Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Dame i 40- årene som trenger litt hjelp og råd fra oppdaterte folk.

Jeg har alltid hatt veldig korte og lyse øyevipper, men ønsker å ha de litt lengre og fyldigere. Ikke noe voldsomt, men fint om man kan se at man har øyevipper...

Har hørt at man nå kan få gjort noe med dette i salonger. Bor i nær Hamar om det har noen betydning.

Hva kan man få gjort? Hvor lenge varer det? Er det dyrt? Evt. ulemper?

Tusen takk for svar!

Anonymous poster hash: 195dd...cd5
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Anbefaler deg å først prøve et LVL vippeløft( med farge) innen du prøver extensions. Det koster mindre og varer lengre. Og du slipper unna med alt styr som kommer med vippeextensions.

Anonymous poster hash: 42a4a...d79
AnonymBruker
Skrevet

Anbefaler deg å først prøve et LVL vippeløft( med farge) innen du prøver extensions. Det koster mindre og varer lengre. Og du slipper unna med alt styr som kommer med vippeextensions.

Takk for svar. Hva i all verden er LVL vippeløft da?

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar. Hva i all verden er LVL vippeløft da?

http://www.dinhudvelvare.no/book-behandlinger/farge-forme-vipper-bryn/

Google! ;) 

De lyfter og former vippene dine, har selv korte vipper men de får skikkelig fin form og de ser plutselig mye lengre ut. Er veldig fornøyd å foretrekker det foran extensions fordi det er mye mindre styr og mye billigere.

Skrevet (endret)

Jeg har vippeextensions fra salong, og angrer ikke :)

Du velger selv hvordan du vil ha det. Om du vil ha lenge eller fylde. Jeg valgte litt av begge, men vurderer å satse mer på volum neste gang.

Jeg betalte 1700 kroner for å få det satt på. Drar innom omtrent en gang i måneden for refill, som koster rundt 600.

Når du har fått dem på er det ikke noe arbeid på deg. Bare vær litt forsiktig sånn at du ikke gnur deg i øynene for hardt. Du kan dusje, bade og alltid se pen ut. Men du kan ikke bruke maskara. Kanskje like greit. En unnskyldning til å slippe å bruke mer tid foran speilet om morgenen og du slipper å bruke tid på rensing om kvelden :P

Vedder på at du som bor i Hamar kan finne det billigere, da det er mer konkurrenter i området. Eventuelt ta turen til Oslo :)

Hører mange snakke om dette og ser at flere salonger tilbyr det. Er også litt nysgjerrig her! Forklare? :)

Update: Glem det, så svaret ditt når jeg publiserte!

Endret av Tibbie
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vippeextensions fra salong, og angrer ikke :)

Du velger selv hvordan du vil ha det. Om du vil ha lenge eller fylde. Jeg valgte litt av begge, men vurderer å satse mer på volum neste gang.

Jeg betalte 1700 kroner for å få det satt på. Drar innom omtrent en gang i måneden for refill, som koster rundt 600.

Når du har fått dem på er det ikke noe arbeid på deg. Bare vær litt forsiktig sånn at du ikke gnur deg i øynene for hardt. Du kan dusje, bade og alltid se pen ut. Men du kan ikke bruke maskara. Kanskje like greit. En unnskyldning til å slippe å bruke mer tid foran speilet om morgenen og du slipper å bruke tid på rensing om kvelden :P

Vedder på at du som bor i Hamar kan finne det billigere, da det er mer konkurrenter i området. Eventuelt ta turen til Oslo :)

Hører mange snakke om dette og ser at flere salonger tilbyr det. Er også litt nysgjerrig her! Forklare? :)

Kopierte bare fra nett ang hvordan de funker med Vippeløft! ;)

LVL Lash Lift/ Vippeløft

Løft, Volum og Lengde = LVL! 

Alle elsker vi å ha lange vakre vipper! Vippe-ekstensions kan være en suveren løsning for noen, mens Lash Lift LVL er for deg som foretrekker en mer naturlig måte å få dine vipper til å virke lengre  og gi mer volum. Den ‘nye generasjon’ vippebøy! En revolusjonerende ny vippeløft-teknikk fra England som løfter, gir volum og mørkner dine egne naturlige vipper uten bruk av vippeextensions. LVL Lash Lift løfter vippene uten å “krølle eller frizze” som ved alminnelig vippe-permanent . Gir et vakkert åpent blikk. Holdbart opp til 6-8 uker.

Ved hjelp av silikonpads som legges på øvre øyenlokk løftes dine vipper forsiktig opp og festes ved hjelp av en vannbaseret gele. Deretter påføres Lash Lift permgel i 10 min.  og nøytraliseres etterpå.  Vipperne frigjøres fra silikonen og renses for gele. Denne metoden er veldig skånsom og mer behagelig enn ved permanent bøy av vipper.  Så gjem vippetangen langt vekk og få LVL Lash Lift i stedet. Behandlingen tar 45 minutter og er veldig behagelig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...