Teardrop Skrevet 6. juni 2015 #1 Skrevet 6. juni 2015 (endret) De siste par mnd når jeg starter bilen min (kald) er turtallet veldig høyt. Og man hører det på lyden at den er høy også. Men når jeg har kjørt litt og bilen har blitt varm blir turtallet normalt/lavt igjen på tomgang og lyden er rolig og behagelig igjen. Høyt er ca 2. Normalt er rudt 0,5. Hva har skjedd? Hva må jeg evt bytte? Vil nødig sette den på versksted en time for at de skal si det ikke er noe... Endret 6. juni 2015 av Teardrop
Timza Skrevet 6. juni 2015 #2 Skrevet 6. juni 2015 Enten en ventil eller en sensor som er defekt om den kun har startet å gjøre det i det siste.
Teardrop Skrevet 6. juni 2015 Forfatter #3 Skrevet 6. juni 2015 Synes det blir litt værre og værre... Er det noe som kan bli ordentlig ødelagt om jeg ikke fikser det med det samme? Får ikke hatt den på verksted på ihvertfall 2-3 mnd :/
Mardina Skrevet 8. juni 2015 #4 Skrevet 8. juni 2015 Høres litt som min bil. Den kan "ruse" seg på turtall når jeg starter motoren og står i ro. Jeg fikk beskjed at man må bytte luftmengdemåler. Skal være en enkel og ikke altfor dyr jobb.
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2015 #6 Skrevet 9. juni 2015 LMM er grei å skifte. Er det en veldig gammel bil med forgasser ville jeg ha rengjort den først også.Anonymous poster hash: ea3ae...34c
Teardrop Skrevet 9. juni 2015 Forfatter #7 Skrevet 9. juni 2015 Jeg har ingen fjerneste ide om hva LMM kan være.....?
Mardina Skrevet 9. juni 2015 #8 Skrevet 9. juni 2015 Jeg har ingen fjerneste ide om hva LMM kan være.....? Luftmengdemåler
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå