AnonymBruker Skrevet 5. juni 2015 #1 Skrevet 5. juni 2015 Vel fortjent seier til en av Norges beste stemmer og vakreste artister. Anonymous poster hash: a7022...e6e
Raven Emerald Skrevet 5. juni 2015 #3 Skrevet 5. juni 2015 ...og der trodde jeg Yvonne-modden var blitt kjendis. =P 5
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2015 #4 Skrevet 6. juni 2015 Lurer på hvor mange, dvs hvor få, stemmer som sendes inn på slike programmer nå, i forhold for 10-12 år siden. Er nok ikke mange! Visste ikke en gang at dette har gått denne våren.Anonymous poster hash: 93161...dc6 2
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2015 #5 Skrevet 6. juni 2015 Hva er The Voice? Hvem er Yvonne? Er dette noe på norsk tv? Anonymous poster hash: 8460d...a1f 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2015 #6 Skrevet 6. juni 2015 Vel fortjent seier til en av Norges beste stemmer og vakreste artister. Anonymous poster hash: a7022...e6e Dette bryr meg egentlig fint lite. Jeg har ifallefall ikke giddet å følge med på dette.. Anonymous poster hash: 4b181...ed2
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2015 #7 Skrevet 6. juni 2015 ...og der trodde jeg Yvonne-modden var blitt kjendis. =P Var faktisk det jeg også tenkte da jeg las overskriften første gangen.. Anonymous poster hash: 93161...dc6 2
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2015 #8 Skrevet 7. juni 2015 The Voice, vet du ikke hva det er? OMG, trodde dette var kvinneguiden og ikke pensjonistguiden Anonymous poster hash: a7022...e6e 1
Rozárka Skrevet 7. juni 2015 #9 Skrevet 7. juni 2015 The Voice, vet du ikke hva det er? OMG, trodde dette var kvinneguiden og ikke pensjonistguiden Anonymous poster hash: a7022...e6e Kanskje ikke denne brukeren bor i Norge. Forresten vet ikke jeg hvem Yvonne som vant er og har aldri sett programmet.
Chizue Skrevet 7. juni 2015 #10 Skrevet 7. juni 2015 Jeg veet hva The Voice er, men ser ikke på det... Er så mye likheter i alle slike show, The Voice. Idol, X Got Talent, X-Factor... Hadde Kurt Nilsen meldt seg på The Voice, Så hadde han sikkert vunnet der også, for det var jo såvidt han gikk videre i Idol "En bergensk hobbit" xD Jeg liker å se på audition jeg, og det er det....ER så mange som dummer seg Mange flinke også ^^
Gjest Gjest_Hello Kitte Skrevet 7. juni 2015 #11 Skrevet 7. juni 2015 Gjeeesp Typisk her til lands å stemme frem kirkesangere Joda hun synger bra, men hun blir glemt fort...evnt så ser vi henne hver jul hvor hun turnerer fra kirke til kirke Hva med å snart stemme frem noen dom virkelig ter seg som en artist? Som kan nå ut i verden, fylle Spektrum og oppleves på store festivaler.
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2015 #12 Skrevet 7. juni 2015 Gjeeesp Typisk her til lands å stemme frem kirkesangere Joda hun synger bra, men hun blir glemt fort...evnt så ser vi henne hver jul hvor hun turnerer fra kirke til kirke Hva med å snart stemme frem noen dom virkelig ter seg som en artist? Som kan nå ut i verden, fylle Spektrum og oppleves på store festivaler. Det er jo ingen av deltakerne som er av det kaliberet du etterspør.Anonymous poster hash: 93161...dc6
Gjest Gjest_Hello Kitte Skrevet 7. juni 2015 #13 Skrevet 7. juni 2015 Det er jo ingen av deltakerne som er av det kaliberet du etterspør.Anonymous poster hash: 93161...dc6 2 av dem var iallefall nærmere. Husker ikke hva de het..Nikoline og en annen. De turte iallefall å ta litt av på scenen. Med riktig guiding og nok erfaring, så tror jeg de kunne blitt store
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2015 #14 Skrevet 7. juni 2015 Kanskje ikke denne brukeren bor i Norge. Forresten vet ikke jeg hvem Yvonne som vant er og har aldri sett programmet. Avsporing, men skal bare si meg enig med et tillegg -for det finnes også mange av oss i Norges land som ikke har Tv, og som bryr oss katta om "kjendis og overfladiskunderholdnings "nyheter". Jeg har ikke hatt Tv siden...øhum 2005 kanskje? Vi hadde en Tv i stua i 2009-10 men den kobla vi av og brukte kun til å se film fra CD eller til Playstation noen få ganger. Anonymous poster hash: aacdb...34a 1
Lulilelu Skrevet 7. juni 2015 #15 Skrevet 7. juni 2015 Takk for spoiling Kunne da skrevet "Vinneren av The Voice" eller noe. Har ikke fått sett det enda
Gjest Gjest_Hello Kitte Skrevet 7. juni 2015 #16 Skrevet 7. juni 2015 Takk for spoiling Kunne da skrevet "Vinneren av The Voice" eller noe. Har ikke fått sett det enda Morsomt. Så alle nettaviser og facebook skal droppe å skrive om det også da? Fordi noen kanskje ikke har sett det? 3
Lulilelu Skrevet 7. juni 2015 #17 Skrevet 7. juni 2015 Morsomt. Så alle nettaviser og facebook skal droppe å skrive om det også da? Fordi noen kanskje ikke har sett det? Holder meg unna alle slike sider og nå for ingen nytte
Rozárka Skrevet 7. juni 2015 #18 Skrevet 7. juni 2015 Avsporing, men skal bare si meg enig med et tillegg -for det finnes også mange av oss i Norges land som ikke har Tv, og som bryr oss katta om "kjendis og overfladiskunderholdnings "nyheter". Jeg har ikke hatt Tv siden...øhum 2005 kanskje? Vi hadde en Tv i stua i 2009-10 men den kobla vi av og brukte kun til å se film fra CD eller til Playstation noen få ganger. Anonymous poster hash: aacdb...34a Vi har faktisk kastet ut TV her også. Fordi alle som vil se noe ser på nett-TV. Vi syns TV i rommet er så forstyrrende at vi ikke har det. Hvis mennene vil benke seg som en sosial event og se fotball, tar de fram flatskjermen og kjøper inn snacks og drikke. Men ellers ser vi ikke TV på Tv'en. Jeg aner ikke hvem denne Yvonne er.
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2015 #19 Skrevet 7. juni 2015 Takk for spoiling Kunne da skrevet "Vinneren av The Voice" eller noe. Har ikke fått sett det enda Morsomt. Hvem bryr seg om hvem som vant the voice lizzm?Anonymous poster hash: 93161...dc6
Gjest Gjest_Hello Kitte Skrevet 7. juni 2015 #20 Skrevet 7. juni 2015 Holder meg unna alle slike sider og nå for ingen nytte Om du ikke vil vite slike ting så må man holde seg unna alle forum hvor slike ting kan bli diskutert eller skrevet om. Beklager, men du får bare takke deg selv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå