miore Skrevet 12. desember 2016 #1801 Del Skrevet 12. desember 2016 Kjempeflink! Aldri i livet om jeg hadde klart det der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sitronkake Skrevet 12. desember 2016 #1802 Del Skrevet 12. desember 2016 Så flink du er! Så kjedelig med barselgruppa, håper du i det minste kom godt overens med den ene andre som var med Jeg krysser fingrene for at jeg er heldigere med min. Forrige gang havnet jeg i en gruppe der alle kjente hverandre litt fra før fordi de hadde barn i samme barnehage, alle var andre-/tredjegangsmødre og alle bodde i det samme rekkehusfeltet. Følte meg litt utenfor kan man si Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 12. desember 2016 #1803 Del Skrevet 12. desember 2016 Flott bukse Barsrlgruppen jeg hørte til når E var liten bestod av fire andre. To av dem dukket opp hver 2-3 gang, hun ene satt rett opp og ned og sa ingenting, så da var det jeg og en annen som skulle holde ting i gang Håper det blir bedre denne gangen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mumsy Skrevet 13. desember 2016 #1804 Del Skrevet 13. desember 2016 Buksen ble kjempefin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carouselle Skrevet 13. desember 2016 #1805 Del Skrevet 13. desember 2016 På 9. desember 2016 den 19.23, A4-livet skrev: Uff, i stad stod jr og slang nesesugeren rundt og så klarte han å dælje M midt i panna med den. Så da våkna jo hun og begynte å gråte og så kom det noen tårer fra a mor også. Husker jeg begynte å grine første gang jr slo seg også, da skalla han panna i haka mi. Ikke noe gøy når de små får vondt... Åhh det er så sårt når de aller minste gråter fordi de får vondt. Husker lillebror prøvde å holde hodet og nakken oppe når han lå på brystet mitt (da han var 2-3 uker) og så mistet kontrollen så han slo den bittelille nesen sin hardt inn i skulderen min. Huff, den såre gråten, fikk helt vondt langt inn i hjerteroten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carouselle Skrevet 13. desember 2016 #1806 Del Skrevet 13. desember 2016 Superflink du er som har laget bukse! Den var kjempefin! Kjedelig med barselgruppen.. Jeg er litt redd det blir det samme her. Ingen som egentlig bryr seg og alle virker litt uinteressert i å treffes. Jeg har en venninne som fikk kjempegod kontakt med alle mammaene i barnehagen og har ukentlige treff, og jeg må si jeg drømte litt om at det skulle skje med meg også. Ble ikke akkurat sånn, man er knapt nok på hils to år etter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Verdande Skrevet 14. desember 2016 #1807 Del Skrevet 14. desember 2016 Så fin bukse! Du begynner å bli dreven! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A4-livet Skrevet 21. desember 2016 Forfatter #1808 Del Skrevet 21. desember 2016 Hei forsømte dagboka mi Her er det ikke så mye å fortelle om dagen. M sover, spiser og smiler seg gjennom dagene, akkurat nå ligger hun og sover på brystet mitt. Har sluttet å sove i nestet på ettermiddagene, litt klistremerkebaby. Men hun sover godt i vogn da, særlig når den er i bevegelse. Sov et kvarter mens den stod stille i går da (jippi!). I dag har vi vært i Høyesterett med jobben, omvisning og et lite foredrag om historien. Veldig ålreit, og M sov seg gjennom mesteparten. Null stress å være med på sånt da Ellers er jeg ferdig med et nytt strikkeprosjekt så må skryte litt mer av meg selv: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carouselle Skrevet 22. desember 2016 #1809 Del Skrevet 22. desember 2016 Høres ut som det går ganske så greit og er normale tilstander hos dere Og kul lue! Er du med på jobbting i permisjonen? Jeg er ikke helt der merker jeg.. Skulle gjerne vært innom jobb og sagt "hei", men det er alt jeg makter! Men nå har vi slitt med masse sykdom og sånt, så kanskje det gjør at jeg ikke orker tenke på jobb i tillegg til den andre fulltidsjobben kalt little brother! