Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg har funnet en del klær jeg vil ha, som blir ca 1500-2000, er ikke sikker på om jeg vil ha alt. Men så leste jeg en plass at de som sender markerer det som gave så da kan du ha d opp til 1000 kr tollfritt, men det jeg lurer på er hvor stor sjangs er det for å bli "tatt"? 

Det blir så stress å dele det opp i 350kr om gangen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:buss:  :buss:

Gjest Honeyblossom
Skrevet

Jeg har handla en del på ebay og de aller fleste selgere der sender det som "gave" og setter en mye lavere verdi enn det jeg egentlig har betalt. Har flere ganger handla for 1200kr ++ og selgeren har satt verdien til $50.

Tror ikke det er så veldig stor sjanse for å bli tatt, men man vet jo aldri. :wow:

Skrevet

Jeg har handla en del på ebay og de aller fleste selgere der sender det som "gave" og setter en mye lavere verdi enn det jeg egentlig har betalt. Har flere ganger handla for 1200kr ++ og selgeren har satt verdien til $50.

Tror ikke det er så veldig stor sjanse for å bli tatt, men man vet jo aldri. :wow:

Åja, hmmm jeg vet ikke om jeg tør sjangsen, for gjør jeg det så komme det til å bli nesten 1000kr dyrere :O 

AnonymBruker
Skrevet

Hvis det er fra en nettbutikk kan du være helt sikker på at det ikke går gjennom. De har sikkert masse erfaring med folk som sender ting som ikke er gave som gave.

Anonymous poster hash: a7b6c...231

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...