AnonymBruker Skrevet 6. juni 2015 #1 Skrevet 6. juni 2015 Hei, Tar EL tester, og pleier å få positiv test i 2 dager /døgn ved hver syklus. Hadde positiv el test på onsdagskvelden og fram til fredag ettermiddag. Fredag kveld var den negativ. I dag, lørdag, var den jammen positiv igjen! Aldri opplevd før. Betyr dette at EL ikke har vært? I dagene før positiv el test og på samme dag som positive el testene, hadde jeg masse el slim, og andre symptomer. Tips? Takk! Anonymous poster hash: dafd6...34d
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2015 #2 Skrevet 6. juni 2015 Kanskje ble ikke egget sluppet likevel og kroppen gjør seg på ny klar for el?Anonymous poster hash: 9575c...629
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2015 #3 Skrevet 8. juni 2015 Ts her. Nå har testen vært positiv i noen dager igjen, skjønner ikke dette! Merker jeg blir litt små stresset. Har hatt samleie annenhver dag siden forrige onsdag, ser ut til at du må fortsette? Merkelig! Da har testen vært positiv av og på i 6 dager. Har aldri hatt så lang syklus før. Er positiv igjen nå! Anonymous poster hash: dafd6...34d
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2015 #4 Skrevet 8. juni 2015 Ts igjen, Legger ved bilde av EL testen i dag. Den er jo positiv? Eller har jeg missforstått? Anonymous poster hash: dafd6...34d
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2015 #5 Skrevet 8. juni 2015 Pørver på nytt nå! - TS Anonymous poster hash: dafd6...34d
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2015 #8 Skrevet 8. juni 2015 Er på dag 32...har lange sykluser. Var hos GU forrige mandag, og da så hun egg. Tror ikke jeg er gravid...åhh hater sånn tull...Anonymous poster hash: dafd6...34d
Gjest Gjest_Idja Skrevet 8. juni 2015 #9 Skrevet 8. juni 2015 Er på dag 32...har lange sykluser. Var hos GU forrige mandag, og da så hun egg. Tror ikke jeg er gravid...åhh hater sånn tull...Anonymous poster hash: dafd6...34d Kan jo hende du hadde tidligere EL enn antatt, så det KAN jo hende du er gravid? Nå vet jeg ikke helt hva som ble sjekket på GU. Men en EL-test vil slå ut positivt også om du er gravid, så kanskje ikke dumt å ta en graviditetstest. Ellers kan det hende kroppen din strever med å få til EL akkurat nå. Bare gi det tid.
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2015 #10 Skrevet 8. juni 2015 Ts her, Er nok ikke gravid - tok test i dag tidlig (negativ). Kan hende det er som du sier Idja, at kroppen strever denne måneden å slippe egget...Er likevel så rart...Ikke opplevd før, men en eller annen gang må det jo slippe? Vi får fortsette å ha sex annenhver dag (puh) Anonymous poster hash: dafd6...34d
Gjest Gjest_Idja Skrevet 8. juni 2015 #11 Skrevet 8. juni 2015 Ts her, Er nok ikke gravid - tok test i dag tidlig (negativ). Kan hende det er som du sier Idja, at kroppen strever denne måneden å slippe egget...Er likevel så rart...Ikke opplevd før, men en eller annen gang må det jo slippe? Vi får fortsette å ha sex annenhver dag (puh) Anonymous poster hash: dafd6...34d Nei det "må" faktisk ikke slippe, det er dessverre fullt mulig å ha en syklus innimellom uten EL. Derfor er EL-tester litt upålitelige, for de viser bare at kroppen prøver seg på EL, ikke at man faktisk har EL. Men man må jo bare vente... Er selv på syklusdag 28 uten EL, så jeg sliter litt med tålmodigheten jeg også, det er veldig frustrerende! Men jeg tar tempen i stedetfor å teste, så jeg vet mer sikkert når jeg faktisk har hatt EL.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå