AnonymBruker Skrevet 5. juni 2015 #1 Skrevet 5. juni 2015 Jeg sitter her og føler på meg noe er galt hele tiden. Om det er kjærligheten eløer hva vet ikke jeg. Jeg gråter og har en vond følelse i magen om ett eller annet jeg ikke kan sette fingen på. Gubben har fått spørsmålet mange ganger om det er noe galt mellom oss for keg vet ikke hva.. men kan det være ett tegn?Anonymous poster hash: 99f26...750
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2015 #2 Skrevet 5. juni 2015 Ta en test.Anonymous poster hash: 0a2cb...e45
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2015 #3 Skrevet 5. juni 2015 Hva mener du med galt? Fysisk galt slik at du ikke kan få barn? Galt mellom dere? Hva mener du? Anonymous poster hash: d0aaf...457 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2015 #4 Skrevet 5. juni 2015 Hva mener du med galt? Fysisk galt slik at du ikke kan få barn? Galt mellom dere? Hva mener du?Anonymous poster hash: d0aaf...457 Det er det jeg ikke vet. Jeg har bare en følelse i magen at noe er galt, kanskje det er kjæresten jeg grubler over. Det er ikke om jeg kan bli gravid eller ikke, men jeg har en følelse i magen som om noe dumt skal skje...Anonymous poster hash: 99f26...750
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå