Gå til innhold

Familieleilighet hos Studentsamskipnaden i Trondheim?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Disse ligger jo på Moholt og Steinan.

Noen som har bodd i disse og som har erfaringer med disse studentbyene?

Og hvordan er leilighetene? Ligger jo ikke noen bilder fra steinan på sit sine hjemmesider.

Anonymous poster hash: 866e7...c80
Videoannonse
Annonse
Gjest Tekola
Skrevet

Steinan har vel nettopp fått pusset opp blokkene, tror jeg, så der skal det være ganske god standard.

Vi bodde i en av familieleilighetene på Moholt, med et soverom. God plassutnyttelse og trivelig leilighet syntes vi. Og så er det en hyggelig del av studentbyen de ligger i :)

Fordelen med Moholt kontra Steinan er jo beliggenheten, god bussforbindelse til by og campusene. Steinan er god roligere, siden du ikke har linjeforeningskjellerene.

AnonymBruker
Skrevet

Noen med erfaring fra Steinan?

AnonymBruker
Skrevet

Steinan er langt unna, husk! Moholt er mer sentralt. Bor der nå og stortrives. God plass, egen bod, eget lillerom i leiligheten også. Veldig lett å holde det ryddig.

Anonymous poster hash: 3e987...c64

AnonymBruker
Skrevet

Flere med erfaring om steinan?

Hvordan er det å bo på moholt i en leilighet med barn og bare ett soverom?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har bodd på Steinan, men da på hybel i småhus. Spesielt usentralt syntes jeg ikke det var, gikk ofte buss enten fra studentbyen eller fra rett nedenfor skolen der. Gikk også matbuss dit i helgene. studerte på Gløshaugen. Ift Dragvoll og studiesteder på andre siden av byen er det usentralt, da.

Det er rolig der, og alle leiligheter og hybler i blokkene ble pusset opp for få år siden.

Anonymous poster hash: d4620...6b6

• Liker 1
Skrevet

Vi bodde på moholt i tre år. Det går veldig fint med ett soverom, da soverommet er ganske stort, og har gode muligheter for å sette inn avdeler i form av hyller o.l. veldig god utnyttelse av plass ellers i leiligheten og. Lekeplasser og andre barn like utenfor døren. Det er også billigere og mer sentralt enn på steinan. Hvis du søker, så spesifiser at du ønsker å bo i moholt alle eller prestekrageveien, der er det rolig og skjermet fra de bråkete studentene i hybeldelen av studentbyen. Akkurat nå er det mye bygging på moholt og.

AnonymBruker
Skrevet

Steinan er langt unna.

Har ikke bodd på Moholt Studentby selv, men bestevenninnen min har, så jeg har vært der en del ganger. Synes det er koselig der :) Kan ikke si så mye mer om selve studentbyen.

Men jeg bor like i nærheten, så jeg kan fortelle litt om hvordan det er å bo på Moholt.

Beliggenheten er bra, synes jeg. Det er ikke lang vei til verken Gløshaugen eller Dragvoll fra Moholt, hvis du skal gå et av de stedene. Går buss direkte til begge campuser.

Dessuten er det 5 minutter å gå til bunnpris, 5 minutter å gå til Rema 1000. Og går du noen få minutter til har du også Kiwi, Meny og Coop Extra i nærheten. Er heller ikke lang vei til et busstopp som går direkte til Sirkus Shopping. Tar ikke mer enn maks 10 min med buss ned til sentrum/midtbyen heller.

Ellers er det et rolig område, og mange barnefamilier virker det som.

Trives godt på Moholt :)

Anonymous poster hash: c4384...5ee

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...