Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen tips og triks til en nybegynner? :)

Anonymous poster hash: 43a29...a89

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg napper dem slik at de får den fasongen jeg ønsker, deretter fyller jeg de inn med en øyenbrynspenn som har lik farge som mine naturlige øyebryn. Personlig syntes jeg ikke det er fint med øyebryn der man ser godt at de er tegnet. 

Anonymous poster hash: 07e3c...f65
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker Anastasia Beverly Hills sin Dipbrow Pomade! Det er en slags hard krem som man påfører med en skrå, stiv kost. Først legger jeg en strek langs hele brynet, ved de nederste hårene, som jeg duser oppover, og så tar jeg en slik spoolie, som ser ut som en mascarabørste, og børster vekk eventuelle streker. Bruker en farge som er lik min egen, og jeg har allerede temmelig tette bryn, så det er absolutt naturlig og fint!

Man kan såklart legge det i flere lag og få det mer markert, og så ta en concealer rundt brynet for å få alt "on fleek", men det blir for mye for min smak!

Anonymous poster hash: 440cd...2d3
  • Liker 1
Skrevet

Jeg bruker brynskygge fra billion dollar brows, med tilhørende påføringskost. Synes det virker bra, og unngår at sminken blir for "hard", lett å gre ut overflødig skygge med børsten (som en tørr maskarabørste). 

Anbefaler å begynne med å markere underkanten av brynet, for så å fylle i oppover. Ikke ram inn hele brynet - da får du lett en unaturlig look. Fokuser på den fasongen du har naturlig, og understrek den. Fyll i farge der du har evt hull. 

Dessuten er fargen du bruker viktig. Jeg har hørt at man skal bruke kalde farger, såfremt man ikke er rødhåret. Har også hørt at mørkhårede sine bryn bør være i en bittelitt lysere nyanse enn håret deres, mens lyshårede kan ha bryn som er et par nyanser mørkere enn håret. Dette tror jeg imidlertid er litt individuelt. Jeg har for eksempel helt mørkebrunt hår, men nesten enda mørkere bryn (naturlig). 

Jeg tenker at det viktige er å understreke og framheve det du allerede har - det er ofte en grunn til at vi er "utstyrt" med de fargene på hår og bryn som vi er - de fleste kler sin naturlige farge best. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg napper dem så de får litt form, mine vokser all over the place:P Så bruker jeg sånn bryn-pudder fra Anastacia til å få litt farge på uten at det ser unaturlig ut.

Anonymous poster hash: 853ba...94b
Gjest Honeyblossom
Skrevet

Jeg har en veldig enkel rutine. Napper/skjærer dem til den formen jeg vil ha også bruker jeg øyebrynspenn fra H&M i mørk brun. Jeg har rødt hår, men er naturlig blond og har derfor veldig lyse bryn så hvis jeg ikke sminker dem ser jeg helt dust ut. Gidder ikke farge dem heller :P

Veldig grei og billig måte å gjøre det på hvis du er nybegynner :)

Skrevet

Har du greie bryn fra før av som du ikke trenger å fylle inn så altfor mye, så anbefaler jeg Anastasia Perfect Brow Pencil. Perfekt for nybegynnere da den er helt umulig å gjøre feil med. Det ser også supernaturlig ut. Har du bryn som trenger å fylles inn, hadde jeg gått for Anastasia Brow Wiz.

Jeg har gått over til Smashbox Brow Tech To Go, og den er også heeeeelt fantastisk. Litt mer jobb å få jevn og naturlig, men når den er bra så er den helt perfekt!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...