Gå til innhold

Leie ut leilighet. hvor mye?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tenker å leie ut leiligheten min og flytte inn til kjæresten min i en annen by, da jeg har planer om å ta master der. Har en 85 kvm leilighet som ligger ca 15 min kjøring utenfor Bergen. Leiligheten ligger ganske sentralt til, busstopp rett utenfor døren, 5 min til bussterminal og kjøpesenter.

Har til sammen i boutgifter (lån og felleskost) ca 14.000,- + strøm. Ville det vært mulig å leie ut for denne prisen? eller er det alt for høy pris? Er forresten 3 soverom. 

Føler dette er noe overpriset for leige når det ikke er midt i Bergen sentrum..

Noen som har noen tanker? :)

Anonymous poster hash: f4e14...99b
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tenker å leie ut leiligheten min og flytte inn til kjæresten min i en annen by, da jeg har planer om å ta master der. Har en 85 kvm leilighet som ligger ca 15 min kjøring utenfor Bergen. Leiligheten ligger ganske sentralt til, busstopp rett utenfor døren, 5 min til bussterminal og kjøpesenter.

Har til sammen i boutgifter (lån og felleskost) ca 14.000,- + strøm. Ville det vært mulig å leie ut for denne prisen? eller er det alt for høy pris? Er forresten 3 soverom. 

Føler dette er noe overpriset for leige når det ikke er midt i Bergen sentrum..

Noen som har noen tanker? :)

5 min å GÅ til bussterminal og kjøpesenter***

AnonymBruker
Skrevet

Sjekk finn.no for leiligheter i samme området. Sammenlign størrelse, standard, beliggenhet og pris, da får du fort et inntrykk av hva som er normal og grei pris. :)

Anonymous poster hash: ca93e...0c1
  • Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg leier ut i samme område til 13500 + strøm for 3roms på 85kvm. inkl tv, bredbånd og fellesvask av gang osv. 

Endret av Pepperbiff
AnonymBruker
Skrevet

Jeg leier ut i samme område til 13500 + strøm for 3roms på 85kvm. inkl tv, bredbånd og fellesvask av gang osv. 

Er faktisk 13.500,- jeg har i utgifter der, så kanskje det hadde gått. Her er det også inkl tv, internett og fellesvaski gang. Nå fikk jeg håper litt opp :) Hadde vært kjedelig å selge, når jeg i utgangspunktet kun skal være borte i to år :)

Skrevet

Synes ikke det er for mye, nei! :)

Tror jeg bor i ca samme område, og har boutgifter på rundt 10 000 i mnd, 2 soverom. Hadde lett tatt 10 000 hvis jeg skal leie ut en gang :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...