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A4-livet Skrevet 23. desember 2016 Forfatter #1810 Del Skrevet 23. desember 2016 @Carouselle Jeg er med på sånne hyggelige sosiale ting ja. Var julebord senere den dagen men det ble jeg ikke med på. Har en baby som henger i puppen/sover bare på meg hele kvelden nå, det orker jeg ikke på restaurant... Prøvde med smokk igjen i stad, endte med gulp.... Så begynner å innse at jeg ikke lager smokkebarn. Lager imidlertid sånne som elsker puppen så mye at både mor og baby må skifte klær pga gulp minst én gang om dagen Håper jeg har nok klær som passer til i morgen kveld, ellers blir det pysj i løpet av kvelden Litt spent på hvordan det går i morgen, M kan ikke ligge for seg selv lenger så bæreselen må nok testes for første gang. Hun sover heldigvis godt i vogn selv om hun helst vil at den skal bevege seg hele tiden. I går sov hun der i to timer mens vi var nedi sentrum. Deilig Ikke fullt så deilig at vaskedama ikke kom i går. Mannen sendte mld og fikk svar at søstra hennes hadde dødd så hun måtte dra til Polen. Greit nok det, men da må hun si fra. Så hun får sparken nå (er andre gang hun lar være å komme uten å si fra). Driver et enkeltmannsforetak og da forventet vi mer profesjonalitet enn det, hun hadde jo ikke noe problem med å si fra noen få timer etter at hun skulle kommet.... Uansett, da ble det litt stress med julevasken her. Mannen kom hjem tidlig i dag og fikk vasket mens jeg støvsugde da. Og jr var med og pyntet juletreet, det var stas. Men han sovner jo aldri, mannen har brukt halvannen time nå. Satser på at han er dødssliten når han legger seg i morgen, ellers blir det en stusselig julekveld på mannen (omtrent som første julekvelden med jr da jeg gikk glipp sv halve kvelden siden han våknet hele tiden og jeg måtte opp og amme....). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carouselle Skrevet 24. desember 2016 #1811 Del Skrevet 24. desember 2016 Så kjedelig at vaskedamen ikke ga beskjed om at hun ikke kunne komme, fryktelig irriterende å være innstilt på et nyvasket hjem før jul og så står man der plutselig uten den hjelpen! Selv om det stakk litt i hjertet når grunnen var dødsfall. Hvis det faktisk var reelt da, jeg aner ikke om dere mistenker at hun bare sa det for å komme med en unnskyldning? Man vil kanskje uansett ikke lyve om noe sånt? Men stakkars da, tenk å miste søsteren sin rett før jul! Fikk vondt av henne, særlig nå når hun får sparken i tillegg.. Er litt høysensitiv om dagen jeg da, kan ikke engang se en episode av Snøfall uten å felle noen tårer Mini var interessert i å pynte juletreet i tre minutter.. Må innrømme at det er mange slike opplevelser man har sett frem til som ikke blir helt som en forestilte seg Hvis dere får en stusselig julekveld med to barn som krever sitt, så får du trøste deg med at det er flere av oss Mini har influensa og nekter å sove, Lillebror må jo som kjent ammes hyppig og våkner hver time.. Så har helt ærlig vurdert å drite i hele julaften i år.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 24. desember 2016 #1812 Del Skrevet 24. desember 2016 God jul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miore Skrevet 24. desember 2016 #1813 Del Skrevet 24. desember 2016 @Carouselle jeg sippa litt av brevet til Ruth i går Selvfølgelig forståelig at vaskedamen ikke kunne komme, men hun burde absolutt gitt beskjed. Jeg blir veldig irritert av folk som blåser av avtaler generelt, og rasende om de ikke en gang gidder å gi beskjed! Uansett: God jul til dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A4-livet Skrevet 24. desember 2016 Forfatter #1814 Del Skrevet 24. desember 2016 Mistenker at det kun var en unnskyldning ja, @Carouselle Vi får vente noen dager med å gi henne sparken uansett, vi er ikke så ufølsomme at vi gir henne sparken på julaften God jul til de som måtte forville seg inn her i løpet av dagen! Her er vi i rute til kvelden, potetene er skrelt og dukene lagt på så nå er det bare å vente på å legge ribba i ovnen. Dekke på gjør vi når det nærmer seg så ikke den klåfingra toåringen tafser på alt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A4-livet Skrevet 29. desember 2016 Forfatter #1815 Del Skrevet 29. desember 2016 Da er jula og mesteparten av romjula over. Julaften ble kjempehyggelig og alle fire fikk masse fine gaver. Jr fikk bl.a parkeringshus og 20 lekebiler av svigerfar, vet ikke om det er han eller pappaen som er mest fornøyd med det Men jr syns nok at det er blitt litt mye voksenbesøk i jula, for i går gikk han først rundt og sparket til alt han fant før han dyttet ned et fullt vannglass fra bordet. Skjønte jo at det var for å få oppmerksomhet (han er ikke blitt ignorert altså, men når han ikke har fått lekt med noen unger på nesten en uke (alle naboene er borte og barnehagen er stengt) så trenger han å bli lekt ganske mye med). Så i dag var han og jeg på kino og så Hakkebakkeskogen mens mannen gikk en tur med M. Etter tips fra @sitronkake kom vi litt sent for å slippe all reklamen, det var nok lurt. Han satt helt stille gjennom hele filmen og spiste snacks til den store gullmedaljen. Ble et øyeblikk litt redd for at han skulle spise for mye og spy I morgen blir det Leos lekeland for å få ut litt energi. Får se om jeg og M blir med eller om vi blir hjemme så jeg får gått en tur eller strikket litt. Da blir det nok strikking tenker jeg, har strikket en til mannen som ble ferdig i går og nå har jeg begynt på en til søstra mi. Blir god på å strikke akkurat de luene da hvertfall... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pentu Skrevet 29. desember 2016 #1816 Del Skrevet 29. desember 2016 Hjemme og strikke høres ut som en lur ide. Jeg har ikke tatt i strikketøy av noe slag etter at lillesøster kom ril verden. Er spent på når jeg finner motivasjonen igjen. Er jo så kjekt å vise henne frem i hjemmelaget. Så må vel bare begynne påan igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marimba Skrevet 30. desember 2016 #1817 Del Skrevet 30. desember 2016 Hei A4 og godt nytt år Høres ut som en fin romjul! Jeg gleder meg til jeg får ei som er passe stor til å ta med på kino, for jeg synes hakkebakkeskogen ser så koselig ut (vel og merke går vel ikke den lengre på kino når tiden er inne for meg da , men det kommer vel flere koselige filmer). Da skal jeg huske tips om å komme litt seint og slippe reklame, noe jeg kommer til å slite med da jeg er kronisk "fortidligkommer" (er mye mulig at det også endrer seg om noen måneder da). Synes det er så koselig med strikkinga di, og spesielt når du legger ut bilder, så gjerne fortsett med det "hint hint". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 30. desember 2016 #1818 Del Skrevet 30. desember 2016 E elsker kino Idét hun kommer inn i kinosalen er hun trollbundet. Hun sitter og følger med som bare det, og det har hun gjort siden hun var 2,5 år. Veldig greit når hun kan spise popkorn så det holder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A4-livet Skrevet 1. januar 2017 Forfatter #1819 Del Skrevet 1. januar 2017 Hei 2017! Vi hadde en relativt rolig feiring i går. Spiste biff og så på KLMs 40-årsjubileum La meg i 23-tiden, men M bruker evig lang tid på å sovne på kvelden (opptil to timer, sovner gjerne i tolvtiden) så jeg var våken da rakettene begynte. Og de vekket jr som kom løpende inn med et hyl og skalv av redsel. Stakkars! Men da han fikk se fyrverkeriene gjennom vinduet ble han helt i hundre og syntes det var kjempegøy Så neste år må vi nok vekke han før det begynner. Ble ferdig med lua til søstra mi i går da, så nå blir det vel sokker til M. Fordelen med de luene er at det går så fort så man ser resultatet med en gang. Verre med ting som blir strikket på kjempetynne pinner. Men man ser vel resultatet fortere på sokker enn en hel bukse (som hun ikke har brukt ennå.....) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marimba Skrevet 1. januar 2017 #1820 Del Skrevet 1. januar 2017 Godt nyttår Ser for meg et bra år for deg, fullt av herlige små strikkeprosjekter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå