AnonymBruker Skrevet 5. juni 2015 #1 Skrevet 5. juni 2015 Hei. Har i det siste følt en veldig vond følelse når jeg kommer hjem fra jobb som jeg ikke klarer å overse lenger! Jeg er så utrolig ensom og lei meg for tiden! Har ingen venner, ingen kjæreste, er bare for meg selv hele tiden utenom jobben og jeg vet ikke om jeg klarer å leve sånn mer. Jeg vet ikke hvorfor det er sånn, virker som at jeg kommer overens med nesten alle folk jeg møter på, er positiv og smiler alltid og prøver å hjelpe andre når jeg kan. Jeg er nå 25 år og jeg har gått glipp av så mye at jeg blir helt knust bare av å tenke på det. Jeg har ingen kompiser, ingen kjæreste å være glad i, har så vidt kontakt med familien. Det er et stort tomrom i livet mitt som jeg ikke klarer å leve uten lenger kjenner jeg nå. De siste månedene har jeg begynt å kjenne på tanker om å ende alt, for jeg orker ikke å leve alene resten av livet mitt. Føler meg som en skikkelig taper og at jeg ikke er verdt noe! I morgen er det Champions League finale og jeg skulle ønske jeg kunne dratt å sett den med noen andre! Men istedenfor må jeg sitte å se den hjemme helt og alene. Om det er sånn det skal være resten av livet, så er ikke det verdt det mer føler jeg. Vet ærlig talt ikke hva jeg skal gjøre, hvor jeg skal starte, ingen ting... jeg er helt fortapt... Anonymous poster hash: ea5f6...7b9 Anonymous poster hash: ea5f6...7b9
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2015 #2 Skrevet 5. juni 2015 Meld deg inn i en forening av noe slag, da treffer du folk du har noe til felles med.Anonymous poster hash: 8bcbd...815 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2015 #3 Skrevet 5. juni 2015 Hva med å gå på en bar i nærheten hvor de kanskje viser kampen på storskjerm? Da får du jo kanskje noen venner du kan avtale å treffe senere også. Begynn å trene? Gjerne lag sport, da blir du kjent med flere. Har du tid, penger og lyst på en hund? Den får deg jo ut og du blir kjent med andre hundeeiere, dra på kurs osv. Det er mye man kan gjøre for å få en sosial krets. Mange venter på at de skal komme til seg, men det hjelper jo ikke når de ikke vet hvem du er. Så gå ut å presenter deg selv Anonymous poster hash: 9b913...e79 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2015 #4 Skrevet 5. juni 2015 Kjenner meg så godt igjen. Mann 22. Anonymous poster hash: 081c6...eb2
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2015 #6 Skrevet 5. juni 2015 Det du burde gjøre asap er å bestille time til fastlegen og forklar situasjonen, og bli henvist til psykolog. Slike tanker er livfarlige når de først er kommet, og vanskelige å bli kvitt - spesielt i din situasjon. Parallelt er du nødt til å ta grep om egen hverdag. Ta et kurs i et eller annet som interesserer deg. Liker du øl? Ølbryggingskurs, mange kule folk der! (kommer jo selvfølgelig an på hvor i landet du befinner deg og aktivitetstilbudet deretter) Men helt ærlig; den mentale helsen først. Lege og psykolog. Dette er vonde og kjipe tanker som er uutholdelig å sitte inne på helt selv, og nærmest umulig å takle uten profesjonell hjelp. Anonymous poster hash: 1d1a1...e66 1
Upadiela Skrevet 5. juni 2015 #7 Skrevet 5. juni 2015 Hvor er det du bor? Dersom der er i Oslo så treffer jeg dere gjerne for en kaffe 😊 Ingen skal måtte være alene og føle seg ensom! 3
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2015 #8 Skrevet 6. juni 2015 Hvor er det du bor? Dersom der er i Oslo så treffer jeg dere gjerne for en kaffe Ingen skal måtte være alene og føle seg ensom! Det er så mange gode og fine mennesker og Upadiela er en av dem . Enig i at en tur til legen er lurt, og tipset om å melde seg inn i en forening er lurt. Språkkurs, Folkeuniversitetet har også mange fine kurs, det går også an å bli med i Frivillig Sentralen, da hjelper du noen som trenger deg. Anonymous poster hash: c667f...ba7
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2015 #9 Skrevet 6. juni 2015 Gå på en bar og se kampen! Det er sikkert så mye folk der at ingen ser at du er der alene, hvis du er bekymret for det. Og det er jo en ypperlig anledning til å bli mer kjent med folk. Anonymous poster hash: cefd6...b25
gjest 321 Skrevet 6. juni 2015 #10 Skrevet 6. juni 2015 Hei, utrolig vondt å høre hvordan du har det. Bor du på sørlandet? I så fall er jeg lett med på å finne på noe
Gjest Cartman Skrevet 6. juni 2015 #11 Skrevet 6. juni 2015 (endret) Høres kjipt ut. Jeg var i en noe lignende situasjon da jeg studerte i en annen by. Første kvelden i den nye byen følte jeg meg veldig alene i verden. Den følelsen er ikke god. I ditt tilfelle har det pågått en stund. Du må bare si ifra, hvis du vil se på fotball eller løfte vekter Im in! Endret 6. juni 2015 av Cartman
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2015 #12 Skrevet 6. juni 2015 Hva med å spørre noen på jobben om å finne på noe? De kjenner du vel sikkert godt, og er litt trygg på, siden dere tilbringer 8 timer sammen hver dag. Hvor bor du? Kunne gjerne ha truffet deg Anonymous poster hash: 0b9dc...6e6
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2015 #13 Skrevet 6. juni 2015 Sitter også og ser denne kampen all by myself. Sånn er livet! Anonymous poster hash: c40bb...b53
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2015 #14 Skrevet 6. juni 2015 Hvis du bor i Stavanger området vil jeg gjerne ta en øl med deg og se fotballkamper eller hvis du bare vil ha noen å chatte med, bare si ifra!Anonymous poster hash: 58284...cc6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå