Gjest Anonymous Skrevet 3. mars 2002 #1 Del Skrevet 3. mars 2002 heysann! jeg og 7 veninner skal til kos i sommer, og vi gleder oss mye.img]http://kvinneguiden.no/Forum/smil/hoppe.gif vi er 18 og 19 år, og denne ferieturen blir den siste før vi blir spredd "overalt" vi er ute etter 2 uker med mye fest og moro! er det noe vi bare må oppleve når vi er på kos? vi har allerede planer om en båt-tur til tyrkia,men ønsker litt mer tips! vi har jo aldri vert der før, så vi vet ikke hvor vi bør gå,hvor vi absolutt IKKE må gå når det gjelder uteliv. Hvor det er ganske "tvilsomt" og slik.. Håper at noen kan komme med litt info om KOS, slik at vi vertfall har noen forhåndsregler. Det er ikke slike ting som "ikke ligg med noen uten kondom" og "ikke gå aleine ute om natta" vi ikke vet, men litt mer om hvordan turismen er, og hvor vi bør holde oss! på forhånd takk! Christine!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. mars 2002 #2 Del Skrevet 3. mars 2002 Hei Kos er et godt valg. Ikke bare for "festglade" folk, men også for par i alle aldre. Det fem år siden vi var der, så jeg husker ikke konkrete steder vi var på. Vil bare si at det er den plassen i syden jeg og samboeren min har likt oss best. Koselige resturanter, godt med butikker. Leide moped og fant oss en strand, og var på tur opp i "fjellene". Ta det som det kommer, dere vil få nok av tips når dere kommer ned. Vi var i Tyrkia (Bodrum) Det var en fin tur. Gled dere ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 3. mars 2002 #3 Del Skrevet 3. mars 2002 GLED DERE Min samboer og jeg var på Kos for snart 2 år siden,og det var deilig der. Full fart hele døgnet,og masser med natte-liv. Jeg vil anbefale dere en rolig dag på sjøen. På kaia finner dere en mengde båter som tar dere med på dagstur. Det er absolutt en erfaring og ta med seg. Vi fikk en stam-pub der nede som heter XL. Innehaveren av dette stedet heter Manolis,og er bare VAKKER. (Hils ham fra meg) Vi var også innom et par discoteker,men det ble litt for voldsomt for oss som er i midten av 30-årene. Det finnes masse shoppingmuligheter på øya,og en menge barer og puber. Ta turen over til Tyrkia når dere først er der nede. God tur,jeg misunner dere skikkelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppa Skrevet 4. mars 2002 #4 Del Skrevet 4. mars 2002 Lenge siden jeg var på Kos, så barer/diskotek er vanskelig å anbefale. Av dagaktiviteter har jeg flere tips: - lei sykkel for en dag eller for hele oppholdet. Praktisk fremkomstmiddel, især for de av oss som har litt mopedskrekk.... - Få med dere "verdens første sykehus", bygget av Hippokrates (den moderne legekunsts far). Kanskje ikke ultraspennende å se på, men det er fin tur opp i høyden og en får med seg litt historie. - Ta lokalbussen til "Paradise Beach" - en kjempelang og nydelig sandstrand med "naturlig boblebad" - Ellers er det noen fine landsbyer litt inn på øya hvor en kommer litt utenom turiststrømmen. Vi dro til en på egenhånd (med taxi) for å se på solnedgangen. Husker ikke hva landsbyen heter i farten, men tror vi fikk info om stedet på samlingen vi hadde med guiden første dag. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusen Skrevet 18. mars 2002 #5 Del Skrevet 18. mars 2002 Hei Var på kos to ganger sommeren 99. En vanvittig tur begge gangene. Vil anbefale bar-gata ved havna i kos by og Heaven (litt utenfor). Det er et helt villt sted!! Ta med godt humør og normal og sunn tankegang så går det bra (",) _________________ Pusen 1212[ Dette Innlegg er endret av: den 2002-03-18 14:58 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå