AnonymBruker Skrevet 5. juni 2015 #1 Skrevet 5. juni 2015 Kan noen hjelpe meg? Tisset har sunket godt nedi gulvet og det stinker! Treverket var vått, om du skjønner. Det var ikke en pytt å toppen. Nå sliter jeg med lukt på helt nytt gulv What to do? Anonymous poster hash: 76fcb...d4a
Minya Skrevet 5. juni 2015 #2 Skrevet 5. juni 2015 Skrubb gulvet med Omo color pulvervask eller Biotex pulver. Enzymene i vaskemiddelet vil binde seg i tisset og fjerne lukten. Funker ihvertfall som bare det på kattepiss Bland en til to dl pulver med en halv liter varmt vann, gjerne i en flaske, rist til pulveret nesten er løst opp. Bruk skurekost og legg deg ned på alle fire og ta skikkelig i når du skrubber. Tørk over med en fuktig klut til slutt for å fjerne såperester. Gjenta om nødvendig.
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2015 #3 Skrevet 5. juni 2015 Skrubb gulvet med Omo color pulvervask eller Biotex pulver. Enzymene i vaskemiddelet vil binde seg i tisset og fjerne lukten. Funker ihvertfall som bare det på kattepiss Bland en til to dl pulver med en halv liter varmt vann, gjerne i en flaske, rist til pulveret nesten er løst opp. Bruk skurekost og legg deg ned på alle fire og ta skikkelig i når du skrubber. Tørk over med en fuktig klut til slutt for å fjerne såperester. Gjenta om nødvendig. Tusen takk:) First thing tomorrow Anonymous poster hash: 76fcb...d4a
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2015 #4 Skrevet 6. juni 2015 Eller eddik Get off synes jeg og fjerner lukt godt. Og bikkja hater lukta, så Anonymous poster hash: 998f6...361
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå