AnonymBruker Skrevet 5. juni 2015 #1 Skrevet 5. juni 2015 Sorry for teit tittel, men kom ikke på noe bedre Jeg har holdt på med en fyr siden februar og jeg føler nå at det er på tide at vi "gjør det offisielt", men hvordan gjør man dette? Jeg er 21 og dette er mitt første seriøse forhold så jeg er ganske uerfaren. Typen er litt eldre og med har vært i flere forhold så jeg hadde liksom håpet at han skulle ta initiativ til dette, men det ser ikke sånn ut. Jeg har lenge tenkt på å bare spørre rett ut "er vi kjærester?" mens vi feks ligger å koser, men jeg får liksom ikke ordene ut. Vet ikke helt hva jeg er redd for egentlig, for jeg vet jo at han liker meg veldig godt, men det er allikevel fryktelig skummelt. Kan jo nevne at jeg er en veldig sjenert person irl, så det har kanskje noe med det å gjøre Noen som har noen tips eller erfaringer å dele for å gjøre dette mindre skummelt? Anonymous poster hash: 3bedc...027
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2015 #2 Skrevet 6. juni 2015 Hvis du ikke klarer å spørre om dere er kjærester, får du kanskje aldri svar. Du må bare spør. Du kan evt. spør litt spøkefullt "har du noen kjæreste, du da?" Hvis han svarer deg, er det i boks Anonymous poster hash: 723ed...d76
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2015 #3 Skrevet 6. juni 2015 Hvis du ikke klarer å spørre om dere er kjærester, får du kanskje aldri svar. Du må bare spør. Du kan evt. spør litt spøkefullt "har du noen kjæreste, du da?" Hvis han svarer deg, er det i boks Anonymous poster hash: 723ed...d76 Ja, jeg må vel bare hoppe i det. Æsj, at ikke han kan spørre altså! TS Anonymous poster hash: 3bedc...027
-Fiona- Skrevet 6. juni 2015 #4 Skrevet 6. juni 2015 Ja, jeg må vel bare hoppe i det. Æsj, at ikke han kan spørre altså! TSAnonymous poster hash: 3bedc...027 Hihi, jeg hadde så flaks at vennene hans spurte om vi offisielt var sammen, og mens jeg ble likblek og ikke ante hva jeg skulle svare sa han, ja, er vi ikke det a? Så så han på meg med sånne glitrende øyne... DÅÅÅÅN 😍 Jeg vet hvor vanskelig det er, men bare prøv og spørr ☺️ 3
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2015 #5 Skrevet 6. juni 2015 Hihi, jeg hadde så flaks at vennene hans spurte om vi offisielt var sammen, og mens jeg ble likblek og ikke ante hva jeg skulle svare sa han, ja, er vi ikke det a? Så så han på meg med sånne glitrende øyne... DÅÅÅÅN Jeg vet hvor vanskelig det er, men bare prøv og spørr ☺ Omg, heldig!! Så deilig å slippe alt dette styret. Anonymous poster hash: 3bedc...027
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2015 #6 Skrevet 6. juni 2015 Bare spør, livet er en risikosport og kanskje det går bra!! :) Anonymous poster hash: 442f6...0e8
Gjest Citronella Skrevet 6. juni 2015 #8 Skrevet 6. juni 2015 Bare spør, livet er en risikosport og kanskje det går bra!! :) Anonymous poster hash: 442f6...0e8 Jeg støtter denne. Spør. Dette er noe som du tenker mye på, og februar - juni er lang tid med tanke på deres alder. Du får enten et ja. Eller sannsynligvis ikke nei. Men da har du noe å forholde deg til! Ta sjangsen! Hopp i det. Livet er for kort til å miste det som egentlig betyr noe.
Gjest Citronella Skrevet 6. juni 2015 #9 Skrevet 6. juni 2015 Og: "Å våge er å miste fotfeste en liten stund. Å ikke våge er å miste seg selv" -Søren Kierkegaard - 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2015 #10 Skrevet 7. juni 2015 Jeg støtter denne. Spør. Dette er noe som du tenker mye på, og februar - juni er lang tid med tanke på deres alder. Du får enten et ja. Eller sannsynligvis ikke nei. Men da har du noe å forholde deg til! Ta sjangsen! Hopp i det. Livet er for kort til å miste det som egentlig betyr noe. Ja, jeg tenker at siden vi har holdr på såpass lenge så er det veldig rart hvis han sier nei. Men samtidig hvis han sier nei så slipper jeg jo å "kaste" bort tiden min på han. Anonymous poster hash: 3bedc...027
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2015 #13 Skrevet 8. juni 2015 Har du spurt ts? Nei, ikke ennå. Tenker jeg skal spørre han i helgen når vi treffes igjen. Syns det er bedre enn å spørre han over melding Anonymous poster hash: 3bedc...027
Gjest Wei Wei Skrevet 8. juni 2015 #14 Skrevet 8. juni 2015 Jeg behøvde aldri å spørre. Det var jo tydelig at vi var det. Hvor lenge har dere vært sammen da?
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2015 #15 Skrevet 8. juni 2015 Jeg behøvde aldri å spørre. Det var jo tydelig at vi var det. Hvor lenge har dere vært sammen da? Vi har datet i 4mnd nå. Anonymous poster hash: 3bedc...027
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2015 #16 Skrevet 8. juni 2015 Gjør det! Lykke til Anonymous poster hash: 13158...0bd
Fame Skrevet 10. juni 2015 #17 Skrevet 10. juni 2015 Jeg har datet min siden november og vi er fortsatt ikke offisielt sammen Jeg ser på oss som det da for vi er så godt som. Han har bare alltid vært usedvanlig treig på slikt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå