så fall er det opp mot skogkanten bare. Har lagt ut på en facebookgruppe for savnede katter også, men har som sagt lite håp om at han blir funnet i live. Han er ikke typen som legger ut på vandring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...