Gjest heteromedvettetibehold Skrevet 2. september 2004 #21 Skrevet 2. september 2004 Men er ikke så begeistra for at folk er homo uansett :D Lite klokt utsagn. Faktisk ganske stygt sagt. Jeg, er forresten veldig lite begeistret for folk som har fordommer, og som rakker ned på folk pga deres legning.
Gjest Anonymous Skrevet 2. september 2004 #22 Skrevet 2. september 2004 Jeg mener å ha lest at Robbie Williams er både anglofil og frankofil. Anglofil er greit, men frankofil? Der går fanden tute meg grensa! Nå liker ikke jeg musikken hans mer, assa!
Gjest Lilleulv Skrevet 2. september 2004 #23 Skrevet 2. september 2004 Lite klokt utsagn. Faktisk ganske stygt sagt. Jeg, er forresten veldig lite begeistret for folk som har fordommer, og som rakker ned på folk pga deres legning. slappa meræ a. det var faktisk en smiley etter det utsagnet der oxo som du ser...
pusla Skrevet 2. september 2004 #24 Skrevet 2. september 2004 Han er en god entertainer, homo eller ikke.
Gjest Lilleulv Skrevet 2. september 2004 #25 Skrevet 2. september 2004 Han er en god entertainer, homo eller ikke. enig! Går ikke an å ikke like han
Gjest Madden Skrevet 2. september 2004 #26 Skrevet 2. september 2004 Er han virkelig så liten??Hadde liksom trodd at han var høy og mørk jeg da...hmpf..jaja da kan jeg jo stryke han av lista for aktuelle drømme-ektemenn...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå