AnonymBruker Skrevet 5. juni 2015 #1 Skrevet 5. juni 2015 Er så kjærestesyk..! Århg. Men er så vanvittig kresen også.. Eller.. egentlig er jeg ikke kresen på den måten, er bare ekstremt nøye på at kjemien skal stemme. Kan vel si at jeg har litt spesiell smak på gutter også Han må i hvertfall være høy (jeg faller bare for gutter som er minst 180+) og han må ikke være tøffel. Drømmefyren min er selvsagt en høy, sterk fyr som jeg føler meg trygg sammen med. Som kan løfte meg lett som en pinne og som får meg til å føle meg liten, nett og søt. En som er morsom og tullete, men som også har en seriøs og alvorlig side. Og en litt streng side, som kan sette meg på plass når jeg blir for rampete. Hvordan er din drømmefyr? Anonymous poster hash: 9a28f...b44 3
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2015 #2 Skrevet 5. juni 2015 evt. drømmedame ... ehe Anonymous poster hash: 9a28f...b44
Doge Skrevet 5. juni 2015 #3 Skrevet 5. juni 2015 Ei jente som vil ha kjæreste og ikke bare en reservepappa. En som klarer å oppføre seg og dermed ikke trenger å bli satt på plass hele tiden. Skaffer meg bikkje om jeg skulle føle for å sette noen på plass. Syns også det er fint med jenter som ikke krever at jeg skal løfte dem hele tiden for at de skal føle seg bittesmå. 23
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2015 #4 Skrevet 6. juni 2015 En jente som er trygg på seg selv og ikke trenger en mann for å føle seg trygg. Ærlig talt, noe så antifeminisitisk. Anonymous poster hash: a8f5c...3b4 3
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2015 #5 Skrevet 6. juni 2015 En jente som er trygg på seg selv og ikke trenger en mann for å føle seg trygg. Ærlig talt, noe så antifeminisitisk. Anonymous poster hash: a8f5c...3b4 Hvordan er det antifeministisk? Eller refererte du til HI? Min drømmemann er selvsikker, engasjert, interessert i samme musikk som meg, ønsker å dra på lengre reiser og trener et par ganger i uka. Anonymous poster hash: 1d817...fe8 1
Persephone Skrevet 6. juni 2015 #6 Skrevet 6. juni 2015 En utrolig god venn som jeg ender opp med å falle for. Vi må altså ha god kjemi og trives i hverandres selskap. Utseendet har jeg enda ikke funnet en trend i, men jeg foretrekker at han ikke er et hode høyere enn meg. Jeg syns det er greiest om han er fra litt lavere enn meg til litt høyere. 2
Gjest Nosoul Skrevet 6. juni 2015 #7 Skrevet 6. juni 2015 Utseendemessig er jeg svak for Skjegg Mørkt hår Blå øyne Høyde er ikke så viktig, så lenge han ikke er et hode mindre. Stiller heller ingen krav til sixpack og slikt, så lenge han vet å ta vare på seg selv. Personlighet/væremåte God humor og glimt i øyet Gjerne litt sjenert, men fortsatt ha sosiale antenner Egne venner(hobbyer) er viktig for meg Tåle en diskusjon uten at hele verden skal settes i beredskap Vise forståelse og respekt. Dette skal gå begge veier! Ha egne meninger og må ikke være redd for å si når nok er nok Ikke være redd for å si i fra når jeg blir for mye, jeg kan bli litt mye, og da setter jeg uendelig stor takknemlighet for de som sier at nok er nok. Like å være sosial sammen med andre, men som også overlever en kveld på sofan Hmmm... 2
FitnessIna Skrevet 6. juni 2015 #8 Skrevet 6. juni 2015 Åh, du er ikke den eneste som er kjærstesyk! Utseendemessig tiltrekkes jeg av litt trente menn, gjerne mørkt hår (skjegg og manbun!!) og blå øyne. Pent smil, rette tenner, høyere enn meg(er 165, så det er ikke vanskelig) og helt normal stil. Personlighetsmessig er det viktig at han er en avslappet type(sånn at det ikke må skje noe konstant), får meg til å føle meg trygg, får meg til å le, ikke for selvhøytidelig, kunne stå for egne meninger, og det var listen jeg kom på nå. 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2015 #9 Skrevet 6. juni 2015 Min drømmetype har mørkt hår, litt skjegg, blå øyne, selvsikker og har humor og glimt i øyet. Han må være oppegående, sosial og utadvendt og ikke redd for å si sin mening. Lojal og gjerne litt romantisk innimellom. Han må ha livserfaring og selvsagt være gal etter meg og synes jeg er fantastisk ;D Ryddig økonomi og ellers ting på stell. Anonymous poster hash: ea323...9b0
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2015 #10 Skrevet 6. juni 2015 Er så kjærestesyk..! Århg. Men er så vanvittig kresen også.. Eller.. egentlig er jeg ikke kresen på den måten, er bare ekstremt nøye på at kjemien skal stemme. Kan vel si at jeg har litt spesiell smak på gutter også Han må i hvertfall være høy (jeg faller bare for gutter som er minst 180+) og han må ikke være tøffel. Drømmefyren min er selvsagt en høy, sterk fyr som jeg føler meg trygg sammen med. Som kan løfte meg lett som en pinne og som får meg til å føle meg liten, nett og søt. En som er morsom og tullete, men som også har en seriøs og alvorlig side. Og en litt streng side, som kan sette meg på plass når jeg blir for rampete. Hvordan er din drømmefyr? Anonymous poster hash: 9a28f...b44 Min drømmefyr ligner litt på din Anonymous poster hash: ea323...9b0
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2015 #11 Skrevet 6. juni 2015 Han skal helst være høyere enn meg, er 1.68 selv, så 1.75 og alt over. Trenger ikke være trent. Gjør ingenting om han trener, så lenge det ikke er noe han gjør 3 ganger om dagen og at det er alt han tenker på. Må gjerne kunne få meg til å le når vi er sammen, vi må ha lik serie/filmsmak hahah viktig MÅ like å reise og ha lyst til å oppleve nye ting! Skal helst være omsorgsfull, ha respekt for andre (ikke bare meg), være snill (med andre og ikke bare meg).... Helst ha ambisjoner for seg selv, noe jeg synes er ufattelig sexy! Utseende er ikke så viktig, men jeg synes mørkt hår og blå øyne er en helt fantastisk kombo! Og kraftig oppbygning (brede skuldre, kraftige armer tjaaa) og pluss om han kan vokse et fint skjegg Anonymous poster hash: 23d02...d9d
Lizliz Skrevet 6. juni 2015 #12 Skrevet 6. juni 2015 Min drømmefyr: -høy -trent ( liker å trene ) -sterk ( skjer jo om man trener det ) -kjekk -snill -romantisk -liker å reise -stresser ikke med penger -økonomisk stabil -liker hund -vil ha familie en dag -morsom -sosial -smart -synes jeg er morsom -liker å være med meg -god kjemi med meg -kan prate med meg halve natta om alt og ingenting -selvstendig -liker å gjøre ting for meg og med meg -empatisk Sikkert flere ting jeg ikke kommer på akkuratt nå
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2015 #13 Skrevet 6. juni 2015 Åh, jeg også.. Tok kontakt med drømmemannen for en liten stund tilbake på facebook, og det gikk over all forventning. Har skrevet masse med hverandre, og vi har god kjemi skriftlig hvertfall. Håper bare det forblir sånn når vi skal treffes en dag. Han har god humor, viktig! Litt tilbakeholden, positivt synes jeg, faller ikke for høylytte menn. Lang, slank, rocka stil. Sukk. Anonymous poster hash: 5c8b3...20b 2
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2015 #14 Skrevet 6. juni 2015 Åh, jeg også.. Tok kontakt med drømmemannen for en liten stund tilbake på facebook, og det gikk over all forventning. Har skrevet masse med hverandre, og vi har god kjemi skriftlig hvertfall. Håper bare det forblir sånn når vi skal treffes en dag. Han har god humor, viktig! Litt tilbakeholden, positivt synes jeg, faller ikke for høylytte menn. Lang, slank, rocka stil. Sukk. Anonymous poster hash: 5c8b3...20b Hvor lenge har dere skrevet sammen? Anonymous poster hash: ea323...9b0
Trampe23 Skrevet 7. juni 2015 #15 Skrevet 7. juni 2015 Er så kjærestesyk..! Århg. Men er så vanvittig kresen også.. Eller.. egentlig er jeg ikke kresen på den måten, er bare ekstremt nøye på at kjemien skal stemme. Kan vel si at jeg har litt spesiell smak på gutter også Han må i hvertfall være høy (jeg faller bare for gutter som er minst 180+) og han må ikke være tøffel. Drømmefyren min er selvsagt en høy, sterk fyr som jeg føler meg trygg sammen med. Som kan løfte meg lett som en pinne og som får meg til å føle meg liten, nett og søt. En som er morsom og tullete, men som også har en seriøs og alvorlig side. Og en litt streng side, som kan sette meg på plass når jeg blir for rampete. Hvordan er din drømmefyr?Anonymous poster hash: 9a28f...b44 Jeg har nok samme smak som deg. Foretrekker gjerne brune menn 😏
Gjest Gjest_Lindiana Skrevet 7. juni 2015 #16 Skrevet 7. juni 2015 - Under 1.80. - Solid dose morbid humor. - Hate barn like mye som jeg gjør. - Elske telttur, reising og frihet like mye som jeg gjør. - Synes verdensrommet, dinosaurer, lego, tentacle kitty, maratonklemming, meg, kort-, brett-, pussle-, data- og ordspill er spennende, interessant, gøy og søtt. - Like ananas på pizza. Og - Ikke være redd meg. 3
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2015 #17 Skrevet 7. juni 2015 Er så kjærestesyk..! Århg. Men er så vanvittig kresen også.. Eller.. egentlig er jeg ikke kresen på den måten, er bare ekstremt nøye på at kjemien skal stemme. Kan vel si at jeg har litt spesiell smak på gutter også Han må i hvertfall være høy (jeg faller bare for gutter som er minst 180+) og han må ikke være tøffel. Drømmefyren min er selvsagt en høy, sterk fyr som jeg føler meg trygg sammen med. Som kan løfte meg lett som en pinne og som får meg til å føle meg liten, nett og søt. En som er morsom og tullete, men som også har en seriøs og alvorlig side. Og en litt streng side, som kan sette meg på plass når jeg blir for rampete. Hvordan er din drømmefyr? Anonymous poster hash: 9a28f...b44 voks opp.... Anonymous poster hash: 394c6...28a 4
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2015 #18 Skrevet 7. juni 2015 Er så kjærestesyk..! Århg.Men er så vanvittig kresen også.. Eller.. egentlig er jeg ikke kresen på den måten, er bare ekstremt nøye på at kjemien skal stemme. Kan vel si at jeg har litt spesiell smak på gutter også Han må i hvertfall være høy (jeg faller bare for gutter som er minst 180+) og han må ikke være tøffel. Drømmefyren min er selvsagt en høy, sterk fyr som jeg føler meg trygg sammen med. Som kan løfte meg lett som en pinne og som får meg til å føle meg liten, nett og søt. En som er morsom og tullete, men som også har en seriøs og alvorlig side. Og en litt streng side, som kan sette meg på plass når jeg blir for rampete. Hvordan er din drømmefyr? Anonymous poster hash: 9a28f...b44 Høres ut som du har et ganske seriøst pappa-kompleks..Anonymous poster hash: d4acd...f10 3
Target_Aquired Skrevet 7. juni 2015 #19 Skrevet 7. juni 2015 Min drømmefyr: -høy -trent ( liker å trene ) -sterk ( skjer jo om man trener det ) -kjekk -snill -romantisk -liker å reise -stresser ikke med penger -økonomisk stabil -liker hund -vil ha familie en dag -morsom -sosial -smart -synes jeg er morsom -liker å være med meg -god kjemi med meg -kan prate med meg halve natta om alt og ingenting -selvstendig -liker å gjøre ting for meg og med meg -empatisk Sikkert flere ting jeg ikke kommer på akkuratt nå Alright, du kan bare å kjøpe deg en haug med katter nå tenker jeg........ 5
dillyduzit Skrevet 7. juni 2015 #20 Skrevet 7. juni 2015 Han må være høyere enn meg, ha en personlighet, et mål i livet og kunne glede seg over små ting. Når det kommer til utseende så er ikke dét det viktigste, bare at jeg finner han attraktiv og kjekk. Han ser meg for hvem jeg er, og har tro på at jeg klarer å oppnå det jeg setter meg i livet. Han er romantisk, men ikke for romantisk. Det er så mye jeg kunne ha skrevet, men det jeg egentlig gjør, er bare å beskrive kjæresten. Fordi ja, jeg har funnet min "drømmeprins"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå