Billa Skrevet 4. juli 2002 #1 Skrevet 4. juli 2002 I går var jeg i studio og sang inn min egenkomponerte sang til min kjære. Den skal spilles til han under middagen, i stedet for tale. Ville bare dele dette med dere.... og jeg må jo si jeg er stolt av meg selv også da.... Så da er det bare og vente til mixen er klar, så er det en ting mindre og tenke på før den STORE dagen om litt over en uke.
Gjest Solskinn Skrevet 4. juli 2002 #2 Skrevet 4. juli 2002 Det var en skikkelig morsom vri!! Löp å kryss av på listen!!!
Gjest Anonymous Skrevet 5. juli 2002 #3 Skrevet 5. juli 2002 Ååååååå, det har jeg også lyst til å gjøre. Var det vanskelig/komplisert/skummelt?? Fortell alt om framgang, prosedyre og ikke minst priser!! Venter i spenning. Hilsen SS som ikke våger å logge seg inn lenger ettersom min kommende har funnet ut brukernavnet mitt!!
Billa Skrevet 5. juli 2002 Forfatter #4 Skrevet 5. juli 2002 Hei gjest! Joda jeg kan jo forklare litt jeg.... Men priser vet jeg ikke, for min svoger har studio og jeg er så heldig at han gjorde det gratis. (Det begynner faktisk og bli litt skummelt for meg her inne også, for min kjære vet brukernavnet mitt også..... :-? Men pytt pytt...) Når jeg hørte " rosa helikopter" med Peaches på radio første gang, kom jeg på ideen med å synge. For den melodien er kjempe kul! Jeg ville ikke ha noen rolig Celine Dion balade, da jeg ikke er noen stor sanger Så i hele vinter har jeg gått med melodien både inni hodet og på discman'en min, og " vips" så hadde jeg fått en flott tekst! Sangen er i hovedsak basert rundt den gamle skrabben av en bil jeg hadde da vi møttes første gang, og litt av hvert fram til i dag. Det er en veldig morsom tekst som sier det meste, og den passer godt til discolåta! Da det var iorden var det bare og finne en dag å synge det inn på, og det ble gjort på tirsdag. Jeg var og hørte litt på resultatet i går, og tro det eller ei: Det blir faktisk kjempebra!! Og jeg som ikke er noen kløpper til å synge! Det er blitt lagt på litt Cher effekt på stemmen min, så passer den bedre til melodien, og man hører ikke de partiene jeg ikke synger så bra på Planen min er å holde en liten tale, og så gi ut en cd-plate til hvert par under middagen. Inne i cd'en vil teksten på sangen stå, og når den da blir spillt vil alle kunne følge med. Så teksten har med det meste jeg vil si til min kjære, så sangen blir da " talen". Håper du fikk svar på noe av det du lurte på, hvis ikke så bare spør igjen! Vet at Jahn Teigen studioet på Aker Brygge tar på seg slike ting også. En kollega av meg gjorde noe lignende i sitt bryllup. Så der får du nok priser om du vil.
Gjest Engel, ikke pålogget Skrevet 5. juli 2002 #5 Skrevet 5. juli 2002 Prisen ligger visstnok på rundt et par tusen.
Gjest SS Skrevet 5. juli 2002 #6 Skrevet 5. juli 2002 Hei igjen Billa! Hørtes kjempeflott ut. Han blir sikkert mega-overrasket. :D Jeg har sååå lyst til å gjøre noe lignende. Jeg har ikke lyst til å skrive en sang på mel. "Bamsens fødselsdag" o.l. som alle gjestene skal synge. Ikke greier jeg å holde tale. Egentlig er jeg litt flink til å synge, og har sunget i kor i 20 år, men jeg er ingen solosanger, for da blir jeg så fryktelig nervøs at stemmen min blir helt skjelven. Tragisk vettu. :-? Men, skal den spilles av på CD-spiller i lokalet da eller? Vi skal nemlig ha band, og tenkte ikke å ha med CD-spiller. Hva gjør jeg da? Klem, SS :blunke:
Billa Skrevet 5. juli 2002 Forfatter #7 Skrevet 5. juli 2002 Hei SS! Ja den skal spilles av under middagen på et CD- anlegg. Vi skal også ha band, men i tillegg har vi brent en del cd'er slik at vi kan spille cd'er når bandet har pause osv. Er du sikker på at det ikke er cd anlegg der dere skal ha bryllup? Ellers kan du jo høre med bandet, de har jo ofte " nå i dag" så mye forskjellig utstyr som de bruker.... Lykke til iallefall, det var utrolig morsomt å være i studio, så det kan anbefales!
Gjest lilletroll ikke innlogget Skrevet 5. juli 2002 #8 Skrevet 5. juli 2002 Jeg har også gjort dette....kjempesuksess.....men jeg vet heller ikke prisen da, for noen andre betalte for meg, men vet det er ganske så dyrt.....
scorpion73 Skrevet 6. juli 2002 #9 Skrevet 6. juli 2002 Så kuuuuuuult, har aldri hørt om dette før jeg, men jeg synes det var et skikkelig orginalt på funn. Din mann er heldigere en min, han får kun en tale
CecilieB Skrevet 6. juli 2002 #10 Skrevet 6. juli 2002 I Bergen får du det for 350 kr. per time + moms + 30 kr.pr CD.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå