leslie Skrevet 1. september 2004 #1 Skrevet 1. september 2004 heihei.. hvordan var det man slettet sidene man hadde besøk på internett igjen? man fikk inn på verktøy linjen, deretter på innstillinger for internett, men så skjønner jeg ikke mer...
Gjest Anonymous Skrevet 1. september 2004 #2 Skrevet 1. september 2004 ingen som vet hvordan dette gjøres? irriterer meg grønn fordi jeg ikke husker dette..
Gjest Lea Skrevet 1. september 2004 #3 Skrevet 1. september 2004 Du går inn i kontrollpanel og velger Alternativer for internett. Der inne klikker du på fliken det står Generelt på og klikker så på Slett logg.
Hilde Skrevet 1. september 2004 #4 Skrevet 1. september 2004 Øverste linje i nettleseren; "Verktøy/Tools", Internett innstillinger/options, "clear history" som står ganske langt ned i boksen som kommer opp.
Gjest Den utstøtte Skrevet 1. september 2004 #5 Skrevet 1. september 2004 ....eller, du intallerer http://www.ccleaner.com/ så blir du kvitt en masse annen dritt også, som du ikke viste at du hadde.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå