AnonymBruker Skrevet 5. juni 2015 #1 Skrevet 5. juni 2015 Tenker å leie ut leiligheten min og flytte inn til kjæresten min i en annen by, da jeg har planer om å ta master der. Har en 85 kvm leilighet som ligger ca 15 min kjøring utenfor Bergen. Leiligheten ligger ganske sentralt til, busstopp rett utenfor døren, 5 min til bussterminal og kjøpesenter. Har til sammen i boutgifter (lån og felleskost) ca 14.000,- + strøm. Ville det vært mulig å leie ut for denne prisen? eller er det alt for høy pris? Er forresten 3 soverom. Føler dette er noe overpriset for leige når det ikke er midt i Bergen sentrum.. Noen som har noen tanker? Anonymous poster hash: f4e14...99b
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2015 #2 Skrevet 5. juni 2015 Tenker å leie ut leiligheten min og flytte inn til kjæresten min i en annen by, da jeg har planer om å ta master der. Har en 85 kvm leilighet som ligger ca 15 min kjøring utenfor Bergen. Leiligheten ligger ganske sentralt til, busstopp rett utenfor døren, 5 min til bussterminal og kjøpesenter. Har til sammen i boutgifter (lån og felleskost) ca 14.000,- + strøm. Ville det vært mulig å leie ut for denne prisen? eller er det alt for høy pris? Er forresten 3 soverom. Føler dette er noe overpriset for leige når det ikke er midt i Bergen sentrum.. Noen som har noen tanker? Anonymous poster hash: f4e14...99b 5 min å GÅ til bussterminal og kjøpesenter*** Anonymous poster hash: f4e14...99b
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2015 #3 Skrevet 5. juni 2015 Sjekk finn.no for leiligheter i samme området. Sammenlign størrelse, standard, beliggenhet og pris, da får du fort et inntrykk av hva som er normal og grei pris. Anonymous poster hash: ca93e...0c1 1
Pepperbiff Skrevet 5. juni 2015 #4 Skrevet 5. juni 2015 (endret) Jeg leier ut i samme område til 13500 + strøm for 3roms på 85kvm. inkl tv, bredbånd og fellesvask av gang osv. Endret 5. juni 2015 av Pepperbiff
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2015 #5 Skrevet 5. juni 2015 Jeg leier ut i samme område til 13500 + strøm for 3roms på 85kvm. inkl tv, bredbånd og fellesvask av gang osv. Er faktisk 13.500,- jeg har i utgifter der, så kanskje det hadde gått. Her er det også inkl tv, internett og fellesvaski gang. Nå fikk jeg håper litt opp Hadde vært kjedelig å selge, når jeg i utgangspunktet kun skal være borte i to år Anonymous poster hash: f4e14...99b
RompeRusk Skrevet 5. juni 2015 #6 Skrevet 5. juni 2015 Synes ikke det er for mye, nei! Tror jeg bor i ca samme område, og har boutgifter på rundt 10 000 i mnd, 2 soverom. Hadde lett tatt 10 000 hvis jeg skal leie ut en gang
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå