AnonymBruker Skrevet 5. juni 2015 #1 Skrevet 5. juni 2015 Jeg og daten har møtt hverandre noen ganger, to ganger denne uken. Det virker som han fremdeles har lyst til å treffe meg. Men jeg lurer på om det blir masete å spørre han om vi skal finne på noe i morgen og? Litt av grunnen til jeg vil vite det er i dag er at han bor et stykke unna, og jeg synes da det er greit å avtale litt på forhånd med tanke på hvem vi skal være hos, kjøring ol. Det virket som han kanskje ville finne på noe i dag, uten at han spurte direkte. Men jeg var uansett opptatt. Vi har sendt litt meldinger hver dag siden sist vi traff hverandre. Anonymous poster hash: 579f7...504
Gjest Honeyblossom Skrevet 5. juni 2015 #2 Skrevet 5. juni 2015 Kanskje han tenker det samme som deg og er litt nervøs for å spørre, så jeg syns du skal være tøff å spørre
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2015 #3 Skrevet 5. juni 2015 Kanskje han tenker det samme som deg og er litt nervøs for å spørre, så jeg syns du skal være tøff å spørre Ja, kanskje jeg bare skal gjøre det. Har du noen ide til hvordan jeg kan formulere meg i meldingen? Bør jeg foreslå hva vi kan finne på? Anonymous poster hash: 579f7...504
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2015 #4 Skrevet 5. juni 2015 Ja, kanskje jeg bare skal gjøre det. Har du noen ide til hvordan jeg kan formulere meg i meldingen? Bør jeg foreslå hva vi kan finne på? Anonymous poster hash: 579f7...504 "Hei, er du ledig til å finne på noe morgen? :)" Noe slik? Trenger ikke være så avansert. Du kan evt. slenge med et eller annet om at du synes det er gøy å være med han som begrunnelse om du vil? Anonymous poster hash: 7e0d3...a0f
Gjest Honeyblossom Skrevet 5. juni 2015 #5 Skrevet 5. juni 2015 Ja, kanskje jeg bare skal gjøre det. Har du noen ide til hvordan jeg kan formulere meg i meldingen? Bør jeg foreslå hva vi kan finne på? Anonymous poster hash: 579f7...504 Enig i det AB sier over her. Spør først om han vil finne på noe imorgen, og hvis han vil det så kan du foreslå ting å gjøre Dra på kino eller spise lunsj sammen osv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå