AnonymBruker Skrevet 5. juni 2015 #1 Skrevet 5. juni 2015 Er det uaktuelt å date en som er mellom jobber? Anonymous poster hash: d06c0...1c7
redchilis Skrevet 5. juni 2015 #2 Skrevet 5. juni 2015 Kommer an på hvorfor han er mellom jobber og hvor lenge han har vært det. Min mening.
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2015 #3 Skrevet 5. juni 2015 Jeg er det, ingen som har reagert (har vært på en del dater i det siste..). Nå er jeg 24 da, så det er vel ganske "tillatt" i den alderen. Men om det bare er midlertidig (altså, ikke vært arbeidsledig i flere år), så bryr jeg meg ikke selv om fyren er over 30. Anonymous poster hash: fd023...6f3
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2015 #4 Skrevet 5. juni 2015 Om du liker han, hvorfor skulle dette stå i veien? Anonymous poster hash: 1428f...9ed
Sandie Skrevet 5. juni 2015 #5 Skrevet 5. juni 2015 Nei.det er i utgangspunktet ingen dealbreaker.Spesielt ikke nå som arbeidsledigheten er stor. Jeg hadde imidlertid vært skeptisk til å date en som åpenbart ikke giddet å ta utdanning eller søke jobber, men det blir noe annet enn å ha vært i jobb og mistet den.Det kan skje alle.
Gjest Cartman Skrevet 5. juni 2015 #6 Skrevet 5. juni 2015 Nei. Kravstor megge er dealbreaker, ikke midlertidig arbeidsledighet. Man forelsker seg i personen, ikke arbeidsplassen til personen
redchilis Skrevet 5. juni 2015 #7 Skrevet 5. juni 2015 Jeg gjentar meg selv; det kommer an på omstendighetene!
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2015 #9 Skrevet 5. juni 2015 Kommer an på.. Om personen har vært det i over 1 år, og ikke søker på noe som ikke er like relevant for utdanningen, så blir jeg skeptisk til personen.. Da vil jeg heller at han bare skal ta seg en vaskejobb eller kassajobb Anonymous poster hash: 5831c...09a
happiest Skrevet 5. juni 2015 #10 Skrevet 5. juni 2015 Nei, det gjør det ikke. Men det er en dealbreaker dersom daten ligger på sofaen hver dag og ikke prøver å finne noe, eller dropper å takke ja til strøjobber.
OhLydia Skrevet 15. juni 2015 #11 Skrevet 15. juni 2015 Nei absolutt ikke. Vis han ikke gidder å jobbe så blir saken en annen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå