AnonymBruker Skrevet 6. juni 2015 #1 Skrevet 6. juni 2015 Hei! Siste halve året har håret mitt blitt helt umulig å ha med å gjøre. Problemet er hovedsakelig når det er vått, da pistrer det seg sånn og gjør det nesten umulig å gre. Noen som kan noen tips for dette problemet? Det oppstod først etter striping av håret (lyse), og så ble det en del verre etter en uke i syden. Men det er nå et halvt år + siden, og problemet er like ille. Prøvd litt forskjellige shampooer, balsamer og hårkur uten noen dramatisk virkning. Så nå er jeg litt desperat, mister jo jevnlig mye hår også pga dette. Er forresten snakk om noridisk hår, jevnlig stript lysere i mange år, men ikke overdrevent mye. Hjelp? Anonymous poster hash: 9bbd6...acf
skruf Skrevet 6. juni 2015 #2 Skrevet 6. juni 2015 Det høres ut som om håret ditt er blitt veldig slitt pga kjemikalsk behandling og sol+saltvann. Du burde kanskje ha gått til frisøren og tatt en real stuss. Hvis tuppene er skikkelig slitte så kan det påvirke resten av håret og ved at det blir vanskelig å børste pga det floker seg sammen. Så mitt tips er hårklipp+jevnlig bruk at en proteinhårkur. (kan anbefale Joico K-pack)
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2015 #3 Skrevet 6. juni 2015 Tusen takk for svar :-). Klippet håret er prøvd, uten særlig virkning (nå er det langt igjen da), og har også vært hos frisøren for hårkur og behandling av håret, ble bra der og da men så var det fort tilbake til samme problemet. Men kjekt med produktanbefalinger, får prøve de du nevner :-). (Hvis dette blir dobbeltpost så tuller mobilen litt) Anonymous poster hash: 9bbd6...acf
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2015 #4 Skrevet 6. juni 2015 Mener du at det er umulig å gre når det er vått? Isåfall tror jeg en stor rot til problemet ligger der. Kjemisk behandling + at du grer håret vått er en stygg stygg kombinasjon. Man skal aldri gre håret når det er vått, og ihvertfall ikke om det behandlet/bleket. Anonymous poster hash: c6308...190 1
skruf Skrevet 6. juni 2015 #5 Skrevet 6. juni 2015 Har du prøvd sånn Tangle Teezer børste? Beste børsta jeg har prøvd, og super på flokete hår (jeg har skikkelig flokete hår pga tynne og fine hårstrå som jeg har masse av, så det er skikkelig tykt+krøller), og den kan også brukes i vått hår. Ang kommentar om å ikke gre i vått hår: jeg må gre håret mitt når det er vått, hvis ikke ser jeg ut som Pulverheksa på en dårlig dag når det er tørt og det blir klin umulig å børste det ut. Og jeg har ikke bleket håret, og det er nyklippet og friskt. https://www.blush.no/search?bn=15765&category=15765_Tilbehør&manufacturer=Tangle+Teezer&q=*%3A*&subcategory=15765_Tilbehør https://www.blush.no/joico-k-pak-deep-penetrating/793843 Kan anbefale deg disse på det varmeste
Gjest Honeyblossom Skrevet 6. juni 2015 #6 Skrevet 6. juni 2015 Har du prøvd sånn Tangle Teezer børste? Beste børsta jeg har prøvd, og super på flokete hår (jeg har skikkelig flokete hår pga tynne og fine hårstrå som jeg har masse av, så det er skikkelig tykt+krøller), og den kan også brukes i vått hår. Ang kommentar om å ikke gre i vått hår: jeg må gre håret mitt når det er vått, hvis ikke ser jeg ut som Pulverheksa på en dårlig dag når det er tørt og det blir klin umulig å børste det ut. Og jeg har ikke bleket håret, og det er nyklippet og friskt. https://www.blush.no/search?bn=15765&category=15765_Tilbehør&manufacturer=Tangle+Teezer&q=*%3A*&subcategory=15765_Tilbehør https://www.blush.no/joico-k-pak-deep-penetrating/793843 Kan anbefale deg disse på det varmeste Signerer denne! Tangle Teezer er fantastisk! Jeg har ikke så mye krøller, men jeg har naturlig fall i håret så jeg er avhengig av å gre det ordentlig ut for ikke å se ut som et troll når det tørker.
Gjest Happyface87 Skrevet 11. juni 2015 #8 Skrevet 11. juni 2015 Signerer denne! Tangle Teezer er fantastisk! Jeg har ikke så mye krøller, men jeg har naturlig fall i håret så jeg er avhengig av å gre det ordentlig ut for ikke å se ut som et troll når det tørker. Enig!! Beste børsten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå