Gå til innhold

Robbie Williams...

Anbefalte innlegg

Gjest Lilleulv
Skrevet

Hørte på Radio Kristiansand på min mp3-spiller på bussen i går... Hører dette: "Det har jo vært mye spekulasjoner rundt Robbie Williams' seksuelle legning, og frem til nå har ikke Robbie svart på disse anklagene. Men endelig står han frem og forteller oss om han er homofil eller ikke...."

Og så var jeg tom for batteri :o Men han er hetero, ikke sant...? :roll:

Skrevet

Klart han er. Har aldri tvilt på det. Inntil han kommer hjem til meg og sier noe annet så er han hetro!!!

sånn er det med den saken!! :sjarmor:

Skrevet

Det sies jo i England, med ganske høy grad av troverdighet, at han er homofil, men at både han og PR-folkene er livredde for at det skal komme ut. De tror visst han mister popularitet på det.

Det blir jo litt for dumt, når man ser at han så desperat overspiller sin kunstige selvpålagte appetitt på damer.

Så dyktig som han er, så ville han ikke tape noe på å oute legningen sin.

Skrevet

Kanskje han er homofil da? :klø: hvem vet. jeg bryr meg i alle fall ikke særlig :wink:

Skrevet
:(:grine:

ikke si sånn a! :)

Blir låtene hans, musikken hans, dårligere fordi om han er homo?? :o

Gjest Madam Felle
Skrevet

Det er vel tvilsomt at noen av jentene/kvinnene som er her inne får kapret han. Og derfor forstår jeg da ikke frustrasjonen over om han eventuelt er homofil.

Musikken er og blir den samme, enten han er heteroseksuell eller homfil. Mannen er dyktig, og hva han gjør på soverommet er egentlig bare hans sak.

Gjest Devil's Spawn
Skrevet

Musikken er og blir den samme, enten han er heteroseksuell eller homfil. .

Yepp. Musikken blir like ræva om han er home eller hetero ;)

Burde ikke den tråden ha vært på snikk-snakk forresten?

Gjest Lilleulv
Skrevet

Hehe, nei musikken blir ikke dårligere. Jeg synes Elton John er kjempeflink selv om han er homo!! Men... Han har liksom alltid vært litt kjekk, han Robbie da... Så kan ikke noe for at jeg er skuffa allikevel :)

Skrevet
Det er vel tvilsomt at noen av jentene/kvinnene som er her inne får kapret han. Og derfor forstår jeg da ikke frustrasjonen over om han eventuelt er homofil.

Nå må du ikke knuse drømmene til folk :wink:

Det er nok av jenter (og kanskje gutter?) som tror at om Robbie W. ser akkurat henne, så faller han pladask,...

Jeg tror han er hetro,...

Gjest Anonymous
Skrevet

NÆÆÆÆ? Er det sant? Å hva så?? har det noen betydning eller?

Har det noe å si for musikken eller hva er det?

Er det virkelig så intresant hvem folk har sexuell omgang med?

Gjest Anonymous
Skrevet

Møtte Robbie etter Oslo-konserten (dvs snakket ikke med han, mne var på samme fest).

Ble kjempeskuffet! Han er veldig kjekk og pen - men han er såååå lav! Jeg er 172, og han var MYE lavere enn meg! :-(

Om han er homofil eller ikke, bryr meg derfor lite!

Skrevet
:(:grine:

ikke si sånn a! :)

Har det noe å si da?

Skrevet

Robbie er hot og hva slags legning han har spiller fint liten rolle.. jeg kommer aldri til å komme på nært hold likevel :ler:

Gjest Lilleulv
Skrevet

Har det noe å si da?

Var jo litt tull da (du så vel smileyen?) Men er ikke så begeistra for at folk er homo uansett :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...