Gå til innhold

Jobbsøker...dealbreaker?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det uaktuelt å date en som er mellom jobber?

Anonymous poster hash: d06c0...1c7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer an på hvorfor han er mellom jobber og hvor lenge han har vært det. Min mening.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er det, ingen som har reagert (har vært på en del dater i det siste..). Nå er jeg 24 da, så det er vel ganske "tillatt" i den alderen. Men om det bare er midlertidig (altså, ikke vært arbeidsledig i flere år), så bryr jeg meg ikke selv om fyren er over 30. 

Anonymous poster hash: fd023...6f3
AnonymBruker
Skrevet

Om du liker han, hvorfor skulle dette stå i veien?

Anonymous poster hash: 1428f...9ed
Skrevet

Nei.det er i utgangspunktet ingen dealbreaker.Spesielt ikke nå som arbeidsledigheten er stor.

Jeg hadde imidlertid vært skeptisk til å date en som åpenbart ikke giddet å ta utdanning eller søke jobber, men det blir noe annet enn å ha vært i jobb og mistet den.Det kan skje alle.

Gjest Cartman
Skrevet

Nei. Kravstor megge er dealbreaker, ikke midlertidig arbeidsledighet. Man forelsker seg i personen, ikke arbeidsplassen til personen

Skrevet

Jeg gjentar meg selv; det kommer an på omstendighetene!

AnonymBruker
Skrevet

Kommer an på.. Om personen har vært det i over 1 år, og ikke søker på noe som ikke er like relevant for utdanningen, så blir jeg skeptisk til personen.. Da vil jeg heller at han bare skal ta seg en vaskejobb eller kassajobb

Anonymous poster hash: 5831c...09a
Skrevet

Nei, det gjør det ikke. Men det er en dealbreaker dersom daten ligger på sofaen hver dag  og ikke prøver å finne noe, eller dropper å takke ja til strøjobber.

• 2 uker senere...
Skrevet

Nei absolutt ikke. Vis han ikke gidder å jobbe så blir saken en annen.

Skrevet

Ja, det er dealbreaker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...