Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har en datter som vil dit med sine venninner, men jeg kan ikke være med dem. Kan de dra alene? Eller er det såpass kaotisk at de ikke bør dra dit hvis voksne ikke kan være med?

Anonymous poster hash: 0150d...41a
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

13? Oslo sentrum? Nei

Anonymous poster hash: f713f...5c6
  • Liker 2
Skrevet

ja det syns jeg.

Hvis dere avtaler hvor de skal bli hentet og hvor lenge de skal være ute .

AnonymBruker
Skrevet

ja det syns jeg.

Hvis dere avtaler hvor de skal bli hentet og hvor lenge de skal være ute .

De er kjent i Oslo og blir hentet av voksen utenfor vestbanen med en gang det er slutt.

Anonymous poster hash: 0150d...41a

AnonymBruker
Skrevet

Jada, om de er ansvarlige og du vet de ikke soser seg helt vekk så er ikke det noe problem.

Anonymous poster hash: fa0db...87e
  • Liker 1
Skrevet

Ja, det skal nok gå fint

Gjest gjestvest
Skrevet

Rådhusplassen er trygt område. Går ut fra at det kommer til å være vektere der i anledningen VG-lista. Om de holder seg til avtalen, og er ansvarlige skal det gå fint. 

AnonymBruker
Skrevet

Det spørs på 13-åringene, det  ... og da tenker jeg ikke bare på 13-åringer som rølper rundt, men også på 13-åringer som har lett for å bli utnyttet, havne i klørne på mennesker med onde hensikter...

Ellers er det en fordel å vite hvor man skal i Oslo sentrum så man ikke går og virrer ...

Anonymous poster hash: 2b788...c51
  • Liker 1
Skrevet

Jeg ville ikke latt tre 13åringer være alene på VGlista. Var det ikke 75.000 der i fjor?!

Aldri livet.

• Liker 1
Skrevet

Da jeg gikk på ungdomsskolen var jeg på flere gratiskonserter i Oslo alene med en venninne eller to. Ble alltid hentet rett ved av en forelder:)

AnonymBruker
Skrevet

13? Oslo sentrum? Nei

Anonymous poster hash: f713f...5c6

Mange av oss som har vært barn i Oslo og har overlevd, gitt. Uten å bli fulgt av foreldre til man var tenåring :) Å være på et arrangement med mange er nok også tryggere enn å gå i mørke bakgater alene. 

Anonymous poster hash: a4f16...b28

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det må da gå fint hvis dere avtaler hentested og tidspunkt i forveien, og at de har med seg mobiler. VG-lista er jo et arrangement for ungdom, og det vil være mange sikkerhetsvakter på området, i tillegg til Røde Kors. Jeg vil faktisk tro at under et arrangement på Rådhusplassen for ungdom, om det så er 75.000 der, så er det nesten tryggere enn hva det er på en vanlig dag.

Anonymous poster hash: de1c7...8ff
  • Liker 1
Skrevet

Mange av oss som har vært barn i Oslo og har overlevd, gitt. Uten å bli fulgt av foreldre til man var tenåring :) Å være på et arrangement med mange er nok også tryggere enn å gå i mørke bakgater alene.

Anonymous poster hash: a4f16...b28

Og det er garantert lettere idag hvor man har mobiler så man kan ringe hvis man trenger hjelp, bli hentet tidligere, ikke finner frem osv:)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var ganske ung da jeg dro dit med venninner, og det løste seg med at mamma var med på konserten men ikke med oss, men rundt i området tilfelle det var noe.

Anonymous poster hash: dc141...bcb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